Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011

Σύσκεψη Τατούλη με την Υπουργό Εργασίας Λούκα Κατσέλη»


Νομοθετική ρύθμιση που θα διευκολύνει την υλοποίηση των Τοπικών Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων Στήριξης της Απασχόλησης, ζήτησε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης στην σύσκεψη με την Υπουργό Εργασία κ, Λούκα Κατσέλη που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Εργασίας παρουσία των 13 περιφερειαρχών, των Υφυπουργών Άννας Νταλάρα και Βασίλη Κεκέρογλου και υπηρεσιακών παραγόντων του Υπουργείου.

Στη σύσκεψη αυτή έγινε παρουσίαση του.........................

σχεδιασμού του Υπουργείου για τα Τοπικά Ολοκληρωμένα Προγράμματα Στήριξης της Απασχόλησης, την ανάπτυξη της κοινωνικής οικονομίας και την υλοποίηση προγραμμάτων κοινωνικής εργασίας σε τοπικό επίπεδο.

Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου ζήτησε από την Υπουργό Εργασίας απαλλαγή από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες από την ενδιάμεση διαχειριστική αρχή για να μην υπάρξουν στρεβλώσεις στην υλοποίηση των προγραμμάτων ζητώντας ταυτόχρονα να ενταχθούν και άλλες κοινωνικές ομάδες στα προγράμματα αυτά που δεν καταχωρούνται στους καταλόγους των ανέργων, όπως αυτές των αγροτών και των επιστημόνων.

Ο κ. Πέτρος Τατούλης στη συνέχεια χαρακτήρισε θετική την πρωτοβουλία της Υπουργού σημειώνοντας ότι για πρώτη φορά συνδέονται τα θέματα που αφορούν την εργασία με τα θέματα της ανάπτυξης. Παράλληλα ο κ. Τατούλης υπογράμμισε την πολιτική συνισταμένη της παρουσίας των Αιρετών Περιφερειαρχών στην σύσκεψη αυτή, μια θέση με την οποία συμφώνησε και η Υπουργός Εργασίας, χαρακτηρίζοντας την ως μια σχέση ισότιμων εταίρων.

Τα μεγάλα προβλήματα ανισοτήτων πρέπει να έχουν προτεραιότητα στην αντιμετώπιση τους, επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Πέτρος Τατούλης, ώστε να δημιουργήσουν οι Περιφέρειες δικό τους πεδίο ανάπτυξης. Ένα από τα κρισιμότερα προβλήματα, συνέχισε ο κ. Τατούλης, είναι ο τρόπος με τον οποίο θα αντιμετωπίσουμε τις συνεχώς επιδεινούμενες ενδοπεριφερειακές ανισότητες για αυτό τα προγράμματα απασχόλησης πρέπει να μπαίνουν ως δυναμικά στοιχεία στην τοπική οικονομία και να μην αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ο αναπτυξιακός χαρακτήρας τους.

Η αγορά εργασίας και οι κανόνες αποτελούν συστατικό εργαλείο για την ανάπτυξη της οικονομίας, συνέχισε ο κ. Πέτρος Τατούλης που ζήτησε να επαναπροσδιοριστεί με καινούργιους όρους και δεδομένα το τι σημαίνει κοινωνική επιχειρηματικότητα.

Εμείς θα επεξεργαστούμε την δική σας πρόταση για το μνημόνιο που ζητά η κυρία Υπουργός να υπογράψουμε σαν Περιφέρεια για την υλοποίηση των προγραμμάτων και θα υποβάλουμε τις δικές μας απόψεις σημείωσε ο κ Τατούλης, ενώ θα πρέπει να γίνει και συνάντηση και παρουσίαση στο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Ολοκληρώνοντας ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης ανέφερε ότι πρέπει να προετοιμάσουμε το επιχειρησιακό πρόγραμμα για το 2012-2013 και να δημιουργήσουμε βήμα-βήμα τις σταθερές δομές για μια συνολική πολιτική για την απασχόληση στην χώρα μας, που θα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την πολιτική ανάπτυξης κατέληξε.





Διαβάστε Περισσότερα...

Νάντια Γιαννακοπούλου: Κίνδυνος αποκοπής της Μεσσηνίας λόγω καταστροφών στο νέο δρόμο Καλαμάτα – Τρίπολη


ΝΑΝΤΙΑ Ι. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Βουλευτής ΠΑΣΟΚ

ΝΟΜΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Αθήνα, 25/02/11

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

«Κίνδυνος αποκοπής της Μεσσηνίας λόγω καταστροφών στο νέο δρόμο Καλαμάτα – Τρίπολη»


Είναι πλέον υπαρκτός ο κίνδυνος για τη Μεσσηνία να αποκοπεί από την υπόλοιπη Ελλάδα, λόγω καταστροφών που υπέστη το εθνικό οδικό δίκτυο στο «Δερβένι». Βεβαίως, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει το παραπάνω, καθώς.....................

πέρσι στο ίδιο σημείο, όταν πρωτοεμφανίστηκε το πρόβλημα, τα όργανα που είχαν τοποθετηθεί για την εξέταση της πορείας του δρόμου είχαν δείξει μετακίνηση, προβληματική και επικίνδυνη λειτουργία του δρόμου. Μάλιστα, είναι πολύ πιθανό η κατάσταση να δυσκολέψει περισσότερο αν συνεχιστεί ή ενταθεί η βροχή.

Επιπλέον, προκειμένου να μετριαστούν οι άμεσες συνέπειες των παραπάνω προβλημάτων, έχει δοθεί εντολή για άμεση παρέμβαση, για να δημιουργηθεί παράκαμψη, ο δρόμος να επανέλθει στην προηγούμενη θέση του, ενώ στο σημείο έχει τοποθετηθεί σήμανση και έσπευσε μηχάνημα, το οποίο όμως σταμάτησε τις εργασίες του λόγω βροχής. Ωστόσο, εάν ο καιρός συνεχιστεί βροχερός, στο βουνό στην παραπάνω θέση πιθανόν ο δρόμος να «βυθίσει» και πέρα από την οδική αποκοπή της Μεσσηνίας, να γίνουμε μάρτυρες δυστυχημάτων. Μάλιστα, η βατότητα του συγκεκριμένου κομματιού του οδικού δικτύου είναι ούτως ή άλλως άσχημη, καθώς το οδόστρωμα είναι κακής ποιότητας και, συνεπώς, επικίνδυνο. Κατόπιν αυτών,

Ερωτάται ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

1. Προτίθεται η κυβέρνηση να κινήσει διαδικασίες για κατεπείγουσα εργολαβία, ώστε έγκαιρα να προστατευτεί ο δρόμος, σύμφωνα με τη μελέτη που έχει εκπονηθεί για να σωθεί η εθνική οδός στο συγκεκριμένο σημείο;

2. Σύμφωνα με τις μελέτες, υπάρχει περίπτωση επανάληψης του φαινομένου της «κατολίσθησης» του δρόμου σε περίπτωση έντονων καιρικών φαινομένων;



Η ερωτώσα βουλευτής,

Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου



Διαβάστε Περισσότερα...

Κατολίσθηση λίγο πριν τον οικισμό Δερβένι της παλαιάς Ε.Ο. Τρίπολης – Καλαμάτας


Συνεχή ενημέρωση για την κατολίσθηση που πραγματοποιήθηκε στις 23 Φεβρουαρίου, λίγο έξω από το Δερβένι Κορινθίας, ζήτησε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης ο οποίος συγκάλεσε άμεσα σύσκεψη με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες για την αντιμετώπιση του φαινομένου, το πρωί της Πέμπτης 24 Φεβρουαρίου στην Τρίπολή.

Ο κ. Τατούλης ζήτησε την.........................

συνεχή ενημέρωσή του επί του θέματος αλλά και την άμεση διασφάλιση της ασφαλούς μετακίνησης των διερχομένων καθώς και την ενεργοποίηση και εγρήγορση όλου του τεχνικού μηχανισμού ώστε να γίνει δυνατή η ολοκλήρωση των εργασιών του παράπλευρου δρόμου.
Για την υλοποίηση των έργων ζητήθηκε η βοήθεια όλων των μηχανημάτων της Αναδόχου Κοινοπραξίας που εκτελεί εργασίες στο νέο τμήμα της Εθνικής Οδού (Παραδείσια – Τσακώνα).

Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου υπογράμμισε ότι στην σύσκεψη ότι, ανεξάρτητα από την πορεία των εργασιών στην νέα Εθνική Οδό, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αδιαφορήσουμε για τον συγκεκριμένο δρόμο (παλιά εθνική οδός Τρίπολης – Καλαμάτας) απεναντίας θα πρέπει ο δρόμος αυτός να αναβαθμιστεί και να είναι απόλυτα λειτουργικός.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Από τα μέσα του 2005 είχε ζητηθεί πίστωση 7.000.000€ για βελτίωση της παλαιάς ΕΟ Τρίπολης – Καλαμάτας στο Τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα βάση προηγούμενης μελέτης.
Η αρμόδια Δ/νση του ΥΠΕΧΩΔΕ ζήτησε από το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών τον Ιούλιο του 2005 την έγκριση ένταξης νέου έργου προϋπολογισμού 7.000.000€ προκειμένου να αντιμετωπιστεί και να αναβαθμιστεί η παλαιά Εθνική Οδός στο τμήμα που είχε αποκοπεί από τη νέα Εθνική Οδός (Παραδείσια – Τσακώνα)
Τον Σεπτέμβριο του 2007 η ΔΕΚΕ απεύθυνε έγγραφο προς το ΥΠΕΧΩΔΕ και ζήτησε την άμεση έγκριση της χρηματοδότησης για την αποτροπή κινδύνου του έργου που είχε ζητηθεί το 2005, θεωρώντας επικίνδυνη την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην εν λόγω περιοχή, έπειτα από τις πρόσφατες (τότε) πυρκαγιές, για αποκοπή της συγκοινωνίας.
Το Μάρτιο του 2010 παρατηρήθηκαν ενδείξεις ότι επίκειται εξέλιξη του φαινομένου της κατολίσθησης. Δόθηκε εντολή για την σύνταξη μελέτης αντιμετώπισης του προβλήματος που πρόσφατα εγκρίθηκε.
Ένα χρόνο σχεδόν μετά, στις 24 Φεβρουαρίου, παρουσιάσθηκαν τα κατολισθηκά φαινόμενα ενώ η εταιρεία κοινοπραξία ALPINE BAU- ΤΕΡΝΑ ΑΕ ανέλαβε την διάνοιξη παράπλευρου δρόμου για λόγους ασφαλείας.




Διαβάστε Περισσότερα...

Προκήρυξη για την επιλογή Συμπαραστάτη του Δημότη & της Επιχείρησης στον Δήμο Τριφυλίας.


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

Βάσει του άρθρου 77 τουΝ.3852/2010, γνωστοποιεί προς κάθε ενδιαφερόμενο ότι το Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας με απόφαση του που θα ληφθεί με μυστική ψηφοφορία και με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) του συνόλου των μελών του, θα προβεί στην επιλογή του Συμπαραστάτη του δημότη και της επιχείρησης.

Ως συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης επιλέγεται πρόσωπο εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας.

Ως συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης δεν μπορεί να επιλεγεί αιρετός δήμου, περιφέρειας ή βουλευτής.

Ως προς το αξίωμα του συμπαραστάτη του δημότη ισχύουν τα κωλύματα και τα ασυμβίβαστα που προβλέπονται στο άρθρο 14 του Ν.3852/10.
Η θητεία του συμπαραστάτη ακολουθεί τη θητεία των δημοτικών αρχών.

Οι υποψηφιότητες θα υποβληθούν με δήλωση που κατατίθεται στο Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου κατά την συνεδρίασή του την 28η Φεβρουαρίου 2011,ημέρα Δευτέρα , και ώρα 18:00, με την έναρξη της διαδικασίας επιλογής.
Μαζί με την δήλωση και.......................

ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα κάθε υποψήφιος θα καταθέσει τους τίτλους σπουδών του, τα έγγραφα που αποδεικνύουν την εμπειρία του σε θέματα διοίκησης, καθώς και οτιδήποτε άλλο θεωρεί ο ίδιος ότι συμβάλλει θετικά στην υποψηφιότητά του.

Πληροφορίες παρέχονται από 24/2/2011 έως 28/2/2011( ημερομηνία συνεδρίασης του Δ.Σ) κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των υπηρεσιών, από το γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου.

Αρμόδια υπάλληλος , κ. Καραολάνη Μαρία

Διεύθυνση: Δημαρχείου 2 Κυπαρισσία

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2761360724

Η παρούσα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τριφυλίας (www.trifylias.gr)


O ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΛΛΙΑΣ





Διαβάστε Περισσότερα...

Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης στο Δήμο Τριφυλίας


Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης στο Δήμο Τριφυλίας θα επιλέξει το Δημοτικό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της Δευτέρας.
Στη θέση αυτή επιλέγεται πρόσωπο εγνωσμένου κύρους, δε μπορεί να επιλεγεί αιρετός δήμου, περιφέρειας ή βουλευτής, ενώ ισχύουν τα κωλύματα και ασυμβίβαστα που ισχύουν στο άρθρο 14 του Ν.3852/2010.

Η θητεία του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης ακολουθεί......................

τη θητεία των δημοτικών αρχών, δηλαδή κατά την παρούσα περίοδο η θητεία καλύπτει το χρονικό διάστημα μέχρι τις 31.08.2014, ενώ τα καθήκοντά του είναι αυτά που περιγράφονται αναλυτικά στις διατάξεις των παραγράφων 3, 4 και 5 του άρθρου 77 του Ν.3852/2010.

Ο Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης λαμβάνει αντιμισθία ισόποση με την αντιμισθία του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, ως προς δε την καταστατική του θέση και τις ευθύνες του ισχύουν οι σχετικές διατάξεις για τους δημοτικούς συμβούλους.

Η επιλογή του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης θα γίνει από το Δημοτικό Συμβούλιο Δελφών στη συνεδρίασή του της Δευτέρας 28ης.02.2011 (ώρα 18.00) και η απόφαση θα ληφθεί με μυστική ψηφοφορία και με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) του συνόλου των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου. Αν δεν επιτευχθεί η επιλογή, η ψηφοφορία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται κατά την ίδια συνεδρίαση με την ίδια πλειοψηφία, καθώς η 28η.02 είναι η καταληκτική ημερομηνία για την επιλογή του.

Υποψηφιότητες υποβάλλονται με δήλωση που κατατίθεται στο Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου, έως και τις 28.02.2011 και ώρα 18.00 (ώρα έναρξης της συνεδρίασης του Δ.Σ.).

Ο Συμπαραστάτης υποστηρίζεται διοικητικά από τις υπηρεσίες του δήμου, δέχεται καταγγελίες άμεσα θιγόμενων πολιτών και επιχειρήσεων για κακοδιοίκηση των υπηρεσιών του δήμου, των νομικών του προσώπων και των επιχειρήσεών του και διαμεσολαβεί προκειμένου να επιλυθούν τα σχετικά προβλήματα, ενώ είναι υποχρεωμένος να απαντά εγγράφως ή ηλεκτρονικά εντός τριάντα (30) ημερών στους ενδιαφερόμενους.
Η υποβολή καταγγελίας ή αναφοράς στο Συμπαραστάτη του δημότη και της επιχείρησης δεν αναιρεί τη σχετική αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Πολίτη ως ανεξάρτητης αρχής, ούτε τις αρμοδιότητες άλλων ελεγκτικών οργάνων και αρχών, καθώς και του Ελεγκτή Νομιμότητας.
Ο Συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης συντάσσει ετήσια έκθεση. Η ετήσια έκθεση παρουσιάζεται από τον ίδιο και συζητείται στην ειδική δημόσια συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για τον απολογισμό της δημοτικής αρχής κατά τις διατάξεις του άρθρου 217 του Κ.Δ.Κ., εντός τριάντα (30) ημερών από την υποβολή της. Ο Συμπαραστάτης μπορεί επίσης να προβαίνει στη διατύπωση προτάσεων βελτίωσης της δημοτικής διοίκησης και των σχέσεών της με το κοινό, τόσο στο πλαίσιο της ετήσιας έκθεσής του, όσο και επ’ ευκαιρία σημαντικών προβλημάτων κακοδιοίκησης που ο ίδιος εντοπίζει. Στην τελευταία αυτή περίπτωση, οι ειδικές προτάσεις του συμπαραστάτη υποβάλλονται στον δήμαρχο και κοινοποιούνται στο δημοτικό συμβούλιο και στον γενικό γραμματέα του δήμου. Τόσο η ετήσια έκθεση όσο και οι ειδικές προτάσεις του συμπαραστάτη αναρτώνται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του δήμου με φροντίδα των δημοτικών υπηρεσιών.


Διαβάστε Περισσότερα...

«Φεύγει» ξανά ο δρόμος στο Δερβένι - Ορατός ο κίνδυνος αποκοπής της Μεσσηνίας


"Φεύγει" ο εθνικός δρόμος στο Δερβένι, και η Μεσσηνία κινδυνεύει ν' αποκοπεί. Τα όργανα που είχαν τοποθετηθεί από πέρσι στο συγκεκριμένο σημείο -όταν είχε εκδηλωθεί το πρόβλημα- έδειξαν μετακίνηση, προβληματική και επικίνδυνη λειτουργία του δρόμου. Σύμφωνα μάλιστα με έγκυρες πηγές, η κατάσταση θα.......................

δυσκολέψει κι ο δρόμος θα κινδυνέψει περισσότερο αν συνεχιστεί ή ενταθεί η βροχή.
Για το λόγο αυτό, δόθηκε αμέσως εντολή να γίνει παρέμβαση, να δημιουργηθεί παράκαμψη και ο δρόμος να μπει πιο μέσα. Ηδη στο σημείο έχει τοποθετηθεί σήμανση και έσπευσε μηχάνημα που ξεκίνησε εργασίες - το οποίο όμως σταμάτησε λόγω της βροχής. Εκτιμάται πως θα κινηθούν διαδικασίες για κατεπείγουσα εργολαβία, ώστε έγκαιρα να προστατευτεί ο δρόμος με πασσάλους που θα τοποθετηθούν και στις δύο πλευρές του, σύμφωνα με τη μελέτη που έχει εκπονηθεί για να σωθεί η εθνική στο συγκεκριμένο σημείο.


Γ.Σ. - eleftheriaonline.gr




Διαβάστε Περισσότερα...

Αύξηση πιστώσεων και αλλαγές στα σχέδια βελτίωσης ανακοίνωσε ο Σκανδαλίδης


Την αύξηση των διαθέσιμων πιστώσεων για τα σχέδια βελτίωσης, από 285 εκ € σε 500 εκ € ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, σήμερα ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κ. Σκανδαλίδης μιλώντας σε δημοσιογράφους. Όπως εξήγησε ο υπουργός η κατανομή αυτών των κονδυλίων αφορά:........................

135 εκ € για καπνοπαραγωγικές περιοχές, 75 εκ € για νέους γεωργούς (από 50 εκ €), 270 εκ € για γεωργούς και κτηνοτρόφους εκ των οποίων τα 20 εκ. € θα δοθούν για ενίσχυση αγελαδοτρόφων γαλακτοπαραγωγής. Αυξάνεται, επίσης, το ύψος της προκαταβολής του ποσού με την οριστική ένταξη του έργου και από 20% που ήταν γίνεται 50%.

Ανακατανομές θα έχουμε και στα κονδύλια ανά περιφέρεια, ώστε να γίνει εφικτή η σύνδεση των σχεδίων βελτίωσης με τα «καλάθια αγροτικών προϊόντων κάθε περιφέρειας, όπως εξήγησε ο υπουργός. Έτσι από τα επιπλέον ποσά σε κάθε περιφέρεια θα διατεθούν οι εξής πόροι: 30 εκ € σε Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, 20 εκ € σε Δυτική Ελλάδα, 40 εκ € σε Κεντρική Μακεδονία, 10 εκ € σε Αττική, 20 εκ € σε Δυτική Μακεδονία, 30 εκ € σε Κρήτη, 20 εκ € σε Ήπειρο, 10 εκ € σε Νότιο Αιγαίο, 30 εκ € σε Θεσσαλία, 10 εκ € σε Βόρειο Αιγαίο, 20 εκ € σε Στερεά Ελλάδα, 10 εκ € σε Ιόνια Νησιά και 20 εκ € σε Πελοπόννησο.

Σύμφωνα με τον υπουργό οι αλλαγές στα σχέδια βελτίωσης έγιναν με προτεραιότητα, εκτός από την σύνδεσή τους με τα περιφερειακά καλάθια, να υπάρξουν συνδυαστικές οικονομικές δραστηριότητες, να ενισχυθεί η τυποποίηση και να δοθεί έμφαση σε προϊόντα που χρήζουν μεταποίησης. Οι δράσεις που θα ενισχύονται είναι:

* θερμοκήπια: υδροπονικά υψηλής τεχνολογίας, εξοικονόμησης νερού, μεγάλων αποδόσεων, ειδικών καλλιεργειών (πχ φράουλα- καρπούζι-πεπόνι-κολοκύθι-φασολάκι),
* κτηνοτροφία
* οπωροκηπευτικά «4 εποχών» (πχ πορτοκάλι-ροδάκινο)
* εξαγωγικές καλλιέργειες (πχ σαλιγκάρι-μανιτάρι)

Επίσης, υπάρχουν και νέες εντάξεις που αφορούν: θερμοκήπια προϋπολογισμού μέχρι 500χιλ. €, ελιά κλασικής φύτευσης, και νέες ποικιλίες ροδακινιάς

Όπως εξήγησε ο κ. Σκανδαλίδης, η αύξηση των πιστώσεων συνοδεύεται από βελτιώσεις στη βαθμολογία με σημαντική μείωση της βάσης των 40 μορίων, ενδεικτικά οι τροποποιήσεις αφορούν:

* νέους γεωργούς: 20 μόρια – φυτική παραγωγή, 25 μόρια – ζωϊκή παραγωγή
* λοιπούς γεωργούς: 25 μόρια – φυτική παραγωγή, 30 μόρια – ζωϊκή παραγωγή

Επίσης, καταργείται η βάση για τις περιφέρειες νησιωτικής Ελλάδας (Βόρ. Αιγαίο-Νότιο Αιγαίο-Ιόνια), καταργείται η επιμέρους βάση των 15 μορίων και υπάρχουν βελτιώσεις κριτηρίων βαθμολόγησης (πχ πρόβλεψη βαθμολογίας για νέους γεωργούς του 2006, αύξηση πριμοδότησης «πρώην» και «νυν» καπνοπαραγωγών, πυρόπληκτες περιοχές).

Όσον αφορά τον προγραμματισμό της αναδιατύπωσης αποφάσεων για την ανακοίνωση της νέας προκήρυξης, τα παρακάτω είναι ήδη έτοιμα ή ετοιμάζονται εντός της εβδομάδας:

* της ΚΥΑ σχετικά με τις αμοιβές μελετητών
* της προκήρυξης όσον αφορά την κατανομή στις περιφέρειες και τις κατηγορίες παραγωγών
* της απόφασης για τις δράσεις των Ομάδων Παραγωγών ώστε τα θερμοκήπια να φθάσουν στον προϋπολογισμό των 500.000€
* της απόφασης για την ένταξη νέων ποικιλιών ροδακινιάς και την ένταξη της ελιάς κλασικής φύτευσης στις επιλέξιμες καλλιέργειες
* της απόφασης για τη βαθμολογία των σχεδίων
* τη διαμόρφωση απλοποιημένων εντύπων αίτησης για τους παραγωγούς με σχέδια προϋπολογισμού μέχρι 50.000€
*

Επισημάνσεις της ΠΑΣΕΓΕΣ

Το θέμα των απαιτούμενων αλλαγών στα σχέδια βελτίωσης η ΠΑΣΕΓΕΣ το είχε ζητήσει εγκαίρως. Ειδικότερα με σχετική επιστολή της προς τον Ειδικό Γραμματέα, αλλά και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, είχε επισημάνει τα εξής:

α) Αναγκαιότητα απλοποίησης των διαδικασιών σύνταξης των αιτημάτων και της βαθμολόγησής τους.

β) Κατάργηση των περιορισμών της ελάχιστης βαθμολογίας, ή μείωση των σχετικών ελάχιστων απαιτήσεων (κατάργηση ή μείωση της βαθμολογικής βάσης).

γ) Αναγκαιότητα επανακαθορισμού και απλοποίησης των κριτηρίων μοριοδότησης.

δ) Διευθέτηση τυχόν παραμενουσών εκκρεμοτήτων του νομοθετικού/κανονιστικού πλαισίου του μέτρου (π.χ. τελικοί πίνακες, υποδείγματα ειδικών περιπτώσεων κλπ).

ε) Προαιρετική συμπλήρωση και υποβολή του Απογραφικού Δελτίου.

στ) Κατοχύρωση της πληρότητας του φακέλου, αν δεν ζητηθούν συμπληρωματικά στοιχεία, εντός ενός μηνός το πολύ από την υποβολή του επενδυτικού σχεδίου με προέγκρισή του.

ζ) Παράταση του χρόνου υποβολής των αιτημάτων.

η) Έγκαιρη συγκρότηση των αρμόδιων Επιτροπών Παρακολούθησης και γενικότερα αποτελεσματική διάρθρωση και λειτουργία του συστήματος καταβολής των ενισχύσεων.

θ) Καθορισμός μέγιστου απαιτούμενου χρόνου για την αξιολόγηση των αιτημάτων από τις αρμόδιες Ομάδες Αξιολόγησης και τις Γνωμοδοτικές Επιτροπές.

ι) Σαφής αναφορά ότι στους δικαιούχους περιλαμβάνονται και οι Αγροτικές Συνεταιριστικές Οργανώσεις του ν.2810/2000 των οποίων τα μέλη είναι κάτοχοι αγροτικών εκμεταλλεύσεων.

ια) Σαφής αναφορά σε δημιουργία κέντρων αποθήκευσης-αξιοποίησης βιομάζας ιδιαίτερα από Αγροτικές Συνεταιριστικές Οργανώσεις.

ιβ) Αντιμετώπιση θεμάτων που προκύπτουν λόγω της μεταφοράς των Δ/νσεων Αγροτικής Ανάπτυξης στις νέες Περιφέρειες.

ιγ) Άμεση ενεργοποίηση των δράσεων του «Ταμείου Αγροτικής Επιχειρηματικότητας» του ΕΤΕΑΝ, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των επενδυτών του μέτρου 1.2.1, σε συνάρτηση και με την επιφυλακτική στάση των Τραπεζών.

Ειδικές επισημάνσεις

Προκειμένου για τα σχέδια βελτίωσης των καπνοπαραγωγών - και όχι μόνο, από την Συνομοσπονδία κρίνονται απόλυτα αναγκαία τα εξής:

*** συνέχεια στο paseges.gr



Διαβάστε Περισσότερα...

Ερώτηση Νάντιας Γιαννακοπούλου για καταργήσεις - συγχωνεύσεις - συνενώσεις σχολείων


ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

«Κριτήρια συγχωνεύσεων σχολείων»

Έχοντας ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση για τις επικείμενες καταργήσεις – συγχωνεύσεις σχολείων, το Υπουργείο Παιδείας μέσω των Διευθύνσεων Α’ θμιας και Β’ θμιας εκπαίδευσης έχει ανακοινώσει σχέδιο συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολικών μονάδων σε κάποιες περιοχές της χώρας. Όπως ανακοινώνεται στον Τύπο, μέσα από...........................

άτυπες συνεννοήσεις μεταξύ των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και των τοπικών Διευθυντών Εκπαίδευσης προωθείται σχέδιο συγχωνεύσεων - καταργήσεων σχολικών μονάδων με στόχο την εξοικονόμηση πόρων από τις λειτουργικές δαπάνες των μικρών και των μεσαίων σχολικών μονάδων.

Κάποια σχέδια, όπου αυτά έχουν ανακοινωθεί, και μια εντεινόμενη φημολογία σχετικά με τα υπό κατάργηση – συγχώνευση σχολεία, έχουν προκαλέσει αναστάτωση σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις δε συμφωνούν σε συνενώσεις – συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα επιχειρήματα που προβάλλονται είναι σχετικά, α) με τις προβλέψεις για αύξηση του αριθμού των μαθητών στο άμεσο μέλλον, β) με την αποτροπή εγκατάστασης νέων οικογενειών, γ) με την ανεπάρκεια των διατηρούμενων υποδομών να ενσωματώσουν τον αριθμό των υπό κατάργηση σχολείων, δ) με την εγκατάλειψη αξιόλογων κτιριακών υποδομών αν και φιλοξενούν ικανοποιητικό αριθμό μαθητών, ε) με το γεγονός ότι μαθητές σε ορισμένες περιπτώσεις καλούνται να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις, στ) με την κάλυψη του μεταφορικού κόστους των μαθητών κ.α.

Είναι γεγονός ότι η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας επιβάλει το «συμμάζεμα» των δημοσίων δαπανών και στο χώρο της παιδείας. Η ηγεσία του Υπουργείου βρίσκεται στη δύσκολη θέση να πάρει σκληρές, αλλά και γενναίες, αποφάσεις στα πλαίσια της περιστολής δαπανών. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει δεσμευτεί για την μέριμνα όσον αφορά τις τοπικές ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής, τις χιλιομετρικές αποστάσεις μεταξύ των σχολείων, τις διδακτικές υποδομές, τα σχολεία σε δύσβατες και ορεινές περιοχές. Επιπλέον, τόσο το ζήτημα της περιστολής δαπανών, όσο και η δημιουργία του νέου πολυδύναμου σχολείου, του «ψηφιακού σχολείου», απαιτεί το σχηματισμό εστιών διαπαιδαγώγησης με πολλούς μαθητές και κεντρικό σχεδιασμό, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, την αξιοποίηση των υποδομών, την εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας και την παιδαγωγική λειτουργία των σχολείων.

Σύμφωνα με κάποιες αρχικές πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στον Τύπο, οι βασικές παράμετροι που θα συνυπολογίζονταν από το Υπουργείο είναι:

· Αντιστοιχία οργανικότητας και λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων σε συνάρτηση με το μαθητικό δυναμικό και τη δυνατότητα ανάπτυξης και λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας.

· Η εξέλιξη του μαθητικού δυναμικού την τελευταία 5/ετία, ο ρυθμός αύξησης ή μείωσης και ο προσδοκώμενος αριθμός φοιτώντων μέχρι το 2013.

· Οι εγγραφές των μαθητών στην Α΄ τάξη κάθε τύπου σχολείου (Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου κ.λ.π.) λαμβάνοντας επίσης υπόψη και τη φοίτηση αδελφών σε αντίστοιχα σχολεία.

· Τα ανωτέρω ισχύουν και για τις περιπτώσεις ίδρυσης, προαγωγής ή υποβιβασμού Σχολικών Μονάδων.

Κατόπιν αυτών,

Ερωτάται η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

1. Ποια είναι τα ακριβή κριτήρια, σύμφωνα με τα οποία γίνεται ο σχεδιασμός για τις καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων;

2. Πότε θα βγει στη δημοσιότητα το σχέδιο αυτό; Όταν δημοσιευτεί, θα αποτελέσει βάση συζήτησης, θα επανεξεταστεί ή θα είναι οριστικό - τελικό;

Η ερωτώσα βουλευτής,

Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου




Διαβάστε Περισσότερα...

Πρόταση Οδυσσέα Βουδούρη για το Ινστιτούτο Ελαίας & Οπωροκηπευτικών Καλαμάτας


Πρόταση Οδυσσέα Βουδούρη για το Ινστιτούτο Ελαίας & Οπωροκηπευτικών Καλαμάτας προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Κ. Σκανδαλίδη



Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Ο Νόμος Πλαίσιο «Σύσταση Εθνικού Οργανισμού Αγροτικής Έρευνας, Εκπαίδευσης και Ποιότητας «ΔΗΜΗΤΡΑ», συνένωση εποπτευόμενων από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων νομικών προσώπων και άλλες διατάξεις» προβλέπει τη συγχώνευση του Ινστιτούτου Ελαίας & Οπωροκηπευτικών Καλαμάτας, του Ινστιτούτου Αμπέλου & Οπωροκηπευτικών Πύργου, του Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Ναυπλίου με το Ινστιτούτο Προστασίας Φυτών Πάτρας. Η συνένωση ερευνητικών κέντρων και οργανισμών μπορεί να είναι στην παρούσα συγκυρία πράγματι αναγκαιότητα, εφόσον οδηγεί σε πιο ορθολογική αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων. Ωστόσο κάθε τέτοια απόφαση απαιτείται να πραγματοποιείται υπό ορισμένους όρους.

Η πρόταση μας όσον αφορά την συνένωση ινστιτούτων με έδρα την Πελοπόννησο αφορά στα εξής:..........................

α. Με βάση την καλλικρατική περιφερειακή συγκρότηση η σχεδιαζόμενη συνένωση υπονομεύει τη διοικητική αυτονομία της Περιφέρειας Πελοποννήσου καταργώντας στην πράξη όλα τα ερευνητικά κέντρα με έδρα στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και μεταφέροντας τα στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

β. Το Ινστιτούτο Ελαίας & Οπωροκηπευτικών Καλαμάτας αξίζει να σημειωθεί ότι συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη της παραγωγής του ελαιόλαδου, βασικού προϊόντος τόσο του νομού μας όσο και ολόκληρης της Νότιας Πελοποννήσου. Διαθέτει 15 άτομα προσωπικό διαφόρων ειδικοτήτων, επιστημονικό εξοπλισμό αξίας 2 εκ. € περίπου, εργαστήριο πιστοποίησης ποιότητας ελαιολάδου με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό αξίας πάνω από 500 χιλ. €, 500 στρέμματα πειραματικών αγρών στο Νομό Μεσσηνίας. Επίσης, εποπτεύει ακόμη 100 στρέμματα στο Νομό Αρκαδίας, όπου έχει κλείσει ο Σταθμός Γεωργικής έρευνας και περίπου 50 στρέμματα στη Νέα Κίο Αργολίδας, όπου το Ινστιτούτο δεν διαθέτει επιστημονικό προσωπικό. Διαθέτει επίσης υποδομές (πρότυπη μονάδα καλλιέργειας μανιταριών), θερμοκήπια, υδρονέφωση για παραγωγή δενδρυλίων κλπ, όπως επίσης και τράπεζες γενετικού υλικού: 66 ποικιλιών συκιάς – η μεγαλύτερη στην Μεσόγειο, 500 περίπου είδη μυκήτων πολλά εκ των οποίων εδώδιμα και καταγεγραμένα για πρώτη φορά από το Ινστιτούτο στον Ελληνικό χώρο και 200 είδη βακτηρίων και ζυμών, 1 εκ των οποίων καταγράφηκε για πρώτη φορά από το Ινστιτούτο μας καθώς και 1 για ιδιαίτερης γεωργικής αξίας για το οποίο έχει κατατεθεί και αίτηση στον Ο.Β.Ι. για κατοχύρωση της πατέντας χρήσης του.

γ. Πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι τα τελευταία χρόνια αλλά μέχρι και σήμερα το Ινστιτούτο έχει συμβάλει με την πρωτοποριακή του έρευνα στην διαμόρφωση ολοκληρωμένης πρότασης για την διαχείριση των αποβλήτων ελαιουργίας. Συνεργάζεται με δημοτικούς φορείς (Δήμος Καλαμάτας, ΔΕΥΑΚ) αλλά και με ιδιωτικούς (ΤΕΜΕΣ Α.Ε.) στο πρόβλημα της διαχείρισης στερεών αποβλήτων και λυμματολάσπης μέσω της διαδικασίας της κομποστοποίησης με θετικά προκαταρτικά αποτελέσματα των μέχρι τώρα πειραμάτων. Τέλος έχει ιδιαίτερη συμβολή και προσφέρει με την τεχνογνωσία του στην στήριξη της βιολογικής καλλιέργειας της ελιάς και των οπωροκηπευτικών στο Νομό Μεσσηνίας.

δ. Το Ινστιτούτο Καλαμάτας απαιτείται να ενισχυθεί με επιστημονικό προσωπικό, ενώ παράλληλα να αξιοποιηθεί ο υπάρχον εξοπλισμός και να αποκτήσει συγκεκριμένο προσανατολισμό, που να συμβάλει στην ανάπτυξη της παραγωγής τόσο το ελαιόλαδου όσο και άλλων οπωροκηπευτικών προϊόντων.

ε. Στη βάση της περιφερειακής καλλικρατικής ανασυγκρότησης η υπό εξέλιξη συγχωνεύσεις πρέπει να αποσκοπούν στη δημιουργία δύο Ινστιτούτων, με έδρα την Πάτρα για τη Δυτική Πελοπόννησο και την Καλαμάτα για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, με διαφορετικά ερευνητικά αντικείμενα, αλλά και συμπληρωματικό ρόλο.

Ευελπιστώντας ότι θα μελετήσετε τις προτάσεις μας, στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία.

Με εκτίμηση

Οδυσσέας Βουδούρης
Βουλευτής Μεσσηνίας





Διαβάστε Περισσότερα...

Αποκριάτικος χορός του Συλλόγου Φιλοπροόδων Φιλιατρών


Ο Σύλλογος Φιλοπροόδων Φιλιατρών θα πραγματοποιήσει τον αποκριάτικο χορό του το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011 στο κέντρο Δεξαμενή. Ο χορός γίνεται για την ενίσχυση της Φιλαρμονικής του Συλλόγου. Η είσοδος είναι........................

15 € και περιλαμβάνει φαγητό, κρασί και ζωντανή μουσική με την ορχήστρα του Γιάννη Καλογερόπουλου.
Από το Σύλλογο προσκαλούνται συνδημότες και φίλοι να περάσουν μαζί το βράδυ του Σαββάτου και με την παρουσία τους να στηρίξουν ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του πολιτισμού της Τριφυλίας όπως είναι η Φιλαρμονική του Συλλόγου Φιλοπροόδων.




Διαβάστε Περισσότερα...

Σύνεντευξη Τύπου για τις καταργήσεις σχολείων


Στις 11.00 π.μ. στο Γυμνάσιο Κοπανακίου, θα δοθεί συνέντευξη Τύπου από την Δημοτική Αρχή και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων Τριφυλίας, για το θέμα των καταργήσεων και συγχωνεύσεων σχολείων του Δήμου Τριφυλίας.


Διαβάστε Περισσότερα...

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΡΩΤΗΣΗ του Σωτήρη Παναγιωτόπουλου στον Τατούλη για τα στερεά απόβλητα.


ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρο Τατούλη.

Του Σωτήρη Παναγιωτόπουλου, Περιφερειακού Συμβούλου Πελοποννήσου, Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας.

Θέμα: ¨ Στερεά Απόβλητα Περιφέρειας Πελοποννήσου¨.

Κύριε Περιφερειάρχα,
Όπως γνωρίζετε η υπόθεση της διαχείρισης των αποβλήτων και ιδιαιτέρως των στερεών αποτελεί θέμα Εθνικής σημασίας για τον τόπο μας. Συνδέεται δε άμεσα με τις σημαντικότερες παραμέτρους ανάπτυξης μιας χώρας όπως η τουριστική βιομηχανία, η οικονομική, η βιομηχανική-τεχνολογική, η κοινωνική-πολεοδομική και βεβαίως η ευρύτερη περιβαλλοντική παράμετρος. Δυστυχώς η έλλειψη............................

υψηλής τεχνολογίας και έρευνας, η Συνολική έλλειψη πολιτικής βούλησης και ουσιαστικών θέσεων και η υιοθέτηση του ανορθολογικού μοντέλου ανάπτυξης το οποίο συνέδεε την ανάπτυξη της χώρας με τον παραγόμενο όγκο κατανάλωσης και απορριμμάτων, έφερε τραγικά αποτελέσματα.
Η Ευρωπαϊκή οδηγία πλαίσιο 98/2008 για τα απόβλητα, περιγράφει τους κύριους άξονες της πολιτικής διαχείρισης των αστικών στερεών αποβλήτων. Σύμφωνα με την προηγούμενη οδηγία-πλαίσιο το πλέον επιθυμητό είναι η πρόληψη παραγωγής, η ελαχιστοποίηση των παραγόμενων απορριμμάτων αλλά και η μείωση των βλαπτικών συστατικών των αποβλήτων, η επαναχρησιμοποίηση και η ανακύκλωση παράλληλα με την ανάκτηση ενέργειας.
Οι χώροι υγειονομικής ταφής πρέπει να αποτελούν το τελευταίο στάδιο επιλογής στην πολιτική διαχείρισης απορριμμάτων. Το πρόβλημα διαχείρισης απορριμμάτων αποτελεί ειδικά για την Περιφέρεια Πελοποννήσου θέμα επιβίωσης της ίδιας της Περιφέρειας. Εάν δεν υπάρξει άμεσα: α) Βραχυπρόθεσμη πολιτική άμεσης εκτόνωσης των εκρηκτικών συνθηκών που δημιουργούν τα απορρίμματα και β ) Μεσοπρόθεσμη πολιτική οριστικής διευθέτησης του καυτού προβλήματος σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες, τότε οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές για την ανάπτυξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου και πιστεύω ότι θα οδηγηθούν σε αποτυχία και οι άλλοι αναπτυξιακοί άξονες όπως ο Τουρισμός, η Γεωργία, το Περιβάλλον καθώς και κάθε άλλη αναπτυξιακή πολιτική.
Δυστυχώς στην Ελλάδα το κράτος μετά από κάθε εκλογική αναμέτρηση και αλλαγή κυβέρνησης, δεν έχει συνέχεια των προηγούμενων πολιτικών σε όλους τους τομείς. Οι βουλευτικές εκλογές του 2009 και οι περιφερειακές εκλογές του 2010 πάγωσαν κυριολεκτικά τις δράσεις διαχείρισης απορριμμάτων εκ μέρους των Π.Ε.Π και βεβαίως και της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Το νέο θεσμικό πλαίσιο του Καλλικράτη απαιτεί και νέο 5ετές επιχειρησιακό σχέδιο για Ο.Τ.Α. και Περιφέρειες. Βεβαίως αυτό σημαίνει δυστυχώς και νέα καθυστέρηση κάθε προσπάθειας διαχείρισης απορριμμάτων από Ο.Τ.Α. και Περιφέρειες και μάλιστα υπό τις σημερινές ιδιαίτερα δύσκολες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες.
Η πρόσφατη ανακοίνωσή σας στο Περιφερειακό Συμβούλιο, ότι πρόκειται να προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός διαχείρισης απορριμμάτων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, δημιουργεί εύλογα ερωτήματα για τα οποία ο λαός της Περιφέρειάς μας ζητά να δώσετε άμεσα απαντήσεις. Αναμφίβολα ένας τέτοιος διαγωνισμός αποτελεί σημαντικό τμήμα της πολιτικής διαχείρισης των απορριμμάτων, όχι όμως και τον αυτοσκοπό μιας σύγχρονης ρεαλιστικής και αειφόρου αναπτυξιακής πολιτικής. Εντάσσεται ένας τέτοιος διαγωνισμός αυτού του μεγέθους και αυτής της σημασίας στο ευρύτερο επιχειρησιακό πρόγραμμα της Περιφέρειας και πότε προβλέπεται να ολοκληρωθεί αυτό;
Με αφορμή τα ανωτέρω σας ερωτώ:
1. Υπάρχει περιφερειακός σχεδιασμός για την διαχείριση απορριμμάτων και ποιος είναι; Εντός του πλαισίου αυτού του όποιου σχεδιασμού, έχει γίνει η επιλογή-χωροθέτηση των χώρων συγκέντρωσης και επεξεργασίας αποβλήτων; Και πού;
2. Οι τοπικές κοινωνίες γνωρίζουν για την επιλογή των περιοχών αυτών που θα χρησιμοποιηθούν για την επεξεργασία των αποβλήτων, ή θα υπάρξουν γεγονότα εξέγερσης των κατοίκων της Περιφέρειας Πελοποννήσου, όπως πρόσφατα της Κερατέας και των Άνω Λιοσίων στην Αττική; Έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες μελέτες για την επιλογή των χώρων διάθεσης και επεξεργασίας απορριμμάτων; Δηλαδή Μ.Π.Ε. (περιβαλλοντικές, πολεοδομικές, κ.λ.π.);
3. Γνωρίζετε ότι ελλοχεύει ο κίνδυνος λόγω της εφαρμογής του ¨Καλλικράτη¨ και της ντε φάκτο καθυστέρησης υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2007-2013 και ΠΕΠ Πελοποννήσου, να γεμίσουμε με δεκάδες νέους Χ.Α.Δ.Α (Χώρους Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων), αφού κάπου πρέπει να πάνε τα απορρίμματα μιας ολόκληρης Περιφέρειας. Τι πρόκειται να κάνετε για αυτό; Τι γίνεται με τους παλαιότερους ήδη χαρτογραφημένους Χ.Α.Δ.Α.;
4. Υπάρχει ο πολιτικός σχεδιασμός από τη νέα αρχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου για υλοποίηση άμεσων ανακουφιστικών δράσεων διαχείρισης απορριμμάτων από το επίπεδο Ο.Τ.Α με προγράμματα εκπαίδευσης, περιβαλλοντικής αφύπνισης, συλλογής και διαλογής απορριμμάτων με βάση το είδος και την επικινδυνότητά τους, τα οποία οφείλει η Περιφέρεια να υποστηρίξει από άξονες δράσεων όπως η αειφορία και το Περιβάλλον;
5. Είναι γνωστό, ότι τα Π.Ε.Π περιέχουν κύριους άξονες δράσεων για την αειφορία και το Περιβάλλον. Αυτοί οι άξονες καθώς και τα χρηματοδοτικά εργαλεία τύπου Jessica ή άλλων μοντέλων χρηματοδότησης (Σ.Δ.Ι.Τ., κλπ) αποτελούν βασικά στοιχεία της πολιτικής διαχείρισης απορριμμάτων. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα της Διοίκησης για την υλοποίησή τους προς όφελος της Περιφέρειας Πελοποννήσου;
6. Υπάρχει σχέδιο από τη νέα αρχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την προώθηση και υλοποίηση πολιτικής πρόληψης απορριμμάτων από το στάδιο της παραγωγής σε αστικό τοπίο, βιομηχανίες, βιοτεχνίες και αγροτουριστικές περιοχές; Όπως για παράδειγμα η συνεργασία με βιομηχανικές και εμπορικές μονάδες (βιομηχανίες, S/M) για την υλοποίηση ενός προγράμματος μείωσης συσκευασίας προϊόντων από μη ανακυκλώσιμα ή δύσκολα να ανακυκλωθούν υλικά. Και ποιο είναι εν όψει τουριστικής περιόδου;


22/2/2011






Διαβάστε Περισσότερα...

ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ


Την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011, στην Τρίπολη, στο "Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντρο", στις 13.30, θα συνεδριάσει η ολομέλεια του συνδυασμού "Νέα Πελοπόννησος" υπό την προεδρεία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη.

Νωρίτερα στις........................

10.30 θα συνεδριάσει στον ίδιο χώρο η Περιφερειακή Γραμματεία του Συνδυασμού για τον ορισμό του Προεδρείου της.


Γραφείο Τύπου
Νέα Πελοπόννησος




Διαβάστε Περισσότερα...