Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2010

Ποιός είδε το προφίλ σου στο Facebook;;;


Δεν θα ήταν ωραία να βλέπεις ποιος βλέπει το προφίλ σου στο Facebook; Αυτή η λειτουργία, που υπήρχε σε άλλα κοινωνικά δίκτυα..............

όπως το Hi5, δεν υπάρχει στο Facebook. Και ούτε θα υπάρξει. Τόσο απλά.

Το Facebook έχει αποφασίσει να κρατήσει κρυφά τα στοιχεία για το ποιος επισκέφτηκε το προφίλ των χρηστών κι έτσι υπερασπίζεται με πάθος αυτή του την απόφαση.

Η ομάδα του Facebook αποφάσισε να σβήσει κάθε εφαρμογή που υπόσχεται ότι επιτρέπει στους χρήστες να δουν ποιος επισκέφτηκε το προφίλ τους.

Το site επιβεβαίωσε ότι καμία από αυτές τις εφαρμογές δεν μπορεί να αποκαλύψει στοιχεία για το ποιος επισκέφτηκε το προφίλ των χρηστών καθώς καμία δεν έχει πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία.

Τις τελευταίες ημέρες, μια σειρά από εφαρμογές προκαλούν τους χρήστες να τις χρησιμοποιήσουν για να δουν ποιος έχει επισκεφτεί το προφίλ τους.

Αυτές τις εφαρμογές, μεταξύ των οποίων το «Stalker Check» και «Who has visited my profile» το Facebook τις διέγραψε καθώς παραπλανούσαν τους χρήστες.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Facebook αναφέρει ότι οι χρήστες «δεν πρέπει να πιστεύουν σε εφαρμογές που τους υπόσχονται ότι θα τους δείξουν ποιος επισκέπτεται το προφίλ τους γιατί πολύ απλά καμία δεν το κάνει».


e-go.gr




Διαβάστε Περισσότερα...

Σαν σήμερα "έφυγε" ο Νικόλας Άσιμος...






Σαν σήμερα, το 1988 "έφυγε" ο Νικόλας Άσιμος.
Ένας από τους μεγαλύτερους στιχουργούς, συνθέτες και τραγουδιστές του ελληνικού ροκ. Το πραγματικό του επίθετο ήταν Ασημόπουλος. Ήταν μία περίπτωση ιδιαίτερα αντισυμβατικού καλλιτέχνη, κυρίως όσον αφορά τον τρόπο ζωής που επέλεξε ο ίδιος για τον εαυτό του. Οι συμπεριφορές του και τα τραγούδια που έγραψε θεωρήθηκαν συχνά προκλητικά. Υπήρξε ένα έντονα πολιτικοποιημένο άτομο, που ιδεολογικά ανήκε στον αναρχικό χώρο. Ωστόσο, ο ίδιος ποτέ δεν αποδέχτηκε την «ταξινόμηση» σε κάποια ιδεολογία.


Διαβάστε τη βιογραφία του............

Ο Νικόλας Άσιμος γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη στις 20 Αυγούστου του 1949 από γονείς Κοζανίτες. Μικρός υπήρξε αρκετά φιλομαθής. Το 1967 γράφεται στην Φιλοσοφική σχολή του Α.Π.Θ.. Τα χρόνια της φοιτητικής του ζωής ασχολήθηκε ενεργά με το θέατρο, ενώ παράλληλα έγραφε τραγούδια και τραγουδούσε σε μπουάτ. Συχνά είχε προβλήματα με την αστυνομία, αφού βρισκόμαστε στην περίοδο της Χούντας και της λογοκρισίας που αυτή επιβάλει.
Το 1973 φεύγει από τη Θεσσαλονίκη και πηγαίνει στην Αθήνα. Συνεχίζει να ασχολείται με το θέατρο και τελειώνει μια ιδιωτική σχολή Δραματικής Τέχνης. Γράφει τραγούδια τα οποία δε δισκογραφεί επίσημα, αλλά τα γράφει μόνος του σε κασέτες τις οποίες πουλάει σε διάφορους δρόμους της Αθήνας. Δίνει ακόμα μουσικές παραστάσεις σε μπουάτ της Πλάκας, και συνεργάζεται με καλλιτέχνες όπως ο Γιάννης Ζουγανέλλης, ο Σάκης Μπουλάς, ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας και η Κατερίνα Γώγου. Το 1976 απέκτησε μία κόρη από την σχέση του με την Λίλιαν Χαριτάκη, εκτός του θεσμού του γάμου.
Η πρώτη του συμμετοχή στη δισκογραφία ήταν το 1974 με το single Ρωμιός- Μηχανισμός. Το 1977 φυλακίστηκε προσωρινά μαζί με άλλους 5 εκδότες και συγγραφείς. Αποφυλακίστηκαν και οι 5 μετά από πρωτοβουλία του Διονύση Σαββόπουλου. Το 1978 κατατάχτηκε στον στρατό. Ωστόσο δεν υπηρέτησε, αλλά πήρε απαλλαγή στράτευσης για ψυχολογικούς λόγους (έπασχε απο ένα είδος σχιζοφρένειας). Την περίοδο 1980 – 1981 έγραψε το βιβλίο του Αναζητώντας Κροκάνθρωπους το οποίο δεν εκδόθηκε επίσημα, αλλά κυκλοφόρησε από τον ίδιο σε φωτοτυπημένα αντίγραφα. Τα τελευταία χρόνια, και μετά τον θανάτό του, το βιβλίο αυτό έχει κυκλοφορήσει και από εκδοτικό οίκο.
Το 1982 κυκλοφόρησε το πρώτο του δίσκο μακράς διάρκειας με τίτλο Ο ΞΑΝΑΠΕΣ. Μελοποίησε το «Ουλαλούμ» του Γιάννη Σκαρίμπα. Το 1987 κατηγορήθηκε για το βιασμό μίας κοπέλας και οδηγήθηκε για λίγο στο ψυχιατρείο. Το γεγονός αυτό είχε σημαντικές συνέπειες στη ψυχολογία του και στις 17 Μαρτίου του 1988 κρεμάστηκε στο σπίτι του που ονόμαζε χώρο προετοιμασίας.


apn.gr


Διαβάστε Περισσότερα...

Επιτυχημένη παρουσία της Μεσσηνίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού "ΙΤΒ" στο Βερολίνο - Συμμετείχε και η Ένωση Ξενοδόχων Τριφυλίας!




Εύσημα απέσπασε για την παρουσία της, η Μεσσηνιακή αντιπροσωπεία στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «ITB» που διεξήχθη 10-14 Μαρτίου στο Βερολίνο!
Το Περίπτερο της Μεσσηνίας...................

επισκέφθηκαν άνθρωποι του Τουρισμού από όλο τον κόσμο, πολιτικοί παράγοντες, τουριστικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι και βεβαίως, ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, η Υφυπουργός Άντζελα Γκερέκου και ο Πρόεδρος του ΕΟΤ Νικόλας Κανελλοπουλος ο οποίος, μάλιστα, κατάγεται από την Κυπαρισσία!




*Μπράβο και πάλι μπράβο στην Πρόεδρο της Ν.Ε.Τ.Π. Αντωνία Μπούζα και τους συνεργάτες της καθώς και στην Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας Γεωργία Χριστοδούλου!











Διαβάστε Περισσότερα...

MESSINIA PRESENTATION TO INTERNATIONAL PRESS DURING ITB BERLIN











Διαβάστε Περισσότερα...

Σύνδεση Αθήνας - Καλαμάτας με την Aegean από 14 Μαΐου!


Η Aegean ανακοίνωσε ότι από τις 14 Μαΐου 2010 θα συνδέει την Αθήνα με την Καλαμάτα με μία πτήση την ημέρα, ενώ από 20 Μαΐου 2010 οι πτήσεις θα αυξηθούν σε 2 την ημέρα. Το δρομολόγιο αυτό θα λειτουργήσει για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια διακοπής.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση..............

η κάλυψή του γίνεται δυνατή λόγω της συμφωνίας της Aegean με την εταιρεία Τ.Ε.ΜΕΣ Α.Ε. η οποία πραγματοποιεί μία πολύ σημαντική επένδυση στην Μεσσηνία και θα συμβάλει σημαντικά στην αεροπορική σύνδεση της Νοτίου και Δυτικής Πελοπονήσου με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Παράλληλα με βάση τον διαγωνισμό που προκηρύχθηκε από το ελληνικό Δημόσιο για την εκμετάλλευση τακτικών αεροπορικών γραμμών στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονων γραμμών) μέχρι στιγμής στην AEGEAN έχουν κατοχυρωθεί οι γραμμές Αθήνα – Σητεία και Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, στις οποίες η εταιρεία ήταν ο μοναδικός μειοδότης με μηδενικό οικονομικό αντιστάθμισμα. Η AEGEAN θα ξεκινήσει πτήσεις στις παραπάνω γραμμές από την 1η Απριλίου.

Όπως υπογραμμίζεται, είναι η πρώτη φορά που οι παραπάνω άγονες γραμμές θα εκτελούνται με μηδενικό τίμημα ενώ η προσφορά θέσεων θα είναι υπερδιπλάσια από αυτή που ορίζει ο κανονισμός.

Για τις γραμμές Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη – Σάμος και Θεσσαλονίκη – Χίος, που η AEGEAN μειοδότησε αιτούμενη μηδενικό τίμημα αλλά υπάρχουν και άλλοι διαγωνιζόμενοι που επίσης δεν ζήτησαν τίμημα, η έκβαση του διαγωνισμού αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι την Πέμπτη. Για τις παραπάνω γραμμές η AEGEAN προτίθεται, μετά την ενδεχόμενη κατοχύρωσή τους, να προβεί σε άμεση προσφορά 20.000 θέσεων στον χαμηλότερο ναύλο των 39 ευρώ που αντανακλά περίπου στο 50% του μέγιστου ναύλου δρομολογίων άγονων γραμμών που προβλέπεται από την διαδικασία και που ίσχυε μέχρι σήμερα.

Στο πλαίσιο της αναδιάταξης του δικτύου της για εμπορικούς αλλά και οικονομικούς λόγους και με βάση την συνολική παρεχόμενη χωρητικότητα στην αγορά, η εταιρεία διακόπτει από τις 7 Απριλίου τις πτήσεις προς Λήμνο και Κεφαλονιά. Οι επιβάτες που επηρεάζονται από τις ως άνω περικοπές έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν εναλλακτικές συνδέσεις, τις οποίες θα τους προσφέρει η AEGEAN μέσω άλλων εταιρειών ή να εξαργυρώσουν τα εισιτήρια τα οποία έχουν ήδη εκδώσει.

Νέοι προορισμοί και δρομολόγια της AEGEAN

Αθήνα – Καλαμάτα 2 πτήσεις καθημερινά

Αθήνα – Σητεία 5 πτήσεις την εβδομάδα

Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα 5 πτήσεις την εβδομάδα



Διαβάστε Περισσότερα...

Το Facebook ξεπέρασε σε επισκεψιμότητα το Google στην Αμερική!


Το Facebook είναι πλέον το site με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στις ΗΠΑ, καθώς ξεπέρασε για πρώτη φορά σε εβδομαδιαία βάση και το Google γράφουν σήμερα οι Financial Times.

Μέσα σε ένα χρόνο το Facebook.............

διπλασίασε τον αριθμό των μελών του, τα οποία πλέον φτάνουν τα 400 εκατομμύρια, σύμφωνα με τη μελέτη που πραγματοποίησε η εταιρεία Hitwise και στην οποία αναφέρεται επίσης ότι η επισκεψιμότητά του στο ίδιο διάστημα τριπλασιάστηκε, ενώ από κοινού οι ιστοσελίδες Google και Facebook αντιστοιχούν στο 14% των συνολικών επισκέψεων στις HΠΑ.

«Η πραγματική αξία του Facebook, αλλά και γενικότερα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, καθίσταται πλέον σαφής στους ειδικούς», σχολιάζει ένας αναλυτής τον οποίο επικαλείται η εφημερίδα.



ΑΠΕ, Γαλλικό Πρακτορείο



Διαβάστε Περισσότερα...

Αναφορά του Δημήτρη Κουσελά στη Βουλή για αναβάθμιση του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο.


Αναφορά στη Βουλή προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κατέθεσε, ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς, ζητώντας να προωθηθεί κατά προτεραιότητα η αναβάθμιση του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την τουριστική ανάπτυξη και την προώθηση των τοπικών προϊόντων της Μεσσηνίας στην εγχώρια και στις διεθνείς αγορές.

Το πλήρες κείμενο της Αναφοράς έχει ως εξής:.................

«Σας διαβιβάζω αντίγραφο της 3168/10-3-2010 επιστολής του Προέδρου του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, σε οποία τονίζεται, μεταξύ άλλων, η επιτακτική ανάγκη αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου της Δυτικής Πελοποννήσου και η πλήρης κάλυψη από αυτό της πόλης και του λιμένα της Καλαμάτας.

Παρακαλώ να δείτε τα αναφερόμενα στο συνημμένο με ιδιαίτερη προσοχή, διότι ο σιδηρόδρομος είναι ένα ασφαλές, σύγχρονο, οικονομικό και φιλικό στο περιβάλλον μέσο μεταφοράς επιβατών και προϊόντων.

‘Όπως έχω επανειλημμένα επισημάνει και σε προγενέστερες Ερωτήσεις και Αναφορές μου για το θέμα, ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στη Δυτική Πελοπόννησο αλλά και στο σύνολο της Πελοποννήσου, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την τουριστική ανάπτυξη και την προώθηση των τοπικών προϊόντων της Μεσσηνίας στην εγχώρια και στις διεθνείς αγορές. »

Επιστολή του Προέδρου Επιμελητηρίου Μεσσηνίας προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Κύριε Υπουργέ,

Θα θέλαμε να ενώσουμε και τη φωνή των επιχειρήσεων, που εκπροσωπούμε, στην φωνή του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδος και να δηλώσουμε, ότι και κατά τη δική μας άποψη, η τυχόν ματαίωση ή περικοπή του έργου της κατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων της Δυτικής Πελοποννήσου, ισοδυναμεί με στασιμότητα στην περιφερειακή ανάπτυξη της όλης περιοχής.

Αν και στην Πελοπόννησο σήμερα ο σιδηρόδρομος υπολειτουργεί, οι ευκαιρίες αναζωογόνησής του μεσοπρόθεσμα είναι σημαντικές, ιδίως εάν κάποιος λάβει υπόψη του τις δομικές αλλαγές των συστημάτων μεταφορών διεθνώς και ειδικότερα στο γεωπολιτικό πλαίσιο της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Ανατολικής Μεσογείου.
Σήμερα παρουσιάζεται το εξής παράδοξο φαινόμενο: η παρούσα κατάσταση λειτουργίας του σιδηροδρόμου –αλλά και του συνολικού μεταφορικού συστήματος- στην περιοχή είναι αντιδιαμετρικά αντίθετη σε σχέση με τις πραγματικές ευκαιρίες, προοπτικές λειτουργίας και την «εμβέλεια» του συστήματος στο βραχυ-μεσοπρόθεσμο μέλλον, που θα τεκμηριωθούν παρακάτω.

Για να τις κατανοήσει κανείς τις υφιστάμενες ευκαιρίες και προοπτικές, πρέπει να αναλύσει:

Α) τις τάσεις ανάπτυξης των μεταφορών στην ευρύτερη περιοχή και
Β) τα σημαντικότατα πλεονεκτήματα της Καλαμάτας σε σχέση με αυτές τις τάσεις.

Η κυρίαρχη τάση οργάνωσης του μεταφορικού συστήματος στην Ευρώπη και τις όμορες ευρύτερες περιφέρειες βασίζεται στην ανάπτυξη των «συνδυασμένων μεταφορών», ήτοι των μεταφορικών αλυσίδων με χρήση θαλάσσιων ή/και σιδηροδρομικών μέσων ως εναλλακτικών διαδρομών στις από πόρτα σε πόρτα οδικές. Αυτή η οργανωτική μορφή ανταποκρίνεται τόσο στις τεχνικές και οικονομικές αναγκαιότητες (μεγάλες χωρητικότητες μέσων μεταφοράς σε σχέση με το φορτηγό, παράκαμψη κορεσμένων οδικών αξόνων, οικονομίες κλίμακας) όσο και σε πολιτικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές αναγκαιότητες (μεταφορές φιλικότερες προς το περιβάλλον, μείωση ατυχημάτων και γενικότερα μείωση του «κοινωνικού» κόστους οδικής μεταφοράς).

Στις θαλάσσιες μεταφορές ειδικότερα, η ναυτιλιακή βιομηχανία αναδιοργανώνεται σημαντικά, ώστε να ανταποκριθεί σε σημαντικές νέες προκλήσεις. Οι θαλάσσιες μεταφορές αυξάνουν το μερίδιό τους και εκσυγχρονίζονται στο πλαίσιο μιας διαδικασίας απόλυτου συντονισμού με τα χερσαία μέσα μεταφοράς. Στη διαδικασία αυτή συμβάλλει ιδιαίτερα και η Ευρωπαϊκή Πολιτική Μεταφορών, ενθαρρύνοντας με διάφορες δράσεις την ανάπτυξη της ναυτιλίας κοντινών αποστάσεων (short sea shipping). Το δίκτυο λιμένων της νοτιοανατολικής Μεσογείου φαίνεται να αναδιατάσσει την ιεραρχική δομή του, καθώς μέρος του μεταφορικού έργου των μεγάλων λιμένων αναμένεται να μεταφερθεί σε μεσαίου μεγέθους λιμένες στις απολήξεις των χερσονήσων. Η δε ανάπτυξη ή αναβάθμιση των σιδηροδρομικών δικτύων υποδομής αποτελεί σήμερα μέγιστη προτεραιότητα στην Ευρώπη, με στόχο την απορρόφηση μεριδίου της κορεσμένης οδικής μεταφοράς. Ταυτόχρονα, δεν νοείται πλέον λιμάνι χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση. Ειδικότερα στην περίπτωση των εμπορευματικών μεταφορών, μόνον ο σιδηρόδρομος μπορεί να επεκτείνει την ενδοχώρα των λιμένων και να προωθήσει προϊόντα με ασφάλεια και αξιοπιστία, χωρίς συμφόρηση και έντονο περιβαλλοντικό κόστος.

Σε σχέση με αυτές τις διεθνείς τάσεις, η Καλαμάτα είναι η μία από τις δύο μοναδικά «προικισμένες» γεωγραφικά και από άποψη δικτύων υποδομής περιοχές στην Ελλάδα, ικανή να αποτελέσει σημαντικό εθνικό και υπερεθνικό κόμβο μεταφορών (η άλλη είναι η περιοχή Αλεξανδρούπολης για διαφορετικούς λόγους). Η Καλαμάτα διαθέτει λιμάνι, σιδηροδρομική σύνδεση και αεροδρόμιο, ενώ φυσικά ο δυτικός οδικός άξονας (Ιόνια οδός-Ολυμπία οδός) διασφαλίζει την περιφερειακή και εθνική/διεθνή οδική ένταξη της περιοχής. Επομένως, η Καλαμάτα αποτελεί σπάνια περίπτωση προσπέλασης σε όλα τα μέσα μεταφοράς και δυνατότητας ανάπτυξης πόλου συνδυασμένων μεταφορών. Επιπλέον, η γεωγραφική θέση του λιμένα της Καλαμάτας στην απόληξη χερσονήσου έχει πλεονεκτήματα για την προσέλκυση «κυκλικών» τακτικών γραμμών της Μεσογείου, στο προαναφερθέν πλαίσιο αναδιάταξης μεταφορικών γραμμών. Οι διαπιστωμένες προοπτικές ανάπτυξης σημαντικών ανταλλαγών προϊόντων μεταξύ της Ελλάδας, και ειδικότερα Πελοποννήσου, και χωρών της βορείου Αφρικής, δημιουργούν σημαντικές προοπτικές για το λιμάνι της Καλαμάτας. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Καλαμάτας έγκειται στη δυνατότητα αλληλοτροφοδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής της νοτιο-δυτικής Πελοποννήσου και του λιμένα της Καλαμάτας. Η ανάπτυξη μιας τέτοιας συνδυασμένης μεταφοράς επιτρέπει την επέκταση των μεταφορικών αλυσίδων σε εθνική και διεθνή κλίμακα. Ενοποιεί διαφορετικές γεωγραφικές κλίμακες μεταφοράς εμπορευμάτων: προώθηση τοπικών και περιφερειακών προϊόντων και συμβολή στη διαμετακόμιση του άξονα Μέσης Ανατολής- Βορείου Αφρικής -Ιονίου- Αδριατικής. Η διατήρηση της σιδηροδρομικής πρόσβασης της Καλαμάτας και η σύνδεσή της με το λιμάνι της Πάτρας δημιουργεί διάδρομο εξορθολογισμού του συστήματος.

Η παραπάνω συλλογιστική δεν περιορίζεται μόνο στην ανάπτυξη ανταγωνιστικών μεταφορικών συστημάτων, με αυτονόητα οφέλη για την περιοχή. Πέραν αυτού, το μεταφορικό σύστημα θα αποτελέσει «εργαλείο» για την προσέλκυση και ανάπτυξη και άλλων παραγωγικών δραστηριοτήτων. Η ανάπτυξη της συνδυασμένης μεταφοράς έχει τις προϋποθέσεις προσέλκυσης νέων επενδύσεων και οικονομικών δραστηριοτήτων σχετικών με τη διαμετακόμιση, την οργάνωση του μεσογειακού εμπορίου, την τυποποίηση προϊόντων, τη συναρμολόγηση και τελειοποίηση τελικών προϊόντων κ.λπ., φαινόμενα που ήδη έχουν παρατηρηθεί σε αντίστοιχες περιοχές διεθνώς.

Επομένως, οι εκτιμήσεις του μελλοντικού ρόλου της Καλαμάτας και της ευρύτερης περιοχής δεν απορρέουν από μία συνήθη και εύκολα γενικεύσιμη πολιτική ρητορική ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής και συγκυρίας, αλλά από μία επιστημονική αξιολόγηση και ανάλυση τόσο των πολύ πρόσφατων τάσεων των μεταφορικών συστημάτων, όσο και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της περιοχής. Η άγνοια των νέων δεδομένων και εξελίξεων στον τομέα των μεταφορών είναι εγκληματική: θα μπορούσε να «παγιοποιήσει» μία λανθασμένη αντίληψη περί μη χρησιμότητας του σιδηροδρόμου στην περιοχή, παρασυρόμενη από το παρόν και μία τελείως στατική και κοντόφθαλμη προσέγγιση του ζητήματος. Επιπλέον, η αξιολόγηση της σημασίας του σιδηροδρόμου σε σχέση μόνο με την υφιστάμενη κίνηση με βάση τη σημερινή δομή λειτουργίας του συστήματος μεταφορών, είναι περιοριστική των προοπτικών του και μη ορθολογική, δεδομένου ότι δεν υπολογίζει την δυνάμενη να διαμορφωθεί δυναμική. Η αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της περιοχής είναι απόλυτα εφικτή. Απαιτείται διορατικότητα και ολοκληρωμένος σχεδιασμός εκ μέρους των αρμοδίων φορέων και επιχειρηματικότητα με όραμα εκ μέρους των ιδιωτικών φορέων.

Ο σιδηρόδρομος και η θαλάσσια μεταφορά σε ένα πλαίσιο φιλοσοφίας συνδυασμένων μεταφορών είναι το μέλλον. Η Καλαμάτα έχει την τύχη να διαθέτει σιδηρόδρομο και λιμάνι, ώστε να αποτελέσει το πρώτο τέτοιο πόλο συνδυασμένης μεταφοράς μεσαίου μεγέθους και ήπιας κίνησης, χωρίς να ξεκινήσει από το «μηδέν».

Βασιζόμενοι στην ανωτέρω σύντομη ανάλυση σχετικά με τις προοπτικές της πόλης μας, συμφωνούμε με το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας, ότι στις μέρες μας «ανάπτυξη δεν νοείται χωρίς το σιδηρόδρομο, το ασφαλέστερο, οικονομικότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον “πράσινο” μέσο μεταφοράς». Ο Τουρισμός, η μεταφορά και εξαγωγή των τοπικών προϊόντων, αλλά και η διακίνηση των κατοίκων προς τα μεγάλα αστικά κέντρα (Πάτρα και Αθήνα) θα διευκολυνθούν πολλαπλά από το εν λόγω έργο, το οποίο σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να ματαιωθεί ή να περικοπεί.

Επίσης, θεωρούμε τουλάχιστον αδικαιολόγητες, ενέργειες, όπως η επικάλυψη τμήματος των σιδηροδρομικών γραμμών στο λιμάνι της Καλαμάτας, που επιδιώκουν να δημιουργήσουν τετελεσμένες καταστάσεις στην πράξη, όταν ολόκληρη η Πόλη μας και ο Νομός μας θα έπρεπε να προσβλέπει στο έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Δυτικής Πελοποννήσου, ως έργο-μοχλό ανάπτυξης και να επιδιώκει με κάθε τρόπο την οριστικοποίηση και επίσπευσή του. Η επικάλυψη αυτή δημιουργεί σημαντικούς κινδύνους για τις μελλοντικές αναπτυξιακές προοπτικές της ευρύτερης περιοχής και θα πρέπει άμεσα να αρθεί..

Με εκτίμηση,


Γιώργος Καραμπάτος
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας



Διαβάστε Περισσότερα...

Μανιάτης προς Νάντια: «Ο αγωγός φυσικού αερίου θα τροφοδοτεί και την Καλαμάτα»


Ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Μανιάτης, σε απάντηση του σε ερώτηση που είχε καταθέσει η βουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Νάντια Γιαννακοπούλου, ανακοίνωσε ότι ο αγωγός φυσικού αερίου προς Μεγαλόπολη έχει σχεδιασθεί έτσι ώστε να είναι εφικτή η τροφοδότηση και άλλων περιοχών της Πελοποννήσου, όπως η Καλαμάτα, η Πάτρα και ο Πύργος.

Πιο συγκεκριμένα.............

ο κ. Γκανέτσος, Διευθυντής Κατασκευών και Ανάπτυξης της Δ.Ε.Σ.Φ.Α. (Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου) ενημέρωσε την κ. Γιαννακοπούλου ότι η υλοποίηση του έργου του αγωγού φυσικού αερίου από Κόρινθο μέχρι Μεγαλόπολη για την τροφοδότηση της νέας μονάδας της ΔΕΗ έχει δρομολογηθεί. Μάλιστα, η ολοκλήρωση της κατασκευής του αγωγού μήκους 151 χλμ. και διαμέτρου 30 εκ. προβλέπεται από το Δ.Ε.Σ.Φ.Α. να γίνει μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2012, με προϋπολογισμό 110 εκατομμύρια ευρώ.

Η κ. Γιαννακοπούλου, τέλος, σε δηλώσεις της επεσήμανε ότι ‘το φυσικό αέριο γίνεται, σήμερα, φορέας ενέργειας, ανάπτυξης και ποιότητας ζωής για δεκάδες χώρες, για εκατομμύρια ανθρώπους. Οι Μεσσήνιοι δεν πρόκειται, φυσικά, να στερηθούν αυτών των προνομίων».



Διαβάστε Περισσότερα...

Η Νάντια Γιαννακοπούλου για την προστασία των ποταμών της Μεσσηνίας και το δρόμο Ρευματιάς - Μάλθης.


Ερώτηση στη Βουλή για την προστασία των ποταμών της Μεσσηνίας κατέθεσε η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νάντια Γιαννακοπούλου, ενώ έλαβε και απάντηση στην Ερώτησή της για το κατολισθητικό φαινόμενο στο δρόμο Ρευματιά - Μάλθη...

Διβάστε.............

Αθήνα, 13/03/10

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς α) Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής

β) Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού

«Προστασία ποταμών της Μεσσηνίας»

Η Καριά, Η Βελίκα, το Τζάνε, ο Άρις, η Λυγδού, ο Έπης, η Μαυροζούμενα, ο Αρκαδικός αλλά και η ‘θηλυκή’ Νέδα, το φυσικό σύνορο μεταξύ Ηλείας και Μεσσηνίας είναι κάποια από τα μεγαλύτερα ποτάμια της Μεσσηνίας. Σε πολλά σημεία τους, ιδίως η Νέδα, προσφέρουν ένα εξαιρετικά παρθένο τοπίο μακριά από οποιαδήποτε ανθρώπινη παρέμβαση, με αποτέλεσμα η διάσχιση τους να αποτελεί πρόκληση και ξεχωριστή εμπειρία για τον επισκέπτη καθώς χαρακτηρίζεται από συνεχή εναλλαγή τοπίου, πλούσια βλάστηση και επιβλητικούς βράχους.

Το φυσικό κάλλος των ορεινών περιοχών του Λυκαίου, του Ταϋγέτου κ.α. από τις οποίες εκβάλουν οι παραπάνω ποταμοί συντελεί στη συνολική διαμόρφωση ενός απαράμιλλης ομορφιάς τοπίου με κατάφυτες πλαγιές, καταρράκτες, σπήλαια (π.χ. Στόμιο), πλούσια πανίδα, αλλά και φαράγγια όπως για παράδειγμα στη Νέδα. Ωστόσο, ο φυσικός πλούτος αυτού του τόπου, όπως και οι ιδιαιτερότητες που τον χαρακτηρίζουν, αφενός δεν υπόκεινται σε κάποιο ιδιαίτερο καθεστώς προστασίας και αφετέρου δεν έχουν ενσωματωθεί σε ένα πλαίσιο φυσιολατρικού τουρισμού. Ένα τέτοιο πλαίσιο, θα κινητοποιούσε ακόμη περισσότερο την ιδιωτική πρωτοβουλία τόσο προς την κατεύθυνση της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, όσο και της αξιοποίησής του.

Μάλιστα, πρόσφατη αναφορά της Ειδικής Υπηρεσίας Επιθεωρητών Περιβάλλοντος, η οποία δόθηκε στην Επιτροπή Υδατικών Πόρων της Βουλής εκπέμπει σήμα κινδύνου για τη Μεσσηνία, καθώς λειτουργεί μόνο η Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων στην Καλαμάτα, με αποτέλεσμα να εξυπηρετείται ένα εξαιρετικά μικρό κομμάτι του πληθυσμού. Ενδεικτικά, στο νομό Μεσσηνίας εντοπίζονται επτά οικισμοί με πληθυσμό άνω των 2.000 κατοίκων, στους οποίους βάσει των κοινοτικών κανονισμών έπρεπε να υπάρχουν μονάδες βιολογικού καθαρισμού. Αυτονόητο είναι, επομένως, ότι τα λύματα από αυτές τις περιοχές καταλήγουν ακατέργαστα, ως επί το πλείστον, στη θάλασσα μέσω των ποταμών συντελώντας στην σταδιακή αποδόμηση του φυσικού κάλλους και της πανίδας της περιοχής.



Κατόπιν αυτών ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί,



1. Τι μέτρα προτίθενται να λάβουν για την διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος στο νομό Μεσσηνίας, το οποίο αποτελεί πραγματικά ένα ακατέργαστο διαμάντι ανάπτυξης για την περιοχή;

2. Σε ποια κατεύθυνση κινείται ο μελλοντικός αναπτυξιακός σχεδιασμός τους για τον τουρισμό στη Μεσσηνία;

3. Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν για την προώθηση της Μεσσηνίας ως σημείο οικολογικού τουρισμού;

Η ερωτώσα βουλευτής,

Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου



Αθήνα, 14/03/10



Ντόλιος σε Νάντια «Ήδη συντάσσεται μελέτη αποκατάστασης της κατολίσθησης»



Ο Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Ντόλιος, σε απάντηση του σε αναφορά που είχε καταθέσει η βουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Νάντια Γιαννακοπούλου, ανακοίνωσε ότι, η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών συνεργάζεται με γεωτεχνικούς για τη σύνταξη μελέτης αποκατάστασης του κατολισθητικού φαινομένου στο δρόμο Ρευματιάς - Μάλθης.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Ντόλιος ενημέρωσε την κ. Γιαννακοπούλου ότι με την αρ. πρωτ. 639/454/12-02-2010 Απόφαση του Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών της συστάθηκε τριμελής επιτροπή από τεχνικούς της υπηρεσίας για την επιτόπια εξέταση και καταγραφή του φαινομένου της κατολίσθησης κατ’ αντιπαράσταση με τον ανάδοχο, τη σύνταξη πρωτοκόλλου διαπίστωσης βλαβών και την εξέταση της ύπαρξης ή μη ευθύνης του αναδόχου.
Η κ. Γιαννακοπούλου δήλωσε την ικανοποίησή της για την άμεση ανταπόκριση των αρμοδίων, μετά την κινητοποίηση από φορείς του τόπου. Ωστόσο, υπενθύμισε την ανάγκη εξεύρεσης μόνιμης λύσεως, αλλά και τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλά ακόμη κομμάτια του τοπικού οδικού δικτύου.





Διαβάστε Περισσότερα...

Επιστολή του Προέδρου Επιμελητηρίου Μεσσηνίας προς τον Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αγροτικής Ανάπτυξης της Ν.Δ


Με την ευκαιρία της συνάντησης με τον τομεακό υπεύθυνο του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αγροτικής Ανάπτυξης της Ν.Δ και Βουλευτή Κοζάνη κ. Γιώργο Κασαπίδη, το Επιμελητήριο Μεσσηνίας συνοψίζει ως ακολούθως τις θέσεις του για το θέμα:

Οι παθογένειες στην παραγωγή και απορρόφηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων είναι γνωστές και διαπιστωμένες εδώ και μια περίπου 20ετία και πλέον, λίγα, όμως πράγματα έχουν γίνει προς την κατεύθυνση:

* αφενός της ενίσχυσης της θέσης των παραγωγών,
* αφετέρου της ελάφρυνσης των καταναλωτών από κερδοσκοπικές δομές (κυρίως στις Λαϊκές Αγορές) και πρακτικές (σούπερ μάρκετ κ.α.), που επιβαρύνουν ανεξέλεγκτα την τελική τιμή των προϊόντων.

Γνωστή είναι λίγο-πολύ και η κατανομή των ευθυνών στους ίδιους τους παραγωγούς, που αρκούνται στις επιδοτήσεις και δεν αναδιαρθρώνουν την παραγωγή τους, ενώ ταυτόχρονα δεν συνεργάζονται στο βαθμό, που θα έπρεπε, μεταξύ τους ώστε να διαθέτουν διαπραγματευτική ισχύ, στους συνεταιρισμούς, πολλοί των οποίων έχασαν τον ρόλο και την αξιοπιστία τους, μέσα στην αδιαφάνεια και τον κομματισμό, αλλά και στους πολιτικούς, που παρέλειψαν να λάβουν τα αναγκαία μέτρα, προκειμένου να εξυπηρετήσουν το πελατειακό τους συμφέρον...

Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως εξής...........

Με την ευκαιρία της συνάντησης με τον τομεακό υπεύθυνο του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αγροτικής Ανάπτυξης της Ν.Δ και Βουλευτή Κοζάνη κ. Γιώργο Κασαπίδη, το Επιμελητήριο Μεσσηνίας συνοψίζει ως ακολούθως τις θέσεις του για το θέμα:
Οι παθογένειες στην παραγωγή και απορρόφηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων είναι γνωστές και διαπιστωμένες εδώ και μια περίπου 20ετία και πλέον, λίγα, όμως πράγματα έχουν γίνει προς την κατεύθυνση:
• αφενός της ενίσχυσης της θέσης των παραγωγών,
• αφετέρου της ελάφρυνσης των καταναλωτών από κερδοσκοπικές δομές (κυρίως στις Λαϊκές Αγορές) και πρακτικές (σούπερ μάρκετ κ.α.), που επιβαρύνουν ανεξέλεγκτα την τελική τιμή των προϊόντων.
Γνωστή είναι λίγο-πολύ και η κατανομή των ευθυνών στους ίδιους τους παραγωγούς, που αρκούνται στις επιδοτήσεις και δεν αναδιαρθρώνουν την παραγωγή τους, ενώ ταυτόχρονα δεν συνεργάζονται στο βαθμό, που θα έπρεπε, μεταξύ τους ώστε να διαθέτουν διαπραγματευτική ισχύ, στους συνεταιρισμούς, πολλοί των οποίων έχασαν τον ρόλο και την αξιοπιστία τους, μέσα στην αδιαφάνεια και τον κομματισμό, αλλά και στους πολιτικούς, που παρέλειψαν να λάβουν τα αναγκαία μέτρα, προκειμένου να εξυπηρετήσουν το πελατειακό τους συμφέρον….
Εδώ, που φθάσαμε σήμερα
 με τους παραγωγούς να πωλούν συχνά σε τιμές κάτω του κόστους,
 τους μεσάζοντες των λαϊκών να θησαυρίζουν και συχνά να φοροδιαφεύγουν
 τους καταναλωτές να πληρώνουν τα προϊόντα 60 % έως και 900% πάνω από την τιμή παραγωγού και
 τα εξαγόμενα ελληνικά αγροτικά προϊόντα να χάνουν έδαφος
οι κατευθύνσεις στις οποίες θα πρέπει να κινηθεί η αγροτική μας πολιτική (προφανώς τηρώντας το κοινοτικό πλαίσιο της ΚΑΠ) είναι λίγο-πολύ δεδομένες και μονοσήμαντες. Τις γνωρίζουν εδώ και χρόνια και τα δύο μεγάλα κόμματα, που κυβέρνησαν και κυβερνούν, όμως, ο μεταξύ τους ανταγωνισμός για τις ψήφους των αγροτών (και όχι για το μέλλον της Γεωργίας μας) δεν τα αφήνει να τις αποφασίσουν και να τις συνυποστηρίξουν.
Επειδή το 2013 έφθασε και θα υπάρξουν δυσάρεστες εξελίξεις για τους Έλληνες αγρότες με τις αναμενόμενες μεταβολές στην ΚΑΠ, θα πρέπει από τώρα να ληφθούν γενναία μέτρα. Πράγματι, η τροποποίηση της ΚΑΠ συνιστά τη μεγαλύτερη απειλή για τις άμεσες ενισχύσεις που εισρέουν στη χώρα μας (2,7 δισ. ευρώ το χρόνο). Ο νέος προσανατολισμός της ΚΑΠ μετά το 2013 είναι να ενισχύσει την ανάπτυξη της υπαίθρου σε βάρος άμεσων ενισχύσεων.
Η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει την κατάθεση νομοσχεδίου εντός του Απριλίου, που θα περιλαμβάνει πλέγμα επτά δράσεων για την ρύθμιση όλων των θεμάτων, που έχουν να κάνουν με την αλυσίδα πώλησης των αγροτικών προϊόντων από το χωράφι μέχρι τον τελικό καταναλωτή.
Συγκεκριμένα πληροφορούμεθα ότι το Υπουργείο προωθεί μέτρα όπως:
● Οργάνωση της αγοράς με στόχο τη μείωση του αριθμού των μεσαζόντων και του περιθωρίου κέρδους τους.
● Έλεγχο αγοράς από τα «ελληνοποιημένα προϊόντα».
● Δημιουργία νέων θεσμών και ειδικών οργανισμών πώλησης αγροτικών προϊόντων από το Διαδίκτυο.
● Οργάνωση και συντονισμό μηχανισμών από το ΥΠΑΑΤ.
● Σύνδεση του Υπουργείου με άλλες πηγές δεδομένων (ΤΑXIS, VIES, Oλοκληρωμένο Σύστημα Τελωνείων) για τον εντοπισμό και τον έλεγχο των εισηγμένων προϊόντων.
● Παρακολούθηση της διακίνησης των προϊόντων, έλεγχο των εμπόρων και των σημείων πώλησης.
● Δημιουργία διατροφικού Τειρεσία με τις επιχειρήσεις που παραβιάζουν τη διατροφική νομοθεσία ή αισχροκερδούν.
Το πλέγμα αυτό, δεν απαντά προφανώς σε όλα τα προβλήματα (π.χ. διάρθρωση καλλιεργειών, μάρκετινγκ, εξαγωγές, κ.λπ.) είναι, όμως, μια συνολική εκ πρώτης όψεως αντιμετώπιση του προβλήματος της ασυδοσίας των μεσαζόντων στις λαϊκές κ.α. και ως τέτοια θα πρέπει να υποστηριχτεί από όλες τις πολιτικές δυνάμεις. Θεωρούμε, ότι η περίοδος, που η αγροτική παραγωγή αποτελούσε πεδίο κομματικών ανταγωνισμών έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί και τα κόμματα (ιδιαίτερα τα κόμματα εξουσίας) θα πρέπει πλέον να στηρίζουν από κοινού και χωρίς παρεκκλίσεις τις όποιες προσπάθειες εξυγίανσης, σε όποια φάση, μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή, μεταξύ παραγωγών και τυποποιητών, τις πολιτικές στήριξης των Ομάδων Παραγωγών κ.λπ.
Ασφαλώς, δεν αρκεί η παρέμβαση στο επίπεδο των μεσαζόντων…. Απαιτούνται πολλά περισσότερα: στήριξη της αναδιάρθρωσης των καλλιεργειών, της συνεργασίας και συγχώνευσης αγροτικών εκμεταλλεύσεων, των υγιών συνεταιριστικών πρακτικών, αλλά και των ιδιωτικών επιχειρήσεων πρώτης μεταποίησης, τυποποίησης και εξαγωγής. Θέματα, όπως ο τρόπος λειτουργίας της διανομής των προϊόντων, το μάρκετινγκ παραγωγού και διανομέα, η πολιτική διανομής σε εσωτερικό και διεθνές επίπεδο, δεν μπορούν συνήθως να αντιμετωπιστούν επιτυχώς στο επίπεδο του μεμονωμένου παραγωγού και προϋποθέτουν συνεργασίες, συνεταιρισμό ή υγιή ιδιωτική επιχείρηση μεταποίησης-τυποποίησης, για να μπορούν να έχουν πρόσβαση και διείσδυση στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού. Θα πρέπει να συνεργαστούν με το Υπουργείο Εξωτερικών στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τις Εξαγωγές και της Οικονομικής Διπλωματίας, Αλλιώς, στην καλύτερη περίπτωση «εξαγωγή ελληνικών αγροτικών προϊόντων» σημαίνει εξαγωγή σε μορφή χύμα και σε εξευτελιστικές τιμές και επεξεργασία και τυποποίηση στο εξωτερικό, ώστε το τελικό τυποποιημένο προϊόν να διοχετεύεται στην Αγορά σε πολλαπλάσια τιμή και όλη η προστιθέμενη αξία να παραμένει εκτός της Χώρας…
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το 2013 πλησιάζει, είμαστε έτοιμοι να το διαχειριστούμε;
Είναι δεδομένο ότι θα υπάρξουν ανατροπές που θα επηρεάσουν την αγροτική οικονομία της χώρας μας μέσω της αναθεώρησης της ΚΑΠ, που θα ισχύσει από το 2013 έως 2020 θα τεθεί στο τραπέζι του διαλόγου από την ερχόμενη άνοιξη.
Εκτίμησή μας είναι ότι με τα νέα δεδομένα επιβάλλουν αλλαγή εκ βάθρων της αγροτικής πολιτικής και ο χρόνος που απομένει είναι πολύ περιορισμένος. Ζητούμενο είναι εάν καταφέρει η Ελλάδα να αλλάξει σε λιγότερο από τρία χρόνια όσα δεν κατάφερε την τελευταία εικοσαετία…
Στο στόχαστρο της νέας ΚΑΠ είναι σίγουρα οι επιδοτήσεις.
Είναι γνωστό ότι σημαντική ώθηση στην αγροτική παραγωγή τις προηγούμενες δεκαετίες έδωσαν οι κοινοτικές ενισχύσεις, οι γνωστές σε όλους επιδοτήσεις. Στόχος πλέον της Ε.Ε. είναι να περιορίσει ή να καταργήσει σε ορισμένα προϊόντα τις κοινοτικές ενισχύσεις, γεγονός που θα προκαλέσει τριγμούς στον αγροτικό κόσμο της χώρας μας, ο οποίος δεν είναι προετοιμασμένος για τις διαρθρωτικές αλλαγές που έρχονται.
Λόγω της καταβολής επιδοτήσεων αναλογικά με το ύψος της παραγωγής, η ΚΑΠ ενθάρρυνε τους αγρότες να στραφούν προς εντατικές μεθόδους γεωργίας και κτηνοτροφίας, οδήγησε στη δημιουργία πλεονασμάτων και στη στρέβλωση της παγκόσμιας αγοράς.
Στόχος τώρα είναι η αποσύνδεση που θα σημάνει μεγάλη απώλεια εισοδήματος για τους Έλληνες αγρότες, καθώς ακόμη και χωρίς να παράγουν καλύπτουν σήμερα από τις επιδοτήσεις το 45% του ετήσιου εισοδήματός τους.
Η χώρα μας, πρέπει να επιδιώξει τη διατήρηση των επιδοτήσεων με ταυτόχρονη βεβαίως σύνδεσή τους και με την παραγωγή. “Να επιδοτούνται όμως όσοι παράγουν και όχι όσοι είχαν δικαιώματα την περίοδο αναφοράς 2000-2002 και έκτοτε έχουν σταματήσει την παραγωγή”.
Πρέπει να γίνει σαφές ότι η Κομισιόν προωθεί το ισχύον καθεστώς με προσανατολισμό ακόμη και μείωση των επιδοτήσεων ή κατάργησή τους σε ορισμένα προϊόντα παρ’ ότι η Ε.Ε. διευρύνθηκε. Με άλλα λόγια η Ευρώπη θέλει με τα ίδια λεφτά ή και λιγότερα να επιδοτεί περισσότερες χώρες. Θέλει επίσης να εξυπηρετήσει τις ισχυρές οικονομίες της ευρωζώνης που έχουν εξαγωγικό προσανατολισμό και ανεπτυγμένη τεχνολογία να εξασφαλίσουν ευνοϊκό περιβάλλον και σχέση με τις τρίτες χώρες, από τις οποίες θέλουν να εισάγουν αγροτικά προϊόντα και να εξάγουν τα δικά τους προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Η αποσύνδεση της επιδότησης από την παραγωγή ευνοεί επίσης και τις νέες χώρες της Ε.Ε. και το γεγονός ότι επίτροπος για θέματα αγροτικής πολιτικής είναι Ρουμάνος, θα πρέπει ενδεχομένως να αυξήσει να ανακλαστικά της χώρας μας.
Εκτιμάμε ότι οι παγίδες της νέας ΚΑΠ είναι ο ίδιος ο νέος προσανατολισμός της ΚΑΠ μετά το 2013 είναι να ενισχύσει τον δεύτερο πυλώνα (ενισχύσεις για την ανάπτυξη της υπαίθρου) σε βάρος του πρώτου (άμεσες ενισχύσεις). Δηλαδή, από το 7% των ενισχύσεων που δίνονται σήμερα στον β πυλώνα, να αυξηθεί στο 10%. Αυτόματα μειώνονται οι άμεσες ενισχύσεις.
Στις προθέσεις της Κομισιόν είναι η δικαιότερη κατανομή της στήριξης μεταξύ των κρατών μελών. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη απειλή για τις άμεσες ενισχύσεις που εισρέουν στη χώρα μας (2,7 δισ. ευρώ το χρόνο), γιατί ο μέσος όρος στήριξης της Ελλάδας είναι 59 ευρώ το στρέμμα έναντι 22 ευρώ το στρέμμα του κοινοτικού μέσου όρου. Ο Μικρός κλήρος και άλλες διαρθρωτικές αδυναμίες μας υποχρεώνει να προετοιμαστούμε με επιχειρήματα με δείκτες και κριτήρια (απασχόληση, μέγεθος, εκμετάλλευσης, ορεινές-μειονεκτικές περιοχές κ.λπ.) για να αντιμετωπίσουμε λογικές που φέρνουν τα πάνω κάτω.
Σε κάθε περίπτωση η οικονομία της χώρας μας και λόγω της οικονομικής κρίσης μας οδηγεί στο ασφαλές συμπέρασμα ότι οποιαδήποτε σκέψη της Κομισιόν για άμεση ή έμμεση, μερική ή ολική επανεθνικοποίηση της ΚΑΠ θα είναι καταστροφική για τη χώρα μας, γεγονός που μας υποχρεώνει να προετοιμαστούμε κατάλληλα και να εξασφαλίσουμε συμμαχίες με άλλες χώρες που έχουν περίπου τις δικές μας αδυναμίες.

Με εκτίμηση

Γιώργος Καραμπάτος
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας





Διαβάστε Περισσότερα...

Φεστιβάλ Ελαιολάδου - Διακρίσεις για μεσσηνιακά ελαιόλαδα!


Στις 11 Μαρτίου το απόγευμα πραγματοποιήθηκαν στο Εκθεσιακό Κέντρο Πειραιά τα επίσημα εγκαίνια του 4ου Φεστιβάλ Ελαιολάδου και Ελιάς, που οργανώθηκε από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Στρατηγικού Σχεδιασμού και τη Νομαρχία Πειραιά, από 12 μέχρι 14 Μαρτίου.
Το προεδρείο της τελετής εγκαινίων αποτελούσαν............

οι κ.κ. Μανούσος Μανουσάκης, πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Φεστιβάλ Ελαιολάδου, Απόστολος Κυριτσάκης, καθηγητής/πρόεδρος Επιστημονικής Επιτροπής, Γεώργιος Αναστόπουλος, γενικός γραμματέας Ε.Ο.Σ.Σ., Μιχάλης Διαμαντής, μέλος Ε.Ο.Σ.Σ., Σταύρος Μαρκάτος αντινομάρχης Πρωτογενούς Παραγωγής Νομαρχίας Πειραιά, και Σωτήρης Παναγιωτόπουλος, αντινομάρχης Παραγωγής και Ανάπτυξης Νομαρχίας Μεσσηνίας.
Χαιρετισμό απηύθυναν ο νομάρχης Πειραιά και συνδιοργανωτής του Φεστιβάλ, μέλος της ΕΝΑΕ, Γιάννης Μίχας, ο Μανούσος Μανουσάκης, η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κατερίνα Μπατζελή, ο υφυπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μάρκος Μπόλαρης, ο βουλευτής της Ν.Δ., υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης, Αγροτικής Ανάπτυξης Γεώργιος Κασαπίδης, ο νομάρχης Μεσσηνίας και πρόεδρος της ΕΝΑΕ Δημήτριος Δράκος και ο αντινομάρχης Ηρακλείου.
Την κορδέλα των εγκαινίων έκοψαν η κα Μπατζελή, ο υφυπουργός Σταύρος Αρναουτάκης και ο κ. Μίχας, ενώ τιμώμενος νομός του Φεστιβάλ ήταν αυτός του Ηρακλείου Κρήτης.
Παράλληλα με την έκθεση πραγματοποιήθηκε συνέδριο για την Ελιά και το Ελαιόλαδο.
Την Παρασκευή (12.30-17.00) πραγματοποιήθηκε συζήτηση με θέμα «Το παρόν και η προοπτική του Ελαιολάδου και της επιτραπέζιας Ελιάς».
Στην έκθεση συμμετείχαν με πανέμορφα περίπτερα οι Νομαρχίες Ηρακλείου, Πειραιά, Χανίων, Ρεθύμνου, Μεσσηνίας, Λασιθίου, Λέσβου, Ζακύνθου, Κέρκυρας, Ηλείας, Φθιώτιδας, Αιτωλοακαρνανίας, Φωκίδας, Μαγνησίας, Αργολίδας, Χαλκιδικής, Αρκαδίας, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, η ΤΕΔΚ Χανίων, ο Δήμος Θάσου, τα Επιμελητήρια Λέσβου, Ζακύνθου, Κέρκυρας, Λακωνίας, Χαλκιδικής, ο Δήμος Γαργαλιάνων, παραγωγοί, τυποποιητές και άλλοι φορείς.
Η Σχολή Chef Le Monde είχε την ευθύνη της οργάνωσης γευσιγνωσίας με προϊόντα λαδιού και ελιάς, με υπεύθυνο τον chef Παναγιώτη Κοκκάλα. Επίσης, υπήρξε διαγωνισμός ελληνικών εξαιρετικών παρθένων ελαιολάδων και στους νικητές απονεμήθηκαν το Σάββατο τα σχετικά βραβεία, σε ειδική εκδήλωση στην αίθουσα συνεδρίων του εκθεσιακού χώρου.

Διακρίσεις για Μεσσηνία
Αργυρά βραβεία γεύσης στην κατηγορία α΄ ισχυρή ένταση φρουτώδους πήραν οι εταιρείες Αφοί Στ. Σκιαδά ΟΕΕ και ΑΓΡΟΒΙΜ Α.Ε. για τα ελαιόλαδα «Γόνιμον» και «Ελαιώνιον» έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτα, αντίστοιχα. Χάλκινο βραβείο πήρε το «Εραγό» της εταιρείας «Νέα Εποχή» ΑΣ Γαργαλιάνων.
Στην κατηγορία β΄ μεσαία ένταση φρουτώδους, το προϊόν (ελαιόλαδο) της εταιρείας Φρίντριχ Μπλάουελ, με την ονομασία «Μάνη και Ελαιόλαδο», πήρε το μεγαλύτερο (πλατινένιο) βραβείο γεύσης, ενώ το «Πιθάρι» του Αγροτικού Συνεταιρισμού Γαργαλιάνων ΣΥΝ.ΠΕ απέσπασε το χρυσό βραβείο.
Τέλος, το «Ελαίας έλαιον» της εταιρείας Νικολάου Κατσιγιάννη πήρε το χάλκινο βραβείο στην ίδια κατηγορία.

Εφημερίδα "ΘΑΡΡΟΣ"



Διαβάστε Περισσότερα...

Επιδοτήσεις - Μπήκε το υπόλοιπο 60%


Στους καταθετικούς λογαριασμούς των παραγωγών της Μεσσηνίας βρίσκονται από χθες (σ.σ. προχθές) τα χρήματα που αντιπροσωπεύουν το υπόλοιπο 60% της επιδότησης. Συγκεκριμένα, κατατέθηκαν στην Αγροτική Τράπεζα περίπου 57 εκατομμύρια ευρώ.
Σε δήλωσή του χθες (σ.σ. προχθές) ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργος Κανελλόπουλος αποκάλυψε ότι..............

οι επιδοτήσεις, για φέτος και του χρόνου, είχαν τεθεί σε αμφιβολία από την Ε.Ε. και ο κίνδυνος απώλειας ήταν μεγάλος.

ΑΤΕ
Όπως σημείωσε ο διευθυντής της Αγροτικής Τράπεζας Ελλάδος κ. Μπρούμας, πιστώθηκαν οι λογαριασμοί της συντριπτικής πλειοψηφίας των παραγωγών της Μεσσηνίας.
Αρκετοί αγρότες από χθες ήλεγξαν τους λογαριασμούς τους, ενώ ο κ. Μπρούμας εξήγησε ότι φέτος – σε αντίθεση με τις άλλες χρονιές- εμφανίζεται το συνολικό ποσό της επιδότησης και όχι μόνο το 60% που υπολειπόταν. Επίσης, αυτή τη φορά δε χρειάζεται η κατάθεση υπεύθυνων δηλώσεων.
Από την ΕΑΣ, ο υπεύθυνος στον τομέα επιδοτήσεων Κώστας Πέτροβας ανέφερε ότι για όσους παραγωγούς – λόγω λαθών – δεν πιστώθηκαν χθες οι λογαριασμοί, έχουν ήδη ενημερωθεί από τον ΟΠΕΚΕΠΕ ότι πολύ σύντομα θα αναρτηθεί ειδική ιστοσελίδα. Εκεί, η ΕΑΣ θα μπορεί να δει με ποιους παραγώγους υπάρχει πρόβλημα και να προχωρήσει στις ανάλογες διορθώσεις. Μέχρι τότε, οι παραγωγοί θα πρέπει να περιμένουν.

Γ. Κανελλόπουλος
Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιώργος Κανελλόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση για το θέμα των επιδοτήσεων: «Μετά από σκληρή δουλειά και επίπονη προσπάθεια πολλών μηνών, έγινε κατορθωτό να κατατεθούν στους λογαριασμούς των αγροτών ολόκληρης της χώρας τα χρήματα της επιδότησης για την παραγωγή του 2009.
Οι χειρισμοί των κυβερνήσεων της Ν.Δ. το 2007, το 2008 και το 2009 μέχρι τις εκλογές έθεσαν σε αμφισβήτηση την καταβολή του αυτονόητου, των επιδοτήσεων των αγροτών.
Τώρα που όλα τελείωσαν με επιτυχία, μπορούμε να πούμε ευθέως: Οι επιδοτήσεις για φέτος και του χρόνου είχαν τεθεί σε αμφιβολία από την Ε.Ε. και ο κίνδυνος απώλειας ήταν μεγάλος, σχεδόν σίγουρος.
Την τελευταία στιγμή και με έκτακτο σχέδιο σώθηκαν οι επιδοτήσεις για τους αγρότες και η αξιοπιστία της χώρας.
Η δουλειά που έγινε, η ποσότητα και η ποιότητά της, εκτιμήθηκαν - μετά από πολυήμερους ελέγχους – από την Ε.Ε. και πλέον κάθε αμφισβήτηση για το παρόν και το μέλλον έχει αρθεί.
Ως παράδειγμα αξίζει να αναφερθεί ότι για τη Μεσσηνία, προκειμένου να καλυφθούν οι καθυστερήσεις και να διορθωθούν τα λάθη, στάλθηκαν από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων περίπου 30 άτομα για διάστημα ενός μηνός, και ικανός εξοπλισμός πληροφορικής, ενώ προσαρμόστηκε ταχύτατα και το λογισμικό. Το ίδιο έγινε σε 32 άλλους νομούς ταυτόχρονα.
Το εγχείρημα ήταν δύσκολο αλλά αναγκαίο και από τη μέρα που άρχισε, μέχρι το τέλος Γενάρη, ήταν αμφίβολο το αποτέλεσμα. Σε όσους συμμετείχαν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, αξίζει ο έπαινος».

Της Βίκυς Βετουλάκη - Εφημερίδα "ΘΑΡΡΟΣ"





Διαβάστε Περισσότερα...

Θύμα άγριου ξυλοδαρμού ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Μαραθούπολης.


Όπως διαβάσαμε στον τοπικό Τύπο, θύμα άγριου ξυλοδαρμού έπεσε, αναίτια και απρόκλητα, την προηγούμενη Τρίτη ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Μαραθούπολης............

Ο Πρόεδρος πήγαινε να παίξει μπάσκετ στο Αθλητικό Κέντρο του χωριού και είπε σε κάποιους άγνωστους που έπαιζαν ποδόσφαιρο επί αρκετή ώρα, όπως του είχαν πει νέοι της Μαραθούπολης, να σταματήσουν κάποια στιγμή γιατί θέλουν να παίξουν και άλλοι.

Τότε δέχθηκε επίθεση, αρχικά από έναν και μετά από όλους, περίπου 10 - 12 άτομα, που τον χτυπούσαν ασταμάτητα μέχρι που αυτός δεν άντεξε και έπεσε κάτω...

Τα στοιχεία ενός από τους δράστες είπε στον Πρόεδρο κάτοικος της Μαραθούπολης, που νωρίτερα είχε περάσει από το γήπεδο και είδε ποιοί έπαιζαν.

Πρόκειται για κάτοικο Φιλιατρών και πιθανότατα και οι άλλοι δράστες να είναι από τα Φιλιατρά.

Ο Πρόεδρος πήγε στο Κέντρο Υγείας και στην Αστυνομία και η υπόθεση παίρνει τη δικαστική οδό με μήνυση κατά του ενός δράστη, του οποίου τα στοιχεία έχει καθώς και κατά αγνώστων για τους υπόλοιπους...


***Πού ζούμε;;; Είναι δυνατόν στις μέρες μας να συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα;;;
Δυστυχώς είναι, αφού, βλέπετε, κάποιοι, αναίτια και απρόκλητα, νομίζουν ότι είναι και το παίζουν νταήδες...


Διαβάστε Περισσότερα...

Εγκρίθηκαν ο Απολογισμός και ο Ισολογισμός 2008 του Δήμου Γαργαλιάνων.


Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Γαργαλιάνων, την Παρασκευή, εγκρίθηκαν, κατά πλειοψηφία, ο Ισολογισμός και ο Απολογισμός 2008 του Δήμου.............


Στον Απολογισμό ο Θεόδωρος Παπαχριστοφίλου από την Οικονομική Υπηρεσία ανέγνωσε τα στοιχεία και έδωσε απαντήσεις σε ερωτήσεις Δημοτικών Συμβούλων.

Ο Δήμαρχος Σταύρος Καλοφωλιάς τόνισε πως ο Απολογισμός δείχνει ότι ο Δήμος βρίσκεται σε ανοδική πορεία και χαρακτήρισε τον Απολογισμό πραγματικό και τεκμηριωμένο.

Για τον Ισολογισμό μίλησε ο Ορκωτός Λογιστής Θεόδωρος Δηλάρης.

Στα ποσά κλειόμενης χρήσεως 2008, ο πιστωτικός λογαριασμός δημόσιου λογιστικού ανέρχεται στα 4.698.228,78.


*με πληροφορίες από την εφημερίδα "ΘΑΡΡΟΣ"


Διαβάστε Περισσότερα...

«Η Μεσσηνία είμαστε εμείς» - Ημερίδα για τον Τουρισμό την Κυριακή στην Κυπαρισσία.


Ημερίδα με τίτλο «Η Μεσσηνία είμαστε εμείς» θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Κυριακής στην αίθουσα εκδηλώσεων "Αλέκος Παπαδόπουλος" στο ΤΕΕ Κυπαρισσίας.

Στην ημερίδα έχει προσκληθεί η Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου, η οποία πιθανότατα θα παραστεί χωρίς ωστόσο αυτό να έχει διευκρινιστεί πλήρως, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Ανάπτυξης Γεώργιος Πουσσαίος.

Η ημερίδα θα ξεκινήσει στις 11.00 το πρωί και το πρόγραμμά της έχει ως εξής:............


11:10-11:30 Χαιρετισμοί

11:30-13:00 Ομιλίες:

-Νικόλας Κανελλόπουλος, πρόεδρος ΕΟΤ, «Ο τουρισμός και η συμβολή του στην περιφερειακή ανάπτυξη»
-Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος ΤΕΜΕS Α.Ε., «Έχουμε όλοι μερίδιο, αλλά και ευθύνη για την επιτυχία»
-Πέτρος Θέμελης, καθηγητής Αρχαιολογίας, «Πολιτισμός και ανάπτυξη»
-Μυρσίνη Λαμπράκη, τηλεοπτική παρουσιάστρια και συγγραφέας, «Γαστρονομικός τουρισμός, μία εναλλακτική πρόταση»
-Πέτρος Κωστόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Imako Media SA, «Ποιοτικός τουρισμός: Η Ελλάδα μέσα στο διεθνές περιβάλλον»
-Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου, επιχειρηματίας, α’ αντιπρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, πρόεδρος Τοπικού Συμφώνου Ποιότητας, «Η ποιότητα και η επίδρασή της στο μέλλον της τοπικής οικονομίας».

Θα ακολουθήσουν παρεμβάσεις και συζήτηση...

Την την ημερίδα διοργανώνουν η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας, ο Δήμος Κυπαρισσίας και η Ένωση Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας.


Διαβάστε Περισσότερα...

Επιστολή - Αναφορά των αλιέων της Κυπαρισσίας, στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, για το Λιμάνι...


Την έντονη αντίδραση των αλιέων της Κυπαρισσίας έχει προκαλέσει η προσωρινή παραλαβή του έργου με τίτλο «Βελτίωση λιμένος Κυπαρισσίας - τμήμα επέκτασης προσήνεμου μώλου», από τη Διεύθυνση Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Με Επιστολή - Αναφορά, στην Δ.Δ.Ε. - την οποία κοινοποιούν στο Λιμενικό Σταθμό Κυπαρισσίας και τον Δήμο Κυπαρισσίας, που υπογράφουν οι Πρόεδροι, του Συνδέσμου Επαγγελματιών Αλιέων Κυπαρισσίας και του Συλλόγου Ερασιτεχνών Αλιέων Κυπαρισσίας, αφού αναφέρονται στα προβλήματα του έργου, ζητούν Να μην γίνει οριστική παραλαβή του έργου πριν την αντιμετώπιση του προβλήματος και Να υποχρεωθεί η ανάδοχος εταιρία στην κατασκευή ακρόποδων και στην ρίψη τους στο σημείο καταστροφής του έργου πριν αυτό καταστραφεί ολοκληρωτικά.

Το πλήρες κείμενο της Επιστολής - Αναφοράς έχεις ως εξής:................


"Αγαπητοί Κύριοι, μετά από τις έντονες διαμαρτυρίες και αναφορές μας για την ορθή κατασκευή του έργου και αφού έχει καταστραφεί ένα μέρος του έργου, βλέπουμε έκπληκτοι την προσωρινή παραλαβή του έργου από την υπηρεσία σας. Αρ. πρωτ. 3007/23-11-2009.
Υπάρχουν συγκεκριμένες αναφορές για υποχώρηση φυσικών ογκολίθων και ακρόποδων τόσο από τον Λιμενικό σταθμό Κυπαρισσίας, Νομαρχία Μεσσηνίας, Δήμο Κυπαρισσίας, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, όσο και από τους Συλλόγους των επαγγελματιών και ερασιτεχνών αλιέων της πόλης μας.
Παρατήρηση έχει κάνει και η επιτροπή παραλαβής του έργου που χωρίς να λαμβάνει υπ΄ όψιν της τις αναφορές των πιο πάνω φορέων απαλλάσσει την ανάδοχο εταιρία ΜΕΤΡΟΝ ΑΤΕ από κάθε ευθύνη .
Προκαλείται το κοινό αίσθημα των κατοίκων της πόλης να παραλαμβάνεται έργο που έχει καταστραφεί μέρος του, χωρίς να υπάρχει θεομηνία αλλά συνήθης κυματισμός και να υπάρχει άμεσος κίνδυνος ολοκληρωτικής καταστροφής του.
Στην κατασκευή του προσήνεμου μόλου δεν μεταφέρθηκε από νταμάρι κανένας φυσικός ογκόλιθος. Όλοι πάρθηκαν από τον παλιό προσήνεμο στο σημείο της ένωσής του με τον νέο.

Ζητάμε :
1) Να μην γίνει οριστική παραλαβή του έργου πριν την αντιμετώπιση του προβλήματος.
2) Να υποχρεωθεί η ανάδοχος εταιρία στην κατασκευή ακρόποδων και στην ρίψη τους στο σημείο καταστροφής του έργου πριν αυτό καταστραφεί ολοκληρωτικά".



Συνημμένα:
1) Αναφορά του συλλόγου ερασιτεχνών αλιέων Κυπαρισσίας. Αρ. πρωτ. 93/18-2-2009
2) Αναφορά των Συλλόγων επαγγελματιών και ερασιτεχνών αλιέων Κυπαρισσίας Αρ. πρωτ. 103/25-6-2009
3) Εξώδικο των επαγγελματιών και ερασιτεχνών αλιέων προς την 3η ΔΕΚΕ
4) Έγγραφο του Λιμενικού σταθμού Κυπαρισσίας
5) Έγγραφο του Δήμου Κυπαρισσίας
6) Απόσπασμα από μελέτη του Ε.Μ.Π.
7) Φωτογραφικό υλικό



Σύνδεσμος επαγγελματιών Αλιέων Κυπαρισσίας
Ροϊλός Κων/νος
Πρόεδρος


Σύλλογος ερασιτεχνών αλιέων Κυπαρισσίας
Σμέρδης Αθανάσιος
Πρόεδρος



Διαβάστε Περισσότερα...

Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε ο Προϋπολογισμός του Δήμου Φιλιατρών.



Εγκρίθηκε, κατά πλειοψηφία, ο Προϋπολογισμός του 2010 του Δήμου Φιλιατρών στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου το απόγευμα της Δευτέρας.

Το "ισοσκελισμένο" σύνολο εσόδων - εξόδων του Προϋπολογισμού ανέρχεται, περίπου, σε 9,3 εκατομμύρια ευρώ.............


Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του Προϋπολογισμού, ο Δήμαρχος Άλκης Ξύγκας και Δημοτικοί Σύμβουλοι της Πλειοψηφίας σημείωσαν πως παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία στον Προϋπολογισμό υπάρχουν σημαντικά έργα για το Δήμο, ενώ τόνισε πως συνέχεια γίνονται έργα σε όλους τους τομείς. Πρόσθεσε πως ο Δήμος δε χρωστάει και ότι δεν έγινε αύξηση των δημοτικών τελών.

Από την Αντιπολίτευση, ασκήθηκε κριτική επειδή, όπως σημείωσαν, ο Προϋπολογισμός δεν έχει αναπτυξιακή προοπτική, αλλά είναι όπως και οι προηγούμενοι..

Τελικά, μετά τη συζήτηση, ακολούθησε ψηφοφορία κατά την οποία τον Προϋπολογισμό ενέκριναν οι Σύμβουλοι της Πλειοψηφίας και ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας θ. Σαπέρας, ο οποίος παρά τη διαφωνία του τον ψήφισε για να μη θεωρηθεί ότι βάζει εμπόδια, ενώ ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Δημ. Σωτηρόπουλος και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της παράταξής του, τον καταψήφισαν.


Διαβάστε Περισσότερα...