Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

F1 - GP Σιγκαπούρης...



Στον πρώτο νυχτερινό αγώνα στην ιστορία της F1, ο Αλόνσο έκανε ποδαρικό με το δεξί καθώς πήρε τη νίκη στη Σιγκαπούρη. Δεύτερος τερμάτισε ο Ρόζμπεργκ, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Χάμιλτον που αύξησε τη διαφορά στο πρωτάθλημα οδηγών από τον Μάσα στους 7 βαθμούς.
Ο αγώνας ήταν εφιαλτικός για την Ferrari που χάρη στα λάθη των μηχανικών της είδε τον Μάσα να τερματίζει στην 13η θέση. Η σκουντερία χάλασε τον αγώνα του Βραζιλιάνου, ενώ ο Ραϊκόνεν δεν κατάφερε να τερματίσει λόγω ατυχήματος, με αποτέλεσμα η ιταλική εταιρία να μην κατακτήσει ούτε ένα βαθμό και να πέσει στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών. Όσο για τον Χάμιλτον, φαντάζει πλέον το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο, αφού με την τρίτη θέση, αύξησε την διαφορά από τον Μάσα στους 7 βαθμούς, τρεις μόλις αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος. Μαζί με τον Χάμιλτον και την McLaren, μεγάλος κερδισμένος από το GP της Σιγκαπούρης βγήκε επίσης και ο Αλόνσο που απέδειξε πως παραμένει από τους κορυφαίους οδηγούς παρά το γεγονός πως το μονοθέσιο της Renault δεν φημίζεται για τις επιδόσεις του και την σταθερότητά του.
Ο αγώνας
Τα φώτα έσβησαν και ο Φελίπε Μάσα έκανε εξαιρετική εκκίνηση κρατώντας δίχως δυσκολία την πρώτη θέση αφήνοντας δεύτερο το Λιούις Χάμιλτον και τρίτο τον ομόσταβλό του Κίμι Ραϊκόνεν. Όσο για τον έτερο πιλότο της McLaren, Χέικι Κοβαλάινεν, δεν ξεκίνησε καλά καθώς μια επαφή με τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα τον έριξε από την πέμπτη στην έβδομη θέση. Από τους πρώτους κιόλας γύρους ο Μάσα άνοιξε την διαφορά από το Χάμιλτον και ήταν σταθερά πρώτος. Όσο για την δεύτερη θέση, η μάχη ανάμεσα σε Χάμιλτον και Ραϊκόνεν είχε ανάψει για τα καλά, με τον Φινλανδό παγκόσμιο πρωταθλητή να ροκανίζει συνεχώς την διαφορά. Ο "ice man" ήταν πραγματικά ασταμάτητος στην πίστα της Σιγκαπούρης και από τον δέκατο γύρο και έπειτα κατέβαζε το ρεκόρ της πίστας πλησιάζοντας σε απόσταση αναπνοής τον Χάμιλτον. Συγκεκριμένα στο 14ο γύρο ο Ραϊκόνεν με 1:45.599 έκανε ταχύτερο γύρο και η διαφορά από τον Χάμιλτον από τα 3.3 δευτρερόλεπτα που ήταν στο 11ο γύρο μειώθηκε στα 2.2 δευτερόλεπτα. Κι ενώ η μάχη ανάμεσα σε Χάμιλτον και Ραϊκόνεν είχε κορυφωθεί, ο Πικέ έπεσε στα μπαριέρες στο 15ο γύρο και βγήκε η κίτρινη σημαία.
Η Ferrari αυτοκτόνησε
Ο αγώνας στην Σιγκαπούρη έμοιαζε ονειρεμένος για τον Μάσα, όμως ο Βραζιλιάνος λογάριασε δίχως τους μηχανικούς της ομάδας τους. Συγκεκριμένα στον 18ο γύρο ο Μάσα μπήκε στα pits για ανεφοδιασμό και οι μηχανικοί της "σκουντερία" άναψαν το πράσινο φως αναίτια, με αποτέλεσμα ο Βραζιλιάνος να συνεχίσει "παρέα" με την μάνικα και κάπου εκεί ο αγώνας τελείωσε. Οι άνθρωποι της ιταλικής ομάδας έτρεχαν πανικόβλητοι προκειμένου να βγάλουν την μάνικα, όμως όταν τα κατάφεραν ήταν πλέον αργά και ο Μάσα βγήκε στην πίστα από την τελευταία θέση. Μέσα σ' όλα αυτά καθυστέρησε και ο Κίμι Ραϊκόνεν που περίμενε πίσω από τον Μάσα για να ανεφοδιαστεί και το καταστροφικό pit stop για την Ferrari ολοκληρώθηκε. Οι συγκεκριμένες εξελίξεις άλλαξαν άρδην την ροή του αγώνα και πλέον Τρούλι, Αλόνσο και Ρόζμπεργκ βρισκόντουσαν στις πρώτες θέσεις. Ο Ιταλός πιλότος της Toyota ακολούθησε στρατηγική ενός pit stop σε αντίθεση με τους Αλόνσο και Ρόζμπεργκ, μπαίνοντας για ανεφοδιασμό μονάχα στον 33ο γύρο. Ο Αλόνσο βρισκόταν στην πρώτη θέση 24 γύρους πριν το τέλος του αγώνα με τον Ρόζμπεργκ πίσω του, τρίτος ήταν ο Κούλθαρντ, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον βρισκόταν στην τέταρτη θέση ανεβάζοντας συνεχώς τον ρυθμό του. Στον 41ο γύρο ο Ρόζμπεργκ μπήκε πρώτος στα pits, ενώ στον αμέσως επόμενο γύρο ήταν σειρά του Αλόνσο με τον ανεφοδιασμό του να διαρκεί 7.6 δευτερόλεπτα. Ο αγώνας πλησίαζε προς το τέλος του και 11 γύρους πριν πέσει η καρό σημαία του τερματισμού, ο Αλόνσο παρέμενε στην πρώτη θέση, με τον Ρόζμπεργκ να είναι δεύτερος, ενώ τρίτος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον. Οκτώ γύρους πριν το τέλος ο Βρετανός πιλότος της McLaren πάτησε τέρμα το γκάζι και πίεζε ασφυκτικά τον Νίκο Ρόζμπεργκ προκειμένου να πάρει την δεύτερη θέση, δίχως όμως να τα καταφέρει. Η απογοήτευση για την Ferrari δεν είχε τελειώσει καθώς ο Κίμι Ραϊκόνεν ενώ βρισκόταν στην πέμπτη θέση, ένα οδηγικό λάθος έφερε σύγκρουση στις μπαριέρες και η "σκουντερία" δεν πήρε κανέναν βαθμό και έπεσε από την κορυφή της βαθμολογίας των κατασκευαστών.

Για να δείτε τη τελική κατάταξη στο GP της Σιγκαπούρης και τις βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών πατήστε εδώ