Συνεχή ενημέρωση για την κατολίσθηση που πραγματοποιήθηκε στις 23 Φεβρουαρίου, λίγο έξω από το Δερβένι Κορινθίας, ζήτησε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης ο οποίος συγκάλεσε άμεσα σύσκεψη με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες για την αντιμετώπιση του φαινομένου, το πρωί της Πέμπτης 24 Φεβρουαρίου στην Τρίπολή.
Ο κ. Τατούλης ζήτησε την.........................
συνεχή ενημέρωσή του επί του θέματος αλλά και την άμεση διασφάλιση της ασφαλούς μετακίνησης των διερχομένων καθώς και την ενεργοποίηση και εγρήγορση όλου του τεχνικού μηχανισμού ώστε να γίνει δυνατή η ολοκλήρωση των εργασιών του παράπλευρου δρόμου.
Για την υλοποίηση των έργων ζητήθηκε η βοήθεια όλων των μηχανημάτων της Αναδόχου Κοινοπραξίας που εκτελεί εργασίες στο νέο τμήμα της Εθνικής Οδού (Παραδείσια – Τσακώνα).
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου υπογράμμισε ότι στην σύσκεψη ότι, ανεξάρτητα από την πορεία των εργασιών στην νέα Εθνική Οδό, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αδιαφορήσουμε για τον συγκεκριμένο δρόμο (παλιά εθνική οδός Τρίπολης – Καλαμάτας) απεναντίας θα πρέπει ο δρόμος αυτός να αναβαθμιστεί και να είναι απόλυτα λειτουργικός.
ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Από τα μέσα του 2005 είχε ζητηθεί πίστωση 7.000.000€ για βελτίωση της παλαιάς ΕΟ Τρίπολης – Καλαμάτας στο Τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα βάση προηγούμενης μελέτης.
Η αρμόδια Δ/νση του ΥΠΕΧΩΔΕ ζήτησε από το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών τον Ιούλιο του 2005 την έγκριση ένταξης νέου έργου προϋπολογισμού 7.000.000€ προκειμένου να αντιμετωπιστεί και να αναβαθμιστεί η παλαιά Εθνική Οδός στο τμήμα που είχε αποκοπεί από τη νέα Εθνική Οδός (Παραδείσια – Τσακώνα)
Τον Σεπτέμβριο του 2007 η ΔΕΚΕ απεύθυνε έγγραφο προς το ΥΠΕΧΩΔΕ και ζήτησε την άμεση έγκριση της χρηματοδότησης για την αποτροπή κινδύνου του έργου που είχε ζητηθεί το 2005, θεωρώντας επικίνδυνη την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην εν λόγω περιοχή, έπειτα από τις πρόσφατες (τότε) πυρκαγιές, για αποκοπή της συγκοινωνίας.
Το Μάρτιο του 2010 παρατηρήθηκαν ενδείξεις ότι επίκειται εξέλιξη του φαινομένου της κατολίσθησης. Δόθηκε εντολή για την σύνταξη μελέτης αντιμετώπισης του προβλήματος που πρόσφατα εγκρίθηκε.
Ένα χρόνο σχεδόν μετά, στις 24 Φεβρουαρίου, παρουσιάσθηκαν τα κατολισθηκά φαινόμενα ενώ η εταιρεία κοινοπραξία ALPINE BAU- ΤΕΡΝΑ ΑΕ ανέλαβε την διάνοιξη παράπλευρου δρόμου για λόγους ασφαλείας.
ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΚ! 26,5 ΤΟΝΟΙ αλλοιωμένων κρεάτων στην αγορά της Αθήνας...
Πριν από 45 δευτερόλεπτα