Τρίτη 14 Απριλίου 2009

«Από πούθε πάνε, πατριώτη;;;…» Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αποφάσισε, κατά πλειοψηφία, το Δ.Σ. Κυπαρισσίας...


Την εφαρμογή της μελέτης «Υπεραστικών οδών και αστικών αρτηριών Δήμου Κυπαρισσίας» αποφάσισε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο Κυπαρισσίας που συνεδρίασε την προηγούμενη Τετάρτη.................




Οι ενστάσεις και οι διαφωνίες που διατυπώθηκαν από Δημοτικούς Συμβούλους, Συμπολίτευσης και Αντιπολίτευσης, είχαν να κάνουν με τις προτάσεις των μελετητών για μονοδρομήσεις συγκεκριμένων οδών και τμημάτων οδών.

Αξίζει, δε, να σημειωθεί, ότι η μελέτη όπως αυτή «εισήχθη», προχθές, προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο, δεν ήταν εκείνη όπως θεωρήθηκε στις 3-12-2008 από την ΤΥΔΚ, αλλά περιείχε αλλαγές και τροποποιήσεις, ακόμα, ίσως, «και της τελευταίας στιγμής», γεγονός που επεσήμανε με καυστικό τρόπο ο επικεφαλής της Α.ΔΗ.Κ. Θανάσης Πετρόπουλος.

Ο Δήμαρχος Κυπαρισσίας Γιώργος Σαμπαζιώτης τόνισε ότι «η μορφολογία των δρόμων είναι η σταθερά ενώ μεταβαλλόμενος είναι ο αριθμός των οχημάτων, που αυξάνονται…», προσθέτοντας ότι οι μονοδρομήσεις είναι η λύση και πρότεινε την εφαρμογή της μελέτης στο σύνολό της και σε μερικούς μήνες, το ξανασυζητάνε αφού έχουν δει πώς θα πάει…

Ο Δημοτικός Σύμβουλος της Α.ΔΗ.Κ. Σωτήρης Γιαννόπουλος, μεταξύ άλλων, εξέφρασε την αντίθεσή του στην πρόταση των μελετητών για μονοδρόμηση τμήματος της οδού Ελ. Βενιζέλου και πρότεινε σε όλο το μήκος της να είναι αμφίδρομης κυκλοφορίας, σημειώνοντας ότι αυτός είναι από τους πιο εμπορικούς δρόμους και ταυτόχρονα ο μεγαλύτερος σε πλάτος.

Ακόμη, για την Γ. Αλεξοπούλου πρότεινε να μείνει ως έχει, αμφίδρομης Κυκλοφορίας, όπως και για την Καλαντζάκου έως την Ε.Ο. και τα φορτηγά και μεγάλα οχήματα από την Ε.Ο. να «κατευθύνονται» στο δρόμο μπροστά από τον ΟΣΕ και να «φεύγουν» στη συνέχεια από την 25ης Μαρτίου, όπως και τώρα.

Αιχμηρός ήταν ο Αντιδήμαρχος Ζαχαρίας Κανελλόπουλος ο οποίος σημείωσε ότι «οι μελετητές προτείνουν, αλλά εμείς αποφασίζουμε» και τάχθηκε και αυτός υπέρ της αμφίδρομης κυκλοφορίας σε όλο το μήκος της Ελ. Βενιζέλου, καταθέτοντας και άλλες προτάσεις για συγκεκριμένες οδούς.

Ο Αντιδήμαρχος Γρηγόρης Γκότσης τάχθηκε υπερ των προτάσεων των ειδικών που έκαναν τη μελέτη και είπε να δοκιμάσουν την πρόταση και βλέπουν…

Ο επικεφαλής της Α.ΔΗ.Κ. Θανάσης Πετρόπουλος συμφώνησε με τις προτάσεις του κ. Γιαννόπουλου, σημειώνοντας ότι «είναι τραγικό λάθος να πάμε στην εύκολη λύση της μονοδρόμησης…».

Ο Δημοτικός Σύμβουλος Τζίμης Χρονόπουλος τάχθηκε υπερ της αμφίδρομης κυκλοφορίας σε όλο το μήκος της Ελ. Βενιζέλου και κατέθεσε και προτάσεις για άλλες οδούς, γνώμη και προτάσεις με τις οποίες συμφώνησε και ο Δημοτικός Σύμβουλος Παναγιώτης Αγγελινάς.

Ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας Σωτήρης Τσίγγανος τάχθηκε υπερ των προτάσεων των μελετητών στο σύνολό τους.

Υπέρ των προτάσεων των μελετητών τάχθηκε και ο Δημοτικός Σύμβουλος Παναγιώτης Τσίγγανος.

Παίρνοντας το λόγο ο επικεφαλής της Α.ΔΗ.Κ. Θανάσης Πετρόπουλος σημείωσε (και σε «απάντηση» όσων είχαν ακουστεί σε προηγούμενες τοποθετήσεις) ότι, «όλοι μας θέλουμε οι δρόμοι της Κυπαρισσίας να γίνουν «Πανεπιστημίου» και «Σταδίου», αλλά μέχρι να γίνουν δεν μπορούμε να επιλέγουμε εύκολες λύσεις μονοδρομήσεων…». Ο κ. Πετρόπουλος ρώτησε «τι θέλουμε να κάνουμε;;; Θέλουμε να κάνουμε την Κυπαρισσία όμορφο κέντρο διερχομένων;;;» και είπε ότι δεν μπορεί να καταλάβει την εμμονή με τη μονοδρόμηση τμήματος της Ελ. Βενιζέλου, λες και εκεί είναι το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Κυπαρισσίας…

Συνέχισε λέγοντας ότι «το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι δεδομένο, όπως είναι δεδομένο ότι δεν υπάρχουν πάρκινγκ. Δεν είναι λύση, όμως, μόνο οι μονοδρομήσεις. Ποτέ δεν εφαρμόστηκαν οι κανόνες στάθμευσης. Αν εφαρμόζονταν δε θα υπήρχε πρόβλημα, είπε και τόνισε ότι, κάπου φταίει και η νοοτροπία μας…» και σημείωσε πως η μελέτη δεν είναι αυτή που παραδόθηκε και πως έχουν γίνει τροποποιήσεις και για να γίνουν τροποποιήσεις, αυτοί που ασχολήθηκαν και τις έκαναν, κάτι θα έλαβαν υπόψη τους, τι;…..».

Τελικά, μετά από συζητήσεις επί συζητήσεων, αποφασίστηκε να γίνει εφαρμογή της μελέτης με τροποποιήσεις σύμφωνα με προτάσεις για συγκεκριμένες οδούς (για τις οποίες ελήφθησαν αποφάσεις!!!) και σε 3-4-5 μήνες να δουν πώς θα πάει η κατάσταση και να συζητήσουν αν πρέπει να γίνουν αλλαγές και ποιές θα είναι αυτές.


*με πληροφορίες από την Εφημερίδα "ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ"