Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2008

Απάντηση Αθανασόπουλου μέσω ΥΠ.ΑΝ. στην Ερώτηση του Δημήτρη Κουσελά για το "λουκέτο" στη Δ.Ε.Η. Πύλου...



Απάντηση σε ερώτηση του βουλευτή Μεσσηνίας, Δ. Κουσελά σχετικά με θέμα το κλείσιμο του υποκαταστημάτος της Δ.Ε.Η στην Πύλο και την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής, δόθηκε δια μέσω του υπουργού Ανάπτυξης από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ, Παναγιώτη Αθανασόπουλο.


Ο κ. Αθανασόπουλος συγκεκριμένα αναφέρει τα εξής:

«Η Δ.Ε.Η ως η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και ανάμεσα στις μεγαλύτερες ηλεκτρικές εταιρείες της Ευρώπης χαράσει τη στρατηγική της σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται (παραγωγή, μεταφορά, διανομή και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας) με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητάς της, προς όφελος των πελατών της, των εργαζομένων της, των μετοχών της και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα.
Ειδικότερα, για τη βελτίωσή της στα θέματα της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας κι εξυπηρέτησης των 7,4 εκατομμυρίων πελατών της, παρακολουθεί όλες τις διεθνείς εξελίξεις στα σύγχρονα συστήματα και μεθόδους εξυπηρέτησης, συγκρίνει τις αποδόσεις της με τις καλύτερες διεθνείς πρακτικές και στη συνέχεια μελετά, σχεδιάζει και εφαρμόζει με τις κατάλληλες προσαρμογές τα συστήματα αυτά στην Ελληνική αγορά.
Στα πλαίσια αυτά ήδη προσφέρει στους πελάτες της νέους σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης, όπως ενδεικτικά αναφέρονται, εξόφληση των λογαριασμών μέσω παγίων εντολών τραπέζης, μέσω ΑΤΜ ή και ταμείων συνεργαζομένων τραπεζών, μέσων των ΕΛΤΑ, αλυσίδων Super Market και άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των εισπράξεων λογαριασμών για τρίτους.
Εξυπηρέτηση των πελατών της από οποιοδήποτε κατάστημα της Δ.Ε.Η. για οποιοδήποτε θέμα τους. Εγκατάσταση και λειτουργία Ηλεκτρονικού Κέντρου Αλληλογραφίας (e-mail) μέσω της ιστοσελίδας της Δ.Ε.Η. για άμεση εξυπηρέτηση.
Διάθεση στην Ιστοσελίδα της Δ.Ε.Η. λεπτομερών απαντήσεων για τα συχνότερα ερωτήματα των πελατών.
Επιπλέον, έχει ήδη προγραμματιστεί για το άμεσο μέλλον η εφαρμογή της εξυπηρέτησης μέσω του Διαδικτύου και της πλήρους τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών πανελλαδικά με σύγχρονα μηχανογραφικά συστήματα και Call Centers.
Ειδικότερα για τους πελάτες της ευρύτερης περιοχής της Πύλου η εξόφληση των λογαριασμών θα μπορεί να γίνει μέσω των ΕΛΤΑ, στις συνεργαζόμενες τράπεζες στην Πύλο (Αγροτική, Εμπορική και Εθνική) καθώς και στην εταιρεία ταχυμεταφορών ACS που βρίσκεται στην πλατεία Οικονομίδη, καθώς και στο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών του κ. Σάκκουλα Αθανάσιου ,που βρίσκεται επί της οδού Φιλελλήνων 8 στην Πύλο, που τους παρέχουν συναφείς υπηρεσίες με τη Δ.Ε.Η.
Επιπλέον, έχουν ήδη γίνει οι απαραίτητες ενέργειες, ώστε στα ΕΛΤΑ Πύλου και στην Αγροτική Τράπεζα να υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης και μετά τη λήξη του λογαριασμού χωρίς καμία επιβάρυνση. Για τα υπόλοιπα εμπορικά τους θέματα θα εξυπηρετούνται τηλεφωνικά είτε με επιτόπια μετάβαση στα παρακείμενα καταστήματα, είτε στην Καλαμάτα, είτε στα Φιλιατρά, είτε σε οποιοδήποτε άλλο κατάστημα της Δ.Ε.Η.
Τέλος σημειώνεται ότι η οργάνωση των περιφερειακών κλιμακίων της Δ.Ε.Η. Α.Ε. και η βέλτιστη αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού της αποτελεί αντικείμενο συνεχούς μελέτης των αρμοδίων Υπηρεσιών της ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου σε κάθε γεωγραφικό χώρο με βάση τις συνθήκες, που διαμορφώνονται κάθε φορά, σε συνδυασμό με τη συγκράτηση του κόστους εκμετάλλευσης σε αποδεκτά επίπεδα
».