Ραγδαία αύξηση των χρηστών του διαδικτύου που παρακολουθούν τηλεόραση μέσω του υπολογιστή τους σύμφωνα με στοιχεία της αγγλικής Αρχής Ραδιοτηλεόρασης (Ofcom) και του αμερικανικού κέντρου ερευνών PEW παρουσιάζει η τελευταία διετία. Σύμφωνα με την Ofcom ενώ το 2006 οι κάτοχοι-χρήστες υπολογιστών που παρακολουθούσαν μέσω αυτών βίντεο ήταν 21% το 2008 έφτασαν το 32%,ενώ το ποσοστό των χρηστών που παρακολουθούν τηλεόραση μέσω του διαδικτύου διπλασιάστηκε από το 2006 και και έφτασε το 17% στις αρχές του 2008.Η μελέτη του Κέντρου Ερευνών Pew των Ηνωμένων Πολιτειών διαπίστωσε ότι το 46% των πολιτών που παρακολουθούν ειδήσεις χρησιμοποιούν την τηλεόραση και ότι η μέση ηλικία αυτών των πολιτών είναι 52 χρόνια.
Το 13% αποτελεί τους "net-newsers", ορολογία που χαρακτηρίζει τους πολίτες οι οποίοι χρησιμοποιούν την διαδικτυακή τηλεόραση για να ενημερωθούν και η μέση ηλικία τους είναι 35 χρόνια και το 80% από αυτούς έχει τελειώσει Πανεπιστήμιο.
Ένα ποσοστό 23%, με πολύ υψηλή μόρφωση, ενημερώνεται από εφημερίδες, τηλεόραση και διαδίκτυο. Μόνο το 34% ανέφερε ότι την προηγούμενη ημέρα είχε αγοράσει εφημερίδα, ποσοστό 6% κάτω από το αντίστοιχο του 2006.Το συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι "την τελευταία δεκαετία το ακροατήριο των παραδοσιακών πηγών συνεχώς μειώνεται ενώ το ποσοστό των πολιτών που ενημερώνεται online αυξάνεται συνεχώς".Τα στοιχεία αυτά θα επιδράσουν σημαντικά και στα διαφημιστικά έσοδα τα οποία σύμφωνα με την Alcatel-Lucent θα φτάσουν το 1,78 δισεκατομμύρια αγγλικές λίρες το 2011. Η ίδια εταιρεία προβλέπει ότι οι διαδικτυακές τηλεοπτικές υπηρεσίες θα καλύτπουν το 22%-37% της αγγλικής τηλεοπτικής αγοράς.
Το 13% αποτελεί τους "net-newsers", ορολογία που χαρακτηρίζει τους πολίτες οι οποίοι χρησιμοποιούν την διαδικτυακή τηλεόραση για να ενημερωθούν και η μέση ηλικία τους είναι 35 χρόνια και το 80% από αυτούς έχει τελειώσει Πανεπιστήμιο.
Ένα ποσοστό 23%, με πολύ υψηλή μόρφωση, ενημερώνεται από εφημερίδες, τηλεόραση και διαδίκτυο. Μόνο το 34% ανέφερε ότι την προηγούμενη ημέρα είχε αγοράσει εφημερίδα, ποσοστό 6% κάτω από το αντίστοιχο του 2006.Το συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι "την τελευταία δεκαετία το ακροατήριο των παραδοσιακών πηγών συνεχώς μειώνεται ενώ το ποσοστό των πολιτών που ενημερώνεται online αυξάνεται συνεχώς".Τα στοιχεία αυτά θα επιδράσουν σημαντικά και στα διαφημιστικά έσοδα τα οποία σύμφωνα με την Alcatel-Lucent θα φτάσουν το 1,78 δισεκατομμύρια αγγλικές λίρες το 2011. Η ίδια εταιρεία προβλέπει ότι οι διαδικτυακές τηλεοπτικές υπηρεσίες θα καλύτπουν το 22%-37% της αγγλικής τηλεοπτικής αγοράς.