Το τμήμα της Τσακώνας στην εθνική οδό Τρίπολη - Καλαμάτα και το τμήμα από τη Ζαχάρω έως το Καλό Νερό της εθνικής οδού Πύργος - Κυπαρισσίας συμπεριλαμβάνονται στη λίστα με τα 10 πιο επικίνδυνα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου της Ελλάδας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Διεύθυνσης Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. τα 10 αυτά σημεία χαρακτηρίζονται ως επικίνδυνα με βάση.........................
τον αριθμό των τροχαίων δυστυχημάτων και σοβαρών ατυχημάτων του 2010. Τα δυο τμήματα που αφορούν τη Μεσσηνία είναι ουσιαστικά οι οδικές πύλες εισόδου στο νομό. Ομως η κατασκευή των συγχρόνων αυτοκινητόδρομων που θα αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες δρόμους είναι στον "αέρα", καθώς η χρηματοδότηση του τμήματος στην Τσακώνα δεν είναι διασφαλισμένη, ενώ το τμήμα της Ολυμπίας Οδού από τον Πύργο έως το Καλό Νερό υπάρχει κίνδυνος να μην κατασκευστεί εξαιτίας των γνωστών περιβαλλοντικών προβλημάτων στην περιοχή του Καϊάφα.
Σύμφωνα με στοιχεία της Διεύθυνσης Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. τα 10 πιο επικίνδυνα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου σε ολόκληρη την Ελλάδα είναι:
1) Εθνική Οδός Μουδανιών – Κασσάνδρειας – Ποτίδαιας (καθ΄ όλη τη διαδρομή).
2) Εθνική Οδός Τρικάλων – Καλαμπάκας (καθ΄ όλη τη διαδρομή).
3) Εθνική Οδός Αντιρρίου – Ιωαννίνων (από το 183ο χιλιόμετρο – 196ο χιλιόμετρο μεταξύ των περιοχών Παναγιά – Χάνι Τερόβου).
4) Εθνική Οδός Αντιρρίου – Ιωαννίνων (από το 119ο χιλιόμετρο – 127ο χιλιόμετρο, περιοχή Μενιδίου).
5) Εθνική Οδός Αντιρρίου – Ιωαννίνων (από το 6ο – 10ο χιλιόμετρο, περιοχή Αντιρρίου).
6) Εθνική Οδός Αθηνών – Πατρών (από το 188ο χιλιόμετρο – 205ο χιλιόμετρο, από την περιοχή Λαμπίρι έως το Ρίο).
7) Εθνική Οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης (από το 216ο χιλιόμετρο – 260ο χιλιόμετρο, στην περιοχή Λαμίας).
8) Εθνική Οδός Πύργου – Κυπαρισσίας (στο 57ο χιλιόμετρο, περιοχή Ζαχάρω – Καλό Νερό).
9) Εθνική Οδός Τρίπολης – Καλαμάτας (από το 152ο – 157ο χιλιόμετρο, περιοχή Τσακώνα).
10) Εθνική Οδός Χανίων – Ηρακλείου – Σητείας (από το 21ο – 31ο, στο 99ο, στο 115ο και στο 121ο χιλιόμετρο).
eleftheriaonline.gr
Γυναίκα οδηγός σε ανεκδοτάρα: Το κραγιόν και η Εθνική
Πριν από 1 ώρα