Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Οι μαμάδες επιλέγουν ψώνια μέσω internet

Οι γυναίκες ηλικίας 25-54 ετών με ένα τουλάχιστον παιδί δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις διαδικτυακές αγορές σύμφωνα με νέα έρευνα της comScore στη Βρετανία.

Η εταιρεία διαδικτυακών μετρήσεων βρήκε πως...............

οι γυναίκες της συγκεκριμένης ηλικίας, αν και επισκέπτονται το ίδιο συχνά με τα άλλα ηλικιακά κοινά το διαδίκτυο, ωστόσο δείχνουν την προτίμησή τους σε e-shop για την αγορά αρωμάτων, καλλυντικών και παιχνιδιών για τα παιδιά τους.

Συνολικά 4.6 εκατομμύρια μητέρες στη Βρετανία μπήκαν στο διαδίκτυο τον Ιούνιο για 26.7 ώρες κατά μέσο όρο.

Το 77% των γυναικών επισκέφτηκε τουλάχιστον 1 e-shop με το site της Amazon να έρχεται πρώτο σε προτίμηση με 1.5 εκατομμύριο επισκέπτες.

Ακολούθησαν τα διαδικτυακά καταστήματα Argos (με ηλεκτρικά είδη, έπιπλα, κοσμήματα) και Homebase (με έπιπλα και είδη για το σπίτι), με 970.000 επισκέψεις.


e-go.gr