Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

"Φουντώνουν" οι πυρκαγιές, "μυρίζουν" εκλογές;;;...


Από τα τέλη του προηγούμενου μήνα άρχισαν να κάνουν την "εμφάνισή" τους, πάλι, οι πυρκαγιές στη χώρα μας...

Έγινε μία "παύση" την εβδομάδα πριν από τις εκλογές και μετά... "ξαναφούντωσαν"...

Σε καθημερινή, πλεόν, βάση έχουμε τις "πυρκαγιές της ημέρας"...

Σήμερα κάηκε, δυστυχώς, πάλι ο Υμηττός, από την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το μεσημέρι στην Άνω Γλυφάδα, και εξακολουθεί να μαίνεται προς στην περιοχή της Βούλας...

Δεν είναι, βέβαια, η μοναδική πυρκαγιά. Άλλη μία κατακαίει δασική περιοχή στο Μαραθώνα...

Και υπάρχουν και άλλες εστίες ανα την Ελλάδα...

Τώρα, γιατί όλη αυτή η "κατάσταση" μου κάνει "κάπως", δε μπορώ να το εξηγήσω...

Στο μυαλό μου έρχονται οι εφιαλτικές μνήμες του 2007..............



Κάπως έτσι ξεκίνησε και τότε η "βιβλική" καταστροφή με δεκάδες αθώα θύματα...

Κάπως έτσι κάηκε και η Πελοπόννησος και έχασαν τη ζωή τους συμπατριώτες μας, συνάνθρωποί μας στη γειτονική Ηλεία...

Κάπως έτσι καταστράφηκαν δάση και έγινε μία από τις μεγαλύτερες αν όχι η μεγαλύτερη περιβαλλοντική καταστροφή στην Πελοπόννησο...

Γιατί τα γράφω αυτά;;;

Γιατί, μαζί με τις μνήμες, ξεχειλίζει και η οργή μου για μια ενδεχόμενη επανάληψη του "εγκλήματος" των πυργακγιών του 2007...


Και, δυστυχώς, επαναλαμβάνω δυστυχώς, όλο αυτό το θλιβερό σκηνικό που αρχίζει, πάλι, να ξετυλίγεται, μου "μυρίζει"... εκλογές!!!

Μακάρι, να κάνω λάθος, μακάρι να μην γίνει έτσι, μακάρι, μακάρι...

Αλλά, όσο και να θέλω δε μπορώ παρά να είμαι και "καχύποπτος" και "υποψιασμένος"...