Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Παραιτήθηκε από Αντιδήμαρχος ο Ευστάθιος Ανδρινόπουλος μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του για Δήμαρχος Τριφυλίας

Την παραίτησή του από το αξίωμα του Αντιδημάρχου Τριφυλίας, υπέβαλε χθες το μεσημέρι ο Ευστάθιος Ανδρινόπουλος μετά την προχθεσινή επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του για Δήμαρχος Τριφυλίας. 

Το πλήρες κείμενο της παραίτησης του κ. Ανδρινόπουλου έχει ως εξής:.....................................

Αξιότιμε Κύριε Δήμαρχε, 

Θέλω να σας ευχαριστήσω για τη συνεργασία που είχαμε επί τρία και πλέον έτη ως Δημοτική αρχή του Δήμου Τριφυλίας και να σας ευχηθώ καλή δύναμη και καλή συνέχεια στο έργο σας για το καλό του τόπου μας. 

Όπως έχετε ενημερωθεί ανακοίνωσα την πρόθεσή μου να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος για το Δήμο Τριφυλίας, όπως έχετε ήδη κάνει και εσείς. 

Ως εκ τούτου δεν μπορώ να προσφέρω τις υπηρεσίες μου πλέον από τη θέση του Αντιδημάρχου, θέση στην οποία ορίστηκα με δική σας απόφαση, θέση που εσείς μου εμπιστευτήκατε και την οποία πιστεύω πως τίμησα κατά τη διάρκεια της θητείας μου, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια. 

Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου και θα είμαι στη διάθεσή σας μέχρι τη λήξη της θητείας μας για να φέρουμε σε πέρας κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αποστολή που αναλάβαμε κατ΄εντολή των συνδημοτών μας. 

Δεσμεύομαι να προσφέρω τις υπηρεσίες μου με το ίδιο πάθος, προς όφελος όλων των πολιτών. Δύναμη και έμπνευση αντλώ από όλους αυτούς οι οποίοι με εμπιστεύτηκαν, με στήριξαν και με βοήθησαν να εκλεγώ δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Τριφυλίας.

Σε όλους τους συνδημότες μου που βρεθήκαμε μαζί σ’ αυτή την προσπάθεια, υπόσχομαι ότι θα είμαι δίπλα τους με την παρουσία μου στο Δημοτικό Συμβούλιο και θα αγωνίζομαι για το Δήμο Τριφυλίας που όλοι θέλουμε. 

Τέ­λος θέ­λω να εκ­φρά­σω τις ευ­χα­ρι­στί­ες μου σε ό­λα τα μέ­λη του Δ.Σ. και τους ερ­γα­ζό­με­νους στο Δή­μο για την κα­λή και γό­νι­μη συ­νερ­γα­σί­α που εί­χα ως αν­τι­δή­μαρ­χος καθώς και σε όσους μέχρι τώρα με βοήθησαν στην άσκηση των καθηκόντων μου. 


Με σεβασμό 

ΑΝΔΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ 
 Δημοτικός Σύμβουλος Τριφυλίας