Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Αποκάλυψη - Απόψε θα δημοσιοποιήσει την απόφασή του για τις εκλογές ο Πέτρος Τατούλης...



Απόψε, γύρω στις 8, μέσω των κεντρικών δελτίων ειδήσεων των καναλιών, θα δημοσιοποιήσει την απόφασή του για τις εκλογές ο Ανεξάρτητος, πρώτος σε σταυρούς προτίμησης, Βουλευτής Αρκαδίας Πέτρος Τατούλης...

Τί θα κάνει;;;

Θα είναι υποψήφιος;;;

Με ποιό Κόμμα και σε ποιά εκλογική περιφέρεια;;;

Θυμίζουμε ότι...........

ο Πέτρος Τατούλης σε συνεντεύξεις του έχει χαρακτηρίσει τον κ. Καραμανλή "βαρίδι για την Παράταξη και τον τόπο...".

Προ λίγων ημερών, σε συνέντευξή του στο Κανάλι 1 του Πειραιά κάλεσε τον κ. Καραμανλή να «αποχωρήσει οικειοθελώς και να αφήσει στην παράταξη όλο το βάρος και την ευθύνη να αντιμετωπίσει την κρίση στην οποία δυστυχώς ο ίδιος την ενέπλεξε».

Σημείωσε, δε, ότι «ο ίδιος ο πρωθυπουργός μπορεί να αποφάσισε να αυτοκτονήσει αλλά σέρνει μία πολιτική παράταξη στην απόλυτη καταστροφή».

«Η κεντροδεξιά παράταξη για πρώτη φορά στην ιστορία της ταυτίζεται απολύτως με τη διαφθορά από τα έργα και παραλείψεις του κ. Πρωθυπουργού και Πρόεδρου της ΝΔ», υπογραμμίζει.

Καταλήγοντας δε ο κ. Τατούλης εκτιμά «ότι ακόμα υπάρχουν δυνάμεις μέσα στο χώρο αυτό που μπορούν και τώρα ανυστερόβουλα να ορθώσουν το ανάστημα τους. Κι οι βουλευτές θα πρέπει να καταλάβουν ότι έχουν ευθύνη απέναντι στην πορεία της παράταξης και η ευθύνη δεν ανήκει «ελέω θεώ» στον πρώτο την τάξη. Ανήκει σε όλους».



***Δικός μας άνθρωπος από την Αρκαδία μας είπε ότι ο Πέτρος Τατούλης θα είναι, μάλλον, υποψήφιος στη Β' Πειραιά...

Με ποιό Κόμμα;;;

Ε, μη σας τα γράψουμε όλα, από τώρα, εμείς...

Κάντε λίγη υπομονή...




Διαβάστε Περισσότερα...

"Τα χρώματα..." - Ανέκδοτο -

Tαξίδευε κάποιος με το αυτοκίνητό του από την Αθήνα πρός τη Θεσσαλονίκη.

Κάπου στο ύψος της Μαλακάσας, του πετάγεται ένας τύπος ντυμένος από την κορυφή ως τα νύχια στα κόκκινα και του κάνει νόημα να σταματήσει. Και μόλις σταματάει, πλησιάζει στο παράθυρο και του λέει:

- Γειά σου φίλε, είμαι ο μαλάκας με τα κόκκινα και πεινάω. Εχεις τίποτα φαγώσιμο;

Παραξενεύεται ο άνθρωπός μας με το παρανοικό της όλης φάσης, αλλά τον λυπάται και του δίνει ένα σάντουιτς που είχε μαζί του.

Μερικά χιλιόμετρα παρακάτω..............

εκεί κοντά στις στροφές της Μαλαισίνας, του πετάγεται και τον σταματάει ένας άλλος κωμικός τύπος ντυμένος όλος στα πράσινα. Σκύβει κι αυτός στο παράθυρο και του λέει:

- Φίλε μου γειά σου. Εγώ είμαι ο μαλάκας με τα πράσινα και πεθαίνω της δίψας. Δώσε μου κάτι να πιω σε παρακαλώ.

Τι να κάνει ο οδηγός, σκέφτεται "Θα δραπέτευσε καμμιά φουρνιά τρελλών από το Δαφνί", αλλά είναι και πονόψυχος και του δίνει μια Coca που είχε στο αμάξι.

Δεν προλαβαίνει να φτάσει στα Καμμένα Βούρλα και εκεί στον Αγιο Κωνσταντίνο, νάσου ένας άλλος ανάλογος τύπος ντυμένος στα μπλέ. Το έχει συνηθίσει πια το παρανοϊκό σκηνικό ο ήρωάς μας, οπότε μόλις ο μπλέ μαρέν άνθρωπος πλησιάζει στο παράθυρο, του λέει βιαστικά:

- Ξέρω, ξέρω είσαι ο μαλάκας με τα μπλέ. Λέγε τι θέλεις.



- ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑ !


***Κόκκαλο ο δικός μας...



Διαβάστε Περισσότερα...

Πωλούνται "φίλοι" για το Facebook!

Μη γελάτε καθόλου! Αν νομίζετε ότι δεν έχετε αρκετούς φίλους στο Facebook, μην τα βάφετε μαύρα, διότι μια αυστραλιανή εταιρία μάρκετινγκ και διαφήμισης προσφέρεται να σας πουλήσει μερικούς και μάλιστα σε τιμή ευκαιρίας!

Η εταιρία...........

uSocial.net (http://usocial.net), με έδρα το Μπρισμπέην, που έχει προσφέρει μια ανάλογη υπηρεσία απόκτησης φίλων επί πληρωμή στους χρήστες του Twitter, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η τιμή για 1000 φίλους στο Facebook είναι 177 δολάρια ενώ όποιος θέλει μπορεί να επωφεληθεί της προσφοράς και να προμηθευτεί 5.000 φίλους (το όριο που θέτει το FaceBook) έναντι του ποσού των 654 δολαρίων.
Το Facebook για πολλούς όπως και για τον 24χρονο διευθύνων σύμβουλο της εταιρίας Λέον Χιλ, αποτελεί ένα υπερβολικά αποδοτικό εργαλείο μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τον Χιλ "με πολλούς φίλους, έχεις μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων που μπορείς να την πλησιάσεις και να της προωθήσεις οτιδήποτε. Το μόνο πρόβλημα είναι πως είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσεις τόσους πολλούς φίλους –κι εδώ ερχόμαστε εμείς για να βοηθήσουμε".

Όμως παρόλη τη "βοήθεια" που μπορεί να δώσει η αυστραλιανή εταιρία, η ιδέα της έχει συναντήσει πολλές αντιδράσεις.

Το Twitter προσπάθησε να την κλείσει, κατηγορώντας την ότι στέλνει πληθώρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων στα μέλη του, ενώ το digg.com επεχείρησε να βάλει φρένο στην πρωτοβουλία της να πουλάει ψήφους.

Το Facebook επίσης προειδοποίησε ότι τα μέλη του που αγοράζουν "φίλους" μπορεί να αποβληθούν μόνιμα από το δίκτυο.

Ωστόσο ο Αυστραλός επιχειρηματίας που κατηγορείται ότι πουλά "φίλους" μέσω του Facebook, υποστηρίζει ότι "δεν μπορεί να τον σταματήσει κανείς" και παραδέχεται ότι η αγορά και η πώληση "φίλων" παραβιάζει τους όρους λειτουργίας του Facebook αλλά προσθέτει ότι "είναι αδύνατον να επιβληθούν κυρώσεις".

Η εταιρεία uSocial λέει ότι θα αποστέλλει μαζικά τους καταλόγους φίλων (friend requests, ή fan requests) σε περίπτωση που κάποιος έχει μια σελίδα και θέλει να την προωθήσει. Ανάλογα με το πακέτο που θα επιλέξει ο πελάτης, η εταιρεία στέλνει από 1.000 έως 10.000 προσκλήσεις, με ένα μήνυμα που καλεί τον παραλήπτη να αποδεχτεί το αίτημα.

* Το Facebook είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης και το τέταρτο σε επισκεψιμότητα site στον κόσμο, έχοντας περίπου 250 εκατ. μέλη.



Διαβάστε Περισσότερα...

Τo κλάμα ενισχύει τις σχέσεις μας...






Αν και για τον ιατρικό κόσμο, το κλάμα αποτελεί ένδειξη σωματικού πόνου ή άγχους, νέα μελέτη του τμήματος Εξελικτικής Βιολογίας του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ έδειξε ότι τα δάκρυα μπορεί να έχουν συναισθηματικά οφέλη και μπορούν να ενισχύσουν τις διαπροσωπικές σχέσεις. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η επιστημονική ομάδα του δρος Ορέν Χασόν, που επισημαίνει ότι τα δάκρυα μπορούν να λειτουργήσουν και ως εξελικτικός μηχανισμός σύσφιγξης των ανθρώπινων σχέσεων.

«Το κλάμα αποτελεί..............

εξελικτικά προηγμένη συμπεριφορά. Τα δάκρυα δίνουν σήματα υποταγής, ανάγκης και κοινωνικής προσέγγισης μεταξύ ανθρώπων. Η ανάλυσή μας έδειξε ότι με την θόλωση της όρασης, τα δάκρυα μειώνουν τις άμυνες του ανθρώπου και μπορούν να λειτουργήσουν ως σημάδια υποταγής ή ως ομαδική επίδειξη αλληλεγγύης», λέει ο δρ Χασόν.

Η επιστημονική ομάδα εξέτασε τη χρήση του κλάματος σε διάφορες συναισθηματικές και κοινωνικές περιστάσεις. Τα δάκρυα μπορεί να έχουν στόχο τον οίκτο από μέρους του εχθρού ή την πρόκληση αισθήματος αλληλεγγύης από άλλα μέλη της ομάδας. Αν και το κλάμα ενισχύει τις φιλίες και τους ανθρώπινους δεσμούς, ο δρ Χασόν επισημαίνει την ύπαρξη αυστηρών «ταμπού». Σε ορισμένους πολιτισμούς, η εκδήλωση προσωπικών συναισθημάτων θεωρείται ένδειξη αδυναμίας, γεγονός που αποκλείει το δημόσιο κλάμα.

Συσφίγγει τις σχέσεις με την οικογένεια

Πολλές μελέτες σε διάφορα σημεία του κόσμου έχουν αποδείξει την αξία του κλάματος ως μέσου σύσφιγξης των σχέσεων με την οικογένειά μας, τα αγαπημένα μας πρόσωπα και τους συμμάχους μας. «Η αποτελεσματικότητα αυτής της συμπεριφοράς εξαρτάται πάντα από τους αποδέκτες των δακρύων. Το κλάμα, ανεξάρτητα από το εάν χύνετε ποταμούς δακρύων, δεν πρόκειται να σας βοηθήσει στον χώρο εργασίας σας, όπου τα συναισθήματα οφείλουν να μένουν κρυφά», λέει ο δρ Χασόν. «Είναι σημαντικό να απενοχοποιήσουμε το κλάμα στη συζυγική σχέση. Συχνά οι γυναίκες ντρέπονται να κλάψουν ή νιώθουν αδύναμες και ανόητες επειδή το κάνουν. Στην πραγματικότητα, το κλάμα δείχνει ότι κάποιος αισθάνεται άνετα στην εκδήλωση των συναισθημάτων του και αναζητεί συμπαράσταση και τρυφερότητα από τον σύντροφό του», καταλήγει ο δρ Χασόν.


kathimerini.gr



Διαβάστε Περισσότερα...

Οι μαμάδες επιλέγουν ψώνια μέσω internet

Οι γυναίκες ηλικίας 25-54 ετών με ένα τουλάχιστον παιδί δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις διαδικτυακές αγορές σύμφωνα με νέα έρευνα της comScore στη Βρετανία.

Η εταιρεία διαδικτυακών μετρήσεων βρήκε πως...............

οι γυναίκες της συγκεκριμένης ηλικίας, αν και επισκέπτονται το ίδιο συχνά με τα άλλα ηλικιακά κοινά το διαδίκτυο, ωστόσο δείχνουν την προτίμησή τους σε e-shop για την αγορά αρωμάτων, καλλυντικών και παιχνιδιών για τα παιδιά τους.

Συνολικά 4.6 εκατομμύρια μητέρες στη Βρετανία μπήκαν στο διαδίκτυο τον Ιούνιο για 26.7 ώρες κατά μέσο όρο.

Το 77% των γυναικών επισκέφτηκε τουλάχιστον 1 e-shop με το site της Amazon να έρχεται πρώτο σε προτίμηση με 1.5 εκατομμύριο επισκέπτες.

Ακολούθησαν τα διαδικτυακά καταστήματα Argos (με ηλεκτρικά είδη, έπιπλα, κοσμήματα) και Homebase (με έπιπλα και είδη για το σπίτι), με 970.000 επισκέψεις.


e-go.gr


Διαβάστε Περισσότερα...

Αυξάνονται οι «ακόλουθοι» των εφημερίδων στο Τwitter

Η σύγκλιση των social media με τα παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι πραγματικότητα αρκετό καιρό τώρα, με την αύξηση της επισκεψιμότητας να λειτουργεί θετικά ως προς την πτωτική αναγνωσιμότητα των εφημερίδων.

Οι βρετανικές εφημερίδες μπορεί να βλέπουν τους αναγνώστες τους να μην αγοράζουν τις έντυπες εκδόσεις τους, ωστόσο στο Τwitter η κατάσταση είναι διαφορετική. Ενώ την 1η Αυγούστου οι «ακόλουθοι».............

(followers, το «αντίστοιχο» των 'φίλων' στο facebook) των βρετανικών τίτλων στο Twitter ανέρχονταν στους 1.258.044, τον Σεπτέμβριο το νούμερο αυτό εμφάνισε άνοδο κατά 17%, αγγίζοντας έτσι τους 1.471.936.

Στην πρώτη δεκάδα των followers και μεταξύ των 131 επίσημων accounts των βρετανικών εφημερίδων, ξεχωρίζει με διαφορά η τεχνολογική ενότητα του Guardian, guardiantech, ακολουθούμενη από τις ενότητες των Τimes, Times Fashion και των Financial Times.

www.kathimerini.gr




Διαβάστε Περισσότερα...

Προνόμιο της μεσαίας τάξης η πολιτική δράση στο Διαδίκτυο




Η πολιτική δραστηριοποίηση στις ΗΠΑ παραμένει στα χέρια της μεσαίας τάξης, παρά τις ελπίδες ότι το Διαδίκτυο θα αύξανε τη συμμετοχή στα κοινά.

Η διαδικτυακή πολιτική συμμετοχή, όπως η επαφή με αξιωματούχους και η πραγματοποίηση δωρεών φαίνεται να πραγματοποιούνται κατά βάση από τους πιο εύπορους και μορφωμένους Αμερικανούς, όπως αποτυπώνει η νέα έρευνα του ινστιτούτου Pew. Η ίδια έρευνα βρήκε ακόμη ότι τα κοινωνικά δίκτυα στο web μπορούν να ενθαρρύνουν τους νεότερους σε ότι αφορά τη συμμετοχή στα κοινά.

Έτσι...........

35% των ενηλίκων Αμερικανών με ετήσιο εισόδημα τουλάχιστον 100.000 δολάρια συμμετέχουν σε δύο ή περισσότερες διαδικτυακές πολιτικές δραστηριότητες, σε σύγκριση με μόλις το 8% των ενηλίκων των οποίων το εισόδημα δεν ξεπερνά τα 20.000 δολάρια.

Ωστόσο, υπάρχουν έντονα σημάδια ότι υπηρεσίες και sites όπως το Facebook και το Twitter μπορούν να αλλάξουν αυτά τα στοιχεία. Περίπου 31% των Αμερικανών πολιτών που έχουν προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο έχουν συμμετάσχει σε πολιτικές ή δημόσιες δραστηριότητες, όπως η ένταξη σε μια πολιτική ομάδα, ή η υποστήριξη ενός υποψηφίου.

«Υπάρχουν σημάδια που συνηγορούν στο ότι μορφές πολιτικής δραστηριότητας, όπως αποτυπώνονται στα blogs και τα κοινωνικά δίκτυα θα μπορούσαν να αλλάξουν μακροχρόνιες τάσεις που βασίζονται στην κοινωνικό-οικονομική θέση», αναφέρει η έκθεση της έρευνας.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες BBC







Διαβάστε Περισσότερα...

Οι άνδρες χάνουν το μυαλό τους, όταν μιλάνε σε μια ωραία γυναίκα...

Η συνομιλία με μια πολύ ωραία γυναίκα μπορεί να κάνει έναν άνδρα να χάσει στην κυριολεξία το μυαλό του, σύμφωνα με μια νέα ολλανδική επιστημονική μελέτη, που έρχεται να επιβεβαιώσει τη…λαϊκή σοφία.


Η έρευνα, από ψυχολόγους του πανεπιστημίου Ράντμπουντ, δημοσιεύτηκε στο «Journal of Experimental and Social Psychology» (Περιοδικό Πειραματικής και Κοινωνικής Ψυχολογίας), σύμφωνα με τη βρετανική «Τέλεγκραφ».

Οι ερευνητές, κάνοντας τα σχετικά πειράματα, διαπίστωσαν ότι.........


οι άνδρες που κάνουν παρέα έστω και λίγα λεπτά με μια πολύ ελκυστική γυναίκα, αποδίδουν στη συνέχεια λιγότερο καλά στα νοητικά τεστ, σε σχέση με όσους συνομίλησαν με μια γυναίκα που δεν θεωρούσαν ωραία.

Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι αυτό πιθανώς συμβαίνει, επειδή από τα πανάρχαια χρόνια οι άνδρες χρησιμοποιούν ένα πολύ μεγάλο τμήμα των δυνατοτήτων του εγκεφάλου τους προκειμένου να εντυπωσιάσουν τις γυναίκες, με συνέπεια -ειδικά στην περίπτωση μιας αληθινά ωραίας γυναίκας- να μην τους απομένουν και πολλές νοητικές δυνατότητες για άλλες διαδικασίες και δραστηριότητες.

Οι ολλανδοί ψυχολόγοι επισήμαναν ότι η έρευνά τους δείχνει πως η απόδοση των ανδρών στην εργασία ή στο σχολείο μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά εξαιτίας του φλερτ με μια ωραία συνάδελφο ή συμμαθήτρια (ή περισσότερες!). Είναι χαρακτηριστικό ότι η ολλανδική έρευνα ξεκίνησε, όταν ένας από τους ολλανδούς ψυχολόγους σοκαρίστηκε από το γεγονός ότι, μετά τη συνομιλία του με μια πανέμορφη γυναίκα που μόλις είχε γνωρίσει, ξέχασε τη διεύθυνση του σπιτιού του, όταν αυτή τον ρώτησε που έμενε!

Από την άλλη, η έρευνα διαπίστωσε ότι δεν ισχύει το αντίστροφο, δηλαδή οι γυναίκες δεν επηρεάζονται, όσον αφορά τις νοητικές ικανότητές τους, από την παρέα με έναν ωραίο άνδρα. Πιθανότατα αυτό οφείλεται στο ότι οι άνδρες, πολύ περισσότερο από τις γυναίκες, είναι βιολογικά προγραμματισμένοι, μετά από εκατομμύρια χρόνια εξέλιξης, να νοιάζονται για την «κατάκτηση» μιας γυναίκας - και όχι το αντίστροφο.

Η προσπάθεια εντυπωσιασμού του άλλου φύλου απορροφά ένα μεγάλο μέρος των γνωσιακών-νοητικών δυνατοτήτων του άνδρα, σε σημείο μερικές φορές να παθαίνει αμνησία ή να γίνεται «χαζός». Τα νοητικά τεστ (μνήμης κλπ) έδειξαν, πέρα από κάθε αμφιβολία, ότι οι άνδρες, μετά την συνομιλία με μια γοητευτική γυναίκα, γίνονται κατά μέσο όρο - άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο- πιο αργοί και λιγότερο ακριβείς.

Όσο περισσότερο ένας άνδρας σκεφτόταν τη συγκεκριμένη γυναίκα στη συνέχεια, τόσο χαμηλότερο ήταν το σκορ του στα τεστ. Αντίθετα, οι επιδόσεις των γυναικών στα τεστ δεν χειροτέρευσαν, όσο ωραίος και αν ήταν ο άνδρας με τον οποίο είχαν συνομιλήσει προηγουμένως.

Σύμφωνα με τον ψυχολόγο Τζορτζ Φίλντμαν της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρίας, η έρευνα δείχνει ότι οι άνδρες για εξελικτικούς λόγους έχουν προγραμματιστεί να σκέφτονται υποσυνείδητα τρόπους για να περάσουν τα γονίδια τους στις επόμενες γενιές, γι' αυτό το λόγο, όταν συναντούν μια ωραία γυναίκα, κατά βάθος την βλέπουν ως την ιδανική σύντροφο για την αναπαραγωγή των γονιδίων τους. Όμως οι γυναίκες αναζητούν και άλλες ιδιότητες στον άνδρα, όπως ο πλούτος ή η ευγενική και πνευματώδης συμπεριφορά και δεν «τρελαίνονται» απλώς και μόνο από το ωραίο του πρόσωπο.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ







Διαβάστε Περισσότερα...