Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Ο ΠΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ε.Π.Ο.!



Άλλη μια αποκάλυψη του TRIFYLIANEWS, η υποψηφιότητα του "δικού μας" Πάρη Γεωργακόπουλου για την Προεδρία της Ε.Π.Ο. επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά!!!


Διαβάστε, Δήλωση (προ ημερών) του Πάρη Γεωργακόπουλου:


"Οι πρόεδροι 15 ΕΠΣ μου έκαναν την τιμή να με προτείνουν για την προεδρία της ΕΠΟ σε ένα σχήμα που θα είμαι πρώτος μεταξύ ίσων. Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη τιμή προς το πρόσωπό μου και θέλω να τους ευχαριστήσω για την κίνησή τους..."


Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού και της Παναχαϊκής (που διέκοψε πρόωρα την καριέρα του όταν είχε έρθει σε ρήξη με τον Γ. Βαρδινογιάννη και για πολλούς χάθηκε ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα στο ελληνικό ποδόσφαιρο) υπογράμμισε ότι εξετάζει όλα τα δεδομένα μαζί με τους 15 προέδρους Ενώσεων Ποδοσφαιρικών Σωματείων που τον στηρίζουν και τόνισε ότι σε λίγες ημέρες θα είναι σε θέση να πει περισσότερα και να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του.


«Οι πρόεδροι 15 ΕΠΣ μου έκαναν την τιμή να με προτείνουν για την προεδρία της ΕΠΟ σε ένα σχήμα που θα είμαι πρώτος μεταξύ ίσων. Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη τιμή προς το πρόσωπό μου και θέλω να τους ευχαριστήσω για την κίνησή τους. Ακόμη όμως δεν είμαι σε θέση να πω κάτι περισσότερο γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα. Η όλη διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη. Πιστεύω ότι θα μπορώ να τοποθετηθώ στις αρχές της άλλης εβδομάδας, οπότε και θα έχουμε κατασταλάξει», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γεωργακόπουλος.


Αιχμή κατά της... άλλης πλευράς


Παράλληλα, δεν άφησε ασχολίαστο το γεγονός ότι η προκήρυξη των εκλογών από την Ομοσπονδία για την 4η Οκτωβρίου, αποφασίστηκε την ίδια ημέρα που είδε το φως της δημοσιότητας το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος για την προεδρία της ΕΠΟ.

«Την ημέρα που έγινε γνωστή η πρόταση των 15 προς το πρόσωπό μου, η άλλη πλευρά βιάστηκε να ανακοινώσει εκλογές, τις οποίες και όρισε για τις 4 Οκτωβρίου», είπε ο Γεωργακόπουλος.

Πηγή:
Sportdog



Διαβάστε τώρα τί είχαμε γράψει από το πρωί της Τρίτης 29 Ιουλίου...








.