Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2008

Η Ν.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ...

Από το Δελτίο Τύπου

Συνέντευξη τύπου που έδωσε η ΝΕ Μεσσηνίας του ΚΚΕ χθες, Πέμπτη 28 Αυγούστου.

Το στέλεχος του Κ.Κ.Ε. Δαμαλάς Αριστείδης μίλησε για την Ειδική Αγωγή σημειώνοντας πως, αυτές τις μέρες συζητείται στη βουλή το νομοσχέδιο «Οργάνωση και λειτουργία της Ειδικής Αγωγής».
Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι έρχεται να δώσει λύσεις στα ζητήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία των ΣΜΕΑ, ΕΕΕΕΚ, ΚΔΑΥ και με τους εργαζόμενους σε αυτά (εκπ/κούς και υπόλοιπο επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό).
Στην πραγματικότητα συνολικά προωθεί την πολιτική της Ε.Ε. και επεκτείνει τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στο χώρο της Ειδικής Αγωγής (Ε.Α.). όπως έγινε στην Προσχολική Αγωγή και γίνεται και στην υπόλοιπη Δημόσια Εκπαίδευση.

ΤΟ ΚΚΕ ΑΠΑΙΤΕΊ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

Το Μέλος του Ν.Γ. Μεσσηνίας του Κ.Κ.Ε. Γιώτα Καλογεροπούλου μίλησε σε σχέση με τις βάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ σημειώνοντας πως, κοινοποιήθηκαν οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΤΕΙ της χώρας μας. Κατ’ αρχάς, θα θέλαμε να συγχαρούμε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις, για την προσπάθεια τόσο τη δική τους, όσο και των γονιών τους που με κόπο, θυσίες και έξοδα στήριξαν τα παιδιά τους.
Βέβαια, και αυτή τη χρονιά τα στοιχεία μιλάνε από μόνα τους. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι συνολικά περίπου 30.000 παιδιά έμειναν εκτός της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ και στο ΤΕΙ της Καλαμάτας η μείωση για ακόμη μια φορά ήταν αισθητή, αφού καλύφθηκαν μόνο 377 θέσεις και υπάρχουν 1.573 θέσεις κενές. Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρυσι οι θέσεις που είχαν καλυφθεί ήταν 622, γεγονός που αποδεικνύει ότι η μείωση κάθε χρόνο είναι αλματώδης.

Ακόμη, μεταξύ άλλων, τόνισε πως, το εξεταστικό σύστημα δεν μπορεί να βρει δίκαιη λύση:
Αν δεν καθιερωθεί το Ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο γενικής μόρφωσης, συνέχεια της δίχρονης προσχολικής αγωγής, σχολείο κοινό για όλους αδιάκριτα τους μαθητές ως την αποφοίτησή τους, που θα μορφώνει και θα καλλιεργεί ολόπλευρα την προσωπικότητα κάθε μαθητή ώστε να του επιτρέπει ελεύθερα να επιλέξει αν θα συνεχίσει στην Ανώτατη εκπαίδευση, στην επαγγελματική Εκπαίδευση ή αν άμεσα θα εργαστεί.
Αν δε συγκροτηθεί ένα σύστημα δημόσιας και δωρεάν επαγγελματικής μόρφωσης με κατάργηση των φτηνών υποκατάστατων της εφήμερης και πρόχειρης κατάρτισης, όπως τα λογής ΙΕΚ, ΚΕΣ, ΚΕΚ.
Αν η Ανώτατη Εκπαίδευση δε γίνει πραγματικά ανώτατου επιπέδου, ενιαία, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, χωρίς διάσπαση των προπτυχιακών σπουδών σε κύκλους δήθεν μεταπτυχιακούς και διαχωρισμούς των Ιδρυμάτων σε κατηγορίες, αν δεν προσανατολιστεί στο να υπηρετεί ενιαία τις ανάγκες της κοινωνικής και επιστημονικής εξέλιξης και όχι των μονοπωλίων.
Αν δεν εξαλειφθεί ο εφιάλτης της ανεργίας και δεν εξασφαλιστεί το δικαίωμα στη σταθερή εργασία με 5νθήμερο, 7ωρο, 35ωρο, ώστε κριτήριο για την επιλογή των σπουδών να πάψει να είναι η εξασφάλιση κάποιων καλύτερων προϋποθέσεων για οποιαδήποτε απασχόληση και να γίνουν τα πραγματικά ενδιαφέροντα και οι κλίσεις του καθενός.