Κυριακή, 21 Μαρτίου 2010

1ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ


Ο Σύλλογος Αποφοίτων Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με τη βοήθεια των καθηγητών Οικιακής Οικονομίας του νομού, με την αιγίδα της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Μεσσηνίας και την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πληροφόρησης Καλαμάτας και του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας διενεργεί –πιλοτικά- στο νομό μας τον “1ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕΣΣΗΝΙΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ” από 15 Μαρτίου έως 7 Μαΐου 2010.

Σκοπός του Διαγωνισμού είναι να................

αναδείξει τους επιδέξιους εφήβους καταναλωτές της Μεσσηνίας, είτε μέσα από τις επιδράσεις του οικογενειακού και κοινωνικού περιβάλλοντος, είτε από το μάθημα της οικιακής οικονομίας, είτε από την αυτόβουλη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.

O Διαγωνισμός αφορά στους παρακάτω τομείς:

* Δημιουργία αφίσας
* Δημιουργία τηλεοπτικού μηνύματος
* Σύνθεση τραγουδιού
* Δημιουργία φυλλαδίου
* Δημιουργία προγράμματος παρουσίασης (π.χ.power point)
* Δημιουργία θεατρικού δρώμενου
* Δημιουργία κόμικ
* Δημιουργία σήματος-σλόγκαν που να προτρέπει σε στήριξη της τοπικής οικονομίας
* Δημιουργία οποιουδήποτε άλλου μέσου εμπνευστεί η εφηβική φαντασία

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι μαθητές που φοιτούν σε Γυμνάσια ή Λύκεια του Ν. Μεσσηνίας. Οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν είτε μόνοι τους, είτε σε ομάδες. Ο μέγιστος αριθμός ατόμων ανά ομάδα είναι 4, αλλά μπορούν να γίνουν εξαιρέσεις εάν ειδικοί λόγοι το απαιτούν. Εξαίρεση αποτελεί και η συμμετοχή με τη μορφή «σήμα-σλόγκαν» όπου θα είναι αποτέλεσμα ατομικής έμπνευσης-δημιουργίας.

Τα έργα θα υποβάλλονται ή θα αποστέλλονται ταχυδρομικά με την ένδειξη «Για τον 1ο Διαγωνισμό Μεσσήνιου Εφήβου Καταναλωτή» στη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Μεσσηνίας.

Η περίοδος υποβολής ορίζεται από την 15η Μαρτίου (Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή) έως την 7η Μαΐου 2010.

Η τελική αξιολόγηση των έργων θα γίνει από 5μελή Επιτροπή.

Οι καλύτερες εργασίες θα βραβευτούν από το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και το Europe Direct Καλαμάτας.

Ο Διαγωνισμός, μεταξύ άλλων, φιλοδοξεί να δώσει και ένα σημαντικό μήνυμα στη δύσκολή οικονομική συγκυρία που βιώνουμε αυτό “της υποστήριξης και διαφύλαξης ως «κόρη οφθαλμού» σε κάθε τι που παράγει ή μπορεί να παράγει ο τόπος μας”.