Τρίτη, 23 Μαρτίου 2010

Ο Οδυσσέας Βουδούρης για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για τη μείωση των τροχαίων...


«H απώλεια τόσων ανθρώπινων ζωών από την μη-εφαρμογή του νόμου για τη χρήση του κράνους και της ζώνης ασφαλείας αξίζει τον κόπο μιας μεγάλης και πολύπλευρης προσπάθειας εκ μέρους της πολιτείας. Τα μέτρα πρέπει να είναι άμεσα και αυστηρά για να είναι αποτελεσματικά», τόνισε ο Βουλευτής Μεσσηνίας, Οδυσσέας Βουδούρης στη Βουλή κατά τη διάρκεια της συζήτησης της Επίκαιρης Ερώτηση, που είχε καταθέσει στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Στην Ερώτησή του ο κ. Βουδούρης κατέθεσε..............


τα στατιστικά στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία το 2009 οι θάνατοι από τροχαία ανήλθαν στους 1.463, οι βαριά τραυματίες 1.669 και οι ελαφρά τραυματίες 16.683, ενώ για τον ίδιο χρόνο, οι παθόντες από τη μη χρήση κράνους ανήλθαν σε 233 νεκρούς, 461 βαριά τραυματίες και 3.660 ελαφρά τραυματίες,

Ο κ. Βουδούρης δήλωσε ότι είναι θλιβερό η χώρα μας να είναι η πρώτη στην ΕΕ σε θανάτους από τροχαία. Αναφερόμενος στο μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων και στον ανθρώπινο πόνο, που ο ίδιος έχει βιώσει με περιστατικά νέων ανθρώπων στην Μεσσηνία που πρόσφατα έχασαν την ζωή τους, επεσήμανε ότι το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξυμένο στην περιφέρεια, όπου η μη-χρήση κράνους είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη.

Ο κ. Βουδούρης επέμεινε στην πρακτική εφαρμογή των μέτρων αστυνόμευσης, που θα αλλάξουν τη συνήθη εικόνα του μοτοσικλετιστή χωρίς κράνος να οδηγεί ανενόχλητος μπροστά από ένα αστυνομικό, καθώς και στην εκπαιδευτική καμπάνια, σε συνεργασία με άλλα υπουργεία όπως το Υπουργείο Υγείας, που θα συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου σκέψης των πολιτών και ειδικά των νέων.

Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Χρυσοχοΐδης, θεωρώντας ότι η ερώτηση θίγει ένα πραγματικά επίκαιρο και κρίσιμο πρόβλημα για τη χώρα μας, δήλωσε ότι σχεδιάζεται ολοκληρωμένο σχέδιο για την μείωση των τροχαίων, καθώς και την αυστηρή εφαρμογή του νόμου στην περιφέρεια. Δεσμεύθηκε για την επίτευξη της μείωσης τουλάχιστον κατά 100 θανάτων το επόμενο έτος, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν είναι δυνατόν να χάνεται από τα τροχαία κάθε χρόνο το αντίστοιχο του πληθυσμού μιας μικρής πόλης».