Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Kωτσιόπουλος μηνύει Μαλαπάνη...


Υστέρα από τη συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο επικεφαλής του συνδυασμού «Ανατροπή» κ. Μαλαπάνης, όπου κατηγόρησε τον αντινομάρχη κ. Κωτσιόπουλο για τον «στημένο» διαγωνισμό της μεταφοράς μαθητών, ο κ. Κωτσιόπουλος θέλησε να απαντήσει και να κατηγορήσει τον κ. Μαλαπάνη πως όλα όσα ισχυρίζεται είναι ψευδή και πως μέσα στις επόμενες ημέρες θα καταβάλει μήνυση εναντίον του κ. Μαλαπάνη και ότι ίσως να προβούν στην ίδια κίνηση και ο κ. Πανόπουλος και ο κ. Μπαρούνης.
Συγκεκριμένα ο κ. Κωτσιόπουλος είπε: «Είμαι αναγκασμένος υστέρα από τις δηλώσεις του κ. Μαλαπάνη να τον καταγγείλω δημοσίως για τα όσα ψευδή και συκοφαντικά στοιχεία έδωσε χθες στη δημοσιότητα με σκοπό να παραπληροφορήσει τον Μεσσηνιακό λαό. Έγινε ένας δημόσιος διαγωνισμός που αφορούσε στη μεταφορά των μαθητών του Νομού Μεσσηνίας. Υστέρα από το τέλος της περυσινής σχολικής χρονιάς και την εγγραφή των νέων μαθητών για το έτος 2008 - 2009, συντάξαμε τα δρομολόγια στις 7 Ιουλίου προκειμένου να είμαστε έγκυροι για να διενεργηθεί αυτός ο δημόσιος διαγωνισμός. Πρέπει να τονίσω ότι ο απαιτούμενος αριθμός των ημερών της διενέργειας του διαγωνισμού είναι 52, δηλαδή από την αρχή που ξεκινάει η προκήρυξη μέχρι και να γίνει ο διαγωνισμός. Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε 7 Ιουλίου τον διαγωνισμό, βγήκε η προκήρυξη κι επίσης να σημειώσω ότι, από 4 Αυγούστου έως τις 20 Αυγούστου δεν επιτρέπεται από τον νόμο να γίνει οποιαδήποτε ενέργεια, είτε να ανοίξουν προσφορές, είτε να παραλάβουν προσφορές, έτσι λοιπόν φτάσαμε να τελειώνουν οι προσφορές 27 Αυγούστου. Στις 28 Αυγούστου έγινε η πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής και επειδή υπήρχε μόνο μια προσφορά ο διαγωνισμός επαναλήφθηκε την 1η Σεπτεμβρίου, όπου υπήρχαν δυο προσφορές, μια από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας και μια από τον ταξιδιωτικό πράκτορα κ. Κατσίρη».
Ο κ. Κωτσιόπουλος στη συνέχεια εξήγησε τους λόγους για τους οποίους δεν μπόρεσε να επιλεχθεί ο κ. Κατσίρης και συνεπώς επιλέχθηκε το ΚΤΕΛ. Οι λόγοι αυτοί είναι ότι, ενώ ο κ. Κατσίρης πληρούσε τον απαιτούμενο αριθμό των λεωφορείων, δηλαδή 74, τα λεωφορεία αυτά δεν ήταν δικά του αλλά με μισθωτήρια σε ιδιώτες ή και σε εταιρείες. Το πρόβλημα δηλαδή που προέκυψε ήταν καθαρά νομικό κι αυτό γιατί ο νομικός σύμβουλος, κ. Κυριακόπουλος, που είχε επιλεχθεί να εκπροσωπήσει τη Νομαρχιακή Επιτροπή, προσκόμισε μια γνωμοδότηση μέσω της οποίας διαπιστώθηκε ότι, τα μισθωτήρια που είχε κάνει ο κ. Κατσίρης με ιδιώτες δεν περιείχαν μέσα εξουσιοδότηση που να επιτρέπουν οι συμβαλλόμενοι στον κ. Κατσίρη να συμμετάσχει στον διαγωνισμό. Δεύτερος σημαντικός λόγος ήταν ότι, ο κ. Κατσίρης είχε συμβληθεί και με νομικά πρόσωπα και με εταιρείες, οι οποίες όμως δεν ανέφεραν πουθενά ότι, ο κ. Κατσίρης είναι νόμιμος διαχειριστής κι εκπρόσωπος της εταιρείας, γι’ αυτόν τον λόγο τα συμφωνητικά που είχαν συνταχθεί θεωρούνταν άκυρα. Δεν είχε ουσιαστικά τον απαιτούμενο αριθμό λεωφορείων. Έτσι λοιπόν μετά από όλα αυτά επιλέχθηκε το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας.
Τέλος, ο κ. Κωτσιόπουλος θέλησε να απαντήσει στο θέμα με την Επιτροπή Αξιολόγησης τα εξής: «Σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 118/2007 άρθρο 38 στην Επιτροπή συμμετέχουν υπάλληλοι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας στον Φορέα που διενεργεί τον διαγωνισμό. Όταν η προμήθεια διενεργείται από Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου στις Επιτροπές μπορεί να συμμετέχει ένα μέλος - εκπρόσωπος της αρμόδιας εποπτεύουσας Δημόσιας Αρχής (Περιφέρεια Πελοποννήσου) κι ένα μέλος - εκπρόσωπος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος. Εν προκειμένω η Πενταμελής Επιτροπή Αξιολόγησης αποτελείτο από εκπρόσωπο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εκπρόσωπο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εκπρόσωπο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, εκπρόσωπο της Ν.Α. κι εκπρόσωπο του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας. Όλοι οι παραπάνω είχαν και τους αναπληρωτές τους. Όπως καταλαβαίνετε, αν και είχαμε τη δυνατότητα να συγκροτήσουμε Επιτροπή αποτελούμενη από υπαλλήλους της Νομαρχίας εμείς συγκροτήσαμε την Επιτροπή στην οποία μόνο ένα μέλος ήταν υπάλληλος της ΝΑΜ για λόγους απόλυτης διαφάνειας. Όσο για το γεγονός ότι από την 5μελή Επιτροπή ήταν παρόντα τα 3 μέλη, αποδεικνύεται η απαρτία για τη λήψη απόφασης και όσον αφορά ότι τα δύο μέλη ήταν αναπληρωματικά, γι’ αυτόν τον σκοπό υπάρχουν στις Επιτροπές και τα αναπληρωματικά μέλη. Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας». Τέλος, ανέφερε ότι, στον συγκεκριμένο διαγωνισμό δεν υπήρχε καμιά μεθόδευση και τίποτα παράλογο.

Κατσίρης σύμμαχος με Μαλαπάνη ενάντια στη Νομαρχιακή Επιτροπή

Για την υπόθεση που έχει προκύψει υστέρα από τη διενέργεια του διαγωνισμού μεταφοράς των μαθητών και των δηλώσεων του κ. Μαλαπάνη θέλησε να πάρει θέση και ο ταξιδιωτικός πράκτορας, κ. Κατσίρης, ο οποίος ήταν ο ένας από τους δυο που είχε καταθέσει προσφορά για τον διαγωνισμό. Σύμφωνα με τον κ. Κατσίρη «ύστερα από όλη τη διαδικασία του διαγωνισμού φάνηκε ότι το ΚΤΕΛ ήταν σίγουρο ότι θα επιλεγεί αυτό σαν να ήταν δεδομένο. Πολύ παράξενο είναι το γεγονός ότι το ΚΤΕΛ δεν κατέθεσε την πρώτη φορά προσφορά, αλλά ήρθε στον επαναληπτικό διαγωνισμό που είχαν στενέψει τα χρονικά περιθώρια κι επιπλέον επιλέχθηκε το ΚΤΕΛ, το οποίο δεν είχε κάνει καμιά έκπτωση στον προϋπολογισμό σε αντίθεση με μένα που έκανα έκπτωση 18% και που λογικά θα έπρεπε να επιλεχθεί η πιο οικονομική λύση. Υστέρα από αυτό φαίνεται τι παιχνίδια παίζει η Νομαρχιακή Επιτροπή». Επίσης, ο κ. Κατσίρης τόνισε ότι, θα ήταν δίκαιο να βγάζει η Νομαρχία διαγωνισμούς κατά επαρχίες, ώστε να υπάρχει μια εγγενής άμιλλα μεταξύ των ενδιαφερομένων και ώστε όλοι να εξυπηρετούνται. Μια πρόταση την οποία είχε κάνει και ο ίδιος στη Νομαρχία αλλά απορρίφθηκε. Είπε ακόμα ότι, η ανάθεση της μεταφοράς των μαθητών στο ΚΤΕΛ είναι άκρως επικίνδυνη, διότι μαζί με τους μαθητές στα λεωφορεία επιβιβάζονται και πολίτες. Ποιος μπορεί να εμπιστευθεί τα παιδιά του τη στιγμή που ανάμεσα σε αυτούς τους πολίτες μπορεί να βρίσκεται κάποιος κακοποιός και αντί να τα πάει στο σχολείο τα πάει κάπου αλλού και τους κάνει κάποιο κακό, ποιος θα φέρει την ευθύνη μετά; Επίσης παράνομο είναι και το γεγονός ότι, το ΚΤΕΛ μισθώνει τα οχήματα του Δήμου. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα βγάλει ανακοίνωση και ο Σύλλογος των Ταξιδιωτικών Πρακτόρων σχετικά με το θέμα.

Απάντηση Χαραλαμπάκη για το θέμα

Εκ του προέδρου της εδρεύουσας στην Καλαμάτα ανωνύμου εταιρείας με την επωνυμία «Υπεραστικό ΚΤΕΛ Νομού Μεσσηνίας Α.Ε.», Μιχαήλ Χαραλαμπάκη, δηλώνεται ότι: «Από τον επικεφαλής του Νομαρχιακού Συνδυασμού “Ανατροπή”, Χρήστο Μαλαπάνη, εγένοντο την 09η Σεπτεμβρίου 2008 δηλώσεις που δημοσιεύθηκαν στο σύνολο του Μεσσηνιακού τηλεοπτικού και έντυπου ημερησίου Τύπου τη 10η Σεπτεμβρίου 2008, σχετικά με τον διεξαχθέντα διαγωνισμό για τη μεταφορά των μαθητών του Νομού, οι οποίες, εφόσον αποδόθηκαν αυτούσιες, αποτελούν διάδοση γεγονότος σχετικά με την ασκούμενη υπό της ημετέρας εταιρείας επιχειρηματική δραστηριότητα, δυνάμενη να βλάψει την εμπιστοσύνη του κοινού προς την εταιρεία μας, ενώ θίγουν αδικαιολόγητα την άριστη επαγγελματική φήμη αυτής, γεγονός για το οποίο ρητώς επιφυλασσόμεθα παντός νομίμου δικαιώματός μας, δεδομένου ότι, αφενός ο διαγωνισμός διεξήχθη απολύτως όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία για τους δημόσιους μειοδοτικούς διαγωνισμούς, αφετέρου η υποβληθείσα προσφορά μας ήταν η μοναδική που πληρούσε τις προϋποθέσεις του Νόμου και της διακηρύξεως».


Να αναφέρουμε ότι στην προσπάθειά μας να εντοπίσουμε τον Χρήστο Μαλαπάνη για να απαντήσει σχετικά με τις νέες εξελίξεις στο θέμα, κατέστη αδύνατον.

http://www.epikerotita.gr/content/view/880/90/lang,el/