Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

Με 156 αθλητές και αθλήτριες θα μετάσχει η Ελλάδα στους ΧΧΙΧ Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου.


Με 156 αθλητές και αθλήτριες θα μετάσχει η Ελλάδα στους ΧΧΙΧ Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου.

Θα μας εκπροσωπήσουν 84 άνδρες και 72 γυναίκες σε συνολικά 23 αθλήματα.

Η επίσημη τελετή εισόδου της Ελληνικής Ολυμπιακής Αποστολής στο Ολυμπιακό χωριό με την καθιερωμένη έπαρση της ελληνικής σημαίας θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 7 Αυγούστου στις 12 το μεσημέρι ώρα Πεκίνου.

Ως σημαιοφόρος, την ελληνική σημαία, στο Ολυμπιακό Στάδιο του Πεκίνου, κατά την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2008 θα φέρει ο χρυσός Ολυμπιονίκης της Αθήνας στο τζούντο, Ηλίας Ηλιάδης.

Είναι ο 23ος Έλληνας σημαιοφόρος στην ιστορία, από το 1908 μέχρι και σήμερα.

Ο Ηλίας Ηλιάδης, τότε, μετά την επιλογή του από την Ολομέλεια της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής στις 2 Ιουλίου, δήλωσε: «Είναι τεράστια τιμή για μένα να μπω πρώτος στο Ολυμπιακό Στάδιο του Πεκίνου κρατώντας την ελληνική σημαία. Νιώθω υπέροχα, αφού είναι μία από τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας μου. Ευχαριστώ τη χώρα που αγαπώ και για την οποία ιδρώνω καθημερινά, που μου κάνει αυτή την τιμή. Κάθε αθλητής θα ήθελε να βρεθεί στη θέση μου. Είμαι τυχερός που θα τη ζήσω και μάλιστα σε πολύ νεαρή ηλικία. Θέλω να ανταμείψω τη χώρα μου, την Ελλάδα, κατακτώντας ένα μετάλλιο και στο Πεκίνο. Θέλω στις 13 Αυγούστου, στο στάδιο που θα γίνουν οι αγώνες τζούντο, να ακουστεί ο εθνικός ύμνος της Ελλάδας. Θεωρώ υποχρέωσή μου να χαρίσω στη χώρα μου, νέες μοναδικές διακρίσεις. Στην Ελλάδα αξίζει μόνο το χρυσό μετάλλιο και αυτό σκοπεύω να της χαρίσω».