Σε σχετική ερώτηση του Δημήτρη Κουσελά στη Βουλή με θέμα «Διακοπή Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών 308/309» απάντησε η εταιρία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» μέσω εγγράφου όπου απέστειλε με στοιχεία και πληροφορίες για το εν λόγω θέμα.
«Αναφορικά με το έγγραφο υπ’ αριθμόν 2.646.966/20-11-2008 παραθέτει την πλήρη θέση της στο ζήτημα, σχετικά σας αναφέρουμε το πλήρες κείμενο: Από τΙς 10 Νοεμβρίου 2008 σε αντικατάσταση των αμαξοστοιχιών 308/309 έχουν δρομολογηθεί αντίστοιχες τοπικές αμαξοστοιχίες έως Ζευγολατιό και Καλαμάτα για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού που χρησιμοποιούσε τα ανώτερα δρομολόγια. Για την διακοπή στο τμήμα μεταξύ Κιάτου - Διακοφτού έχουν δρομολογηθεί 2 λεωφορεία από Διακοφτό, τα οποία καθημερινά εκτελούν τη διαδρομή μεταξύ Κιάτου - Διακοφτού και αντίστροφα. Ειδικότερα για έκαστη Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή δρομολογείται ένα επιπλέον λεωφορείο.
Στα τμήματα εκείνα που δεν επηρεάζονται από τα έργα στο Διακοφτό δεν κρίθηκε απαραίτητη η δρομολόγηση λεωφορείων, καθώς στο νυκτερινό δρομολόγιο που εκτελεί τη διαδρομή Κιάτο - Πάτρα και κυρίως μετά την Πάτρα είναι περιορισμένη η εμπορική κίνηση. Στη διαδρομή Καλαμάτα - Ζευγολατιό - Καλαμάτα, όπου παρατηρείται αυξημένη επιβατική κίνηση κυκλοφορεί τοπική αμαξοστοιχία. Το αίτημα της ένταξης των εν λόγω δρομολογίων στο νέο πλέγμα δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχει ληφθεί σοβαρά υπόψη και εξετάζεται. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αναβάθμιση των κέντρων συντήρησης του τροχαίου υλικού, έτσι ώστε να αξιοποιείται το σύγχρονο τροχαίο υλικό σε όλες τις διαδρομές του Δικτύου. Επιτρέψτε μας, τέλος, να σας διαβεβαιώσουμε ότι τα νέα δρομολόγια θα εξασφαλίζουν την παροχή καθολικής υπηρεσίας σε κάθε περιοχή της Ελλάδος που διαθέτει σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς επίσης και ότι θα διαμορφωθούν με γνώμονα τη βασική αρχή που τέθηκε από τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών τον περασμένο Αύγουστο για πύκνωση των δρομολογίων που εμφανίζουν μειωμένη ή και μηδενική επιβατική κίνηση».