Τα τελευταία χρόνια, μεθοδικά και σταδιακά, οι Κυβερνώντες και οι διοικούντες τον ΟΣΕ, οδηγούν το σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο και ιδιαίτερα στη Μεσσηνία σε πλήρη απαξίωση...
Περικοπές δρομολογίων, κλείσιμο σταθμών και υπολειτουργία των περισσοτέρων σε συνδυασμό με το απαρχαιωμένο δίκτυο, έβγαλαν το τρένο "εκτός γραμμής"...
Από πέρυσι, είδαν το φως της δημοσιότητας, οι προθέσεις για λουκέτο σε σταθμούς και δραστική και δραματική, ταυτόχρονα, περικοπή των δρομολογίων (έχουμε γράψει σχετικά και στο TRIFYLIANEWS), αλλά, τότε σχεδόν κανένας αρμόδιος και υπεύθυνος Τοπικός Άρχοντας δεν αντέδρασε...
Μοιρολατρικά............
οι Τοπικοί Άρχοντες περίμεναν το τέλος και δεν αντέδρασαν, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, για να μη δυσαρεστήσουν την Κυβέρνησή τους!...
Τώρα, που, έγινε γνωστή η πρόθεση της διοίκησης του ΟΣΕ για δραματική περικοπή των δρομολογίων, στις γραμμές από Καλαμάτα προς Κυπαρισσία, Πάτρα και Αθήνα, προς ΤΕΙ και Άρι και προς Μεσσήνη (τα 34 συνολικά λειτουργούντα δρομολόγια ημερησίως προτείνεται να μειωθούν σε 8), αν και μοιάζει ειλημμένη και η σχετική απόφαση, άρχισαν να... "αντιδρούν" οι Ταγοί της Μεσσηνίας!...
Τώρα, όμως, είναι αργά, πολύ αργά...
Το χάσαμε το τρένο πατριώτες...
"Η (ΑΚΡΟ)ΔΕΞΙΑ γίνεται ο κύριος εκφραστής της εργατικής τάξης..."
Πριν από 13 δευτερόλεπτα