Ανακοίνωση εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ Σιδηροδρομικών Αρκαδίας και Μεσσηνίας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Ιωάννη Δραγασάκη προς το Υπουργείο Μεταφορών κι Επικοινωνιών με θέμα: «Γιατί από 15/2/2008 δεν λειτουργεί η γραμμή Κορίνθου - Ανδρίτσας και Άργους - Ναυπλίου;».
Χαρακτηριστικά αναφέρουν..............
«Το έργο “συντήρηση των υφιστάμενων γραμμών Ανδρίτσας - Καλαμάτας και Λεύκτρου - Μεγαλόπολης” δημοπρατήθηκε στις 22/5/2002 και η σύμβαση υπογράφηκε στις 11/9/2003. Μετά την 1η συμπληρωματική σύμβαση (δεν μας είπαν πότε υπογράφηκε) για “πλήρη ανακαίνιση ολόκληρου του μήκους της γραμμής μεταξύ Ανδρίτσας - Καλαμάτας” το κόστος ανέβηκε στα 42.800.000 ευρώ με συμβατικό χρόνο περαίωσης τους 36 μήνες; Μέχρι σήμερα: Το τμήμα Ανδρίτσα - Τρίπολη (λόγω πυρκαγιών) παραδόθηκε για χρήση από τον ανάδοχο στις 4/6/2008; Γιατί δεν λειτουργεί ακόμη; Το επόμενο τμήμα Τρίπολης - Ζευγολατιό (λόγω πυρκαγιών) έχει ολοκληρωθεί κατά 95% και αναμένεται να δοθεί για χρήση εντός του Α’ τριμήνου του 2009. Το τελευταίο τμήμα μεταξύ Ζευγολατιού - Καλαμάτας αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του Β’ τριμήνου του 2009. Το έργο “ενίσχυση υφιστάμενης γέφυρας Σαφλά” δημοπρατήθηκε στις 6/2/2006 και υπογράφηκε η σύμβαση στις 26/6/2006 με κόστος 1.050.000 ευρώ και παρά τις πυρκαγιές ολοκληρώθηκε εντός της προθεσμίας στις 30/11/2008. (Το έργο αυτό έγινε γιατί, μόλις το 2006 ανακάλυψαν ότι η υφιστάμενη γέφυρα δεν σήκωνε το βάρος των ντιζελομηχανών, που προορίζονταν για την Πελοπόννησο). Ένα ακόμη στοιχείο της καθυστέρησης είναι και οι “μικρές συμπληρωματικές εργασίες” που έπρεπε να γίνουν στα μηχανοστάσια των τερματικών σταθμών. Σήμερα είναι έτοιμα όλα και το μόνο που απομένει για να σφυρίξει το τρένο (σύμφωνα με την ΕΔΙΣΥ πάντα) είναι να συνδεθούν οι κτηριακές εγκαταστάσεις με τα (;;;) δίκτυα κοινής ωφελείας».
«Πέντε χρόνια για συνδέσουν τα κτήρια με ρεύμα και νερό;»
«Το έγγραφο τελειώνει με την αναφορά ότι, η λειτουργία του τμήματος μεταξύ Κορίνθου - Τρίπολης - Ζευγολατιού (και Άργους - Ναυπλίου) θα ξεκινήσει εντός του Α’ τριμήνου του 2009, ενώ το υπόλοιπο τμήμα μεταξύ Ζευγολατιού - Καλαμάτας εντός του Β’ τριμήνου του 2009.
Οι απαντήσεις δικαιώνουν τις ανησυχίες μας… Το δίκτυο μπορούσε να λειτουργήσει αλλά… δεν ήθελαν. Δεν τους πιστεύουμε ούτε τώρα. Θα τους παρακολουθούμε στενά. Το ζήτημα δεν λύνεται με την εθιμοτυπική δρομολόγηση τρένων μόνο και μόνο για να κάνουμε εγκαίνια και φιέστες. Απαίτηση των κατοίκων της ανατολικής Πελοποννήσου, την οποία στηρίζουμε απόλυτα, είναι: Πλήρη δρομολόγια στο ανατολικό σιδηροδρομικό δίκτυο που να εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων των νομών Κορίνθου, Αργολίδας, Αρκαδίας και Μεσσηνίας. Άνοιγμα των Σταθμών. Προσλήψεις προσωπικού για να στελεχώσουν τους Σταθμούς και τα Μηχανοστάσια. Φθηνό (επιδοτούμενο από το Δημόσιο) εισιτήριο. Σύνδεση με τα λιμάνια Κορίνθου, Ναυπλίου και Καλαμάτας. Χάραξη νέας γραμμής προς Σπάρτη και Μονεμβασία».
Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - kalnews.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2024: Για λίγο ακόμα οι αιτήσεις για τις 1.592 μόνιμες θέσεις σε
φορείς του Δημοσίου
Πριν από 52 δευτερόλεπτα