Στο Μιζάνο μεταφέρεται το ενδιαφέρον των φίλων των MotoGP αυτό το τριήμερο (29-31/8), καθώς το ιταλικό σιρκουί ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τον 13ο από τους συνολικά 18 γύρους του πρωταθλήματος, το GP του Σαν Μαρίνο και του Ρίμινι, όπως είναι η επίσημη ονομασία του.
Η πίστα του Μιζάνο σχεδιάστηκε το 1969 και τα έργα κατασκευής της κράτησαν ως το 1972, όταν και φιλοξένησε τον πρώτο της αγώνα.
Η πρώτη επίσκεψη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μοτοσικλετών στο σιρκουί έγινε το 1980, για το GP Ιταλίας (τότε ονομαζόταν GP Εθνών). Φιλοξένησε αρκετά ακόμα GP υπό τον τίτλο είτε "Ιταλίας" είτε "Σαν Μαρίνου", ως και το 1993.
Το 2007 επέστρεψε στο καλεντάρι, αλλά για να συμβεί αυτό, έπρεπε να γίνουν μεγάλα έργα ανακατασκευής, που είδαν το μήκος της να αυξάνεται από τα 3.488 km στα 4.180 km και να αλλάζει η φορά της.
Πλέον, το Μιζάνο είναι ένα σύγχρονο σιρκουί που πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας, αν και η περσινή του πρεμιέρα δεν είχε ξεκινήσει καλά, καθώς στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, η πίστα πλημμύρισε από την δυνατή βροχόπτωση!
Η ταυτότητα της πίστας
Misano World Circuit
Ανοιξε: 1972
Μήκος: 4.180 km
Πλάτος: 12 m
Μεγαλύτερη ευθεία: 565 m
Αριθμός στροφών: 16
Ταχύτερος γύρος: 1:33.918 - Κέισι Στόνερ (2007, Ducati)
Τελευταία νέα
Με την διαφορά στους 50 βαθμούς, ο Βαλεντίνο Ρόσι μπορεί να είναι πιο άνετος πλέον όσον αφορά την μάχη του πρωταθλήματος με τον Κέισι Στόνερ.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο ιταλός δεν έχει λόγους να δώσει το 100% ώστε να πάρει τη νίκη στο Μιζάνο. Το μεγαλύτερο κίνητρο είναι ασφαλώς να ξεπληρώσει τους συμπατριώτες του για την εγκατάλειψή του στον περσινό αγώνα με σπασμένο κινητήρα.
Τότε η Yamaha τα έπαιζε όλα για όλα, βάζοντας στην M1 του Doctor μοτέρ με πνευματικές βαλβίδες χωρίς να το έχει τεστάρει όσο θα έπρεπε, αλλά το ρίσκο δεν της βγήκε - και ο Στόνερ βρήκε την ευκαιρία ουσιαστικά να σφραγίσει τον τίτλο.
Ολα είναι διαφορετικά φέτος. Ο αυστραλός αναβάτης της Ducati έχει μείνει τόσο πίσω που μόνο με θαύμα μπορεί να "κλέψει" το πρωτάθλημα από τον Ρόσι, ο οποίος αν κερδίσει στο GP Σαν Μαρίνο, θα πιάσει τον Τζιάκομο Αγκοστίνι στον πίνακα με τις περισσότερες νίκες στην μεγάλη κατηγορία (68).
Επιπλέον, η ψυχολογία δεν είναι με το μέρος του Στόνερ, ο οποίος μπορεί να μετράει 6 σερί pole positions, όμως προέρχεται από την πρώτη του εγκατάλειψη στον 1,5 χρόνο που βρίσκεται στην Ducati.
Σημαντικό έδαφος στην μάχη του τίτλου έχει χάσει και ο Ντάνι Πεντρόσα, που έχει μόλις 1 βαθμό τους τελευταίους 3 αγώνες. Ο ισπανός έχει επηρεαστεί πολύ από τις επιπτώσεις του τραυματισμού του στο Σάχσενρινγκ και ελπίζει ότι θα είναι 100% έτοιμος στο Μιζάνο, εκεί όπου επιστρέφει από τραυματισμό και ο άλλος αναβάτης της Repsol Honda, Νίκι Χέιντεν.
Τέλος, ο Λόρις Καπιρόσι ετοιμάζεται να σπάσει το ρεκόρ του Αλεξ Μπάρος όσον αφορά τις περισσότερες εκκινήσεις σε GP, φτάνοντας τις 277. Οσον αφορά στον "πόλεμο" των ελαστικών, η Bridgestone αναμένεται να έχει ξανά το πάνω χέρι έναντι στης Michelin - τουλάχιστον αυτό συνέβη στο περσινό GP Σαν Μαρίνο, καθώς οι 5 πρώτοι του αγώνα, έτρεχαν με λάστιχα του ιάπωνα κατασκευαστή.
Το πρόγραμμα στα MotoGP
Παρασκευή 29/8 Ελεύθερες δοκιμές - 1ο σκέλος: 11:00-12:00GR Ελεύθερες δοκιμές - 2ο σκέλος: 14:55-15:55GR
Σάββατο 30/8 Ελεύθερες δοκιμές - 3ο σκέλος: 11:00-12:00GR Κατατακτήριες δοκιμές: 14:55GR (ΕΤ3, Eurosport - Απευθείας μετάδοση)
Κυριακή 31/8 Αγώνας: 15:00GR (ΕΤ3, Eurosport - Απευθείας μετάδοση)
Τι έγινε στον αγώνα του 2007
Ο Κέισι Στόνερ πανηγύρισε την 3η συνεχόμενη νίκη του και 8η συνολική μέσα στην χρονιά, τη στιγμή που ο Βαλεντίνο Ρόσι εγκατέλειπε λόγω σπασμένου κινητήρα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κρις Βερμιούλεν και Τζον Χόπκινς, χαρίζοντας στην Suzuki την πρώτη της διπλή παρουσία σε πόντιουμ στην εποχή των 4κύλινδρων κινητήρων.
Προηγούμενοι νικητές
2007 - Κέισι Στόνερ, Ducati
Με ένα "κλικ", διαβάστε:
Πρόγραμμα
Βαθμολογία
Ο αγώνας του 2007
Επίσημο website
http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=20345
*** Τις επόμενες μέρες το TRIFYLIANEWS θα έχει μεγάλο αφιέρωμα με πλούσιο φωτογραφικό υλικό (αποκλειστικές φωτογραφίες συνεργατών μας που οδεύουν για το Σαν Μαρίνο) από την πίστα του Μιζάνο!...