Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2009

Παρουσιάστηκε η Ηλεκτρονική Πύλη του Δήμου Καλαμάτας...


Παρουσιάστηκε χθες το απόγευμα η Ηλεκτρονική Πύλη του Δήμου Καλαμάτας σε εκδήλωση με θέμα "Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση μέσω της νέας ηλεκτρονικής πύλης του Δήμου Καλαμάτας και με «brand name kalamata.gr»".

Εισηγητές ήταν ο αντιδήμαρχος Καλαμάτας Νίκος Μπασακίδης, ο υπάλληλος τους Δήμου Γιώργος Ξερόγιαννης και ο εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας ΣΑΪΜΠΕΡΣ Α.Ε. Γιώργος Κατζελής.................



Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν οι στόχοι του έργου, οι λειτουργίες και ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Νέας Πύλης, ειδικές παρουσιάσεις σχετικά με το Internet & την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και ακολούθησε συζήτηση με τους παρευρισκόμενους.
Η Ηλεκτρονική Πύλη Δήμου Καλαμάτας (www.kalamata.gr) πρόκειται να
προσφέρει ενημερωτικό περιεχόμενο και ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς πολίτες και
επιχειρήσεις, ενώ θα αποτελεί το κεντρικό σημείο εισόδου για το σύνολο των
ηλεκτρονικών υπηρεσιών ή άλλων ιστοσελίδων που έχει ήδη αναπτύξει ο Δήμος.
Στόχος της Πύλης είναι η αλλαγή του τρόπου λειτουργίας του Δήμου Καλαμάτας
αλλά και του τρόπου επικοινωνίας των πολιτών με το Δήμο. Συμβάλλει άμεσα στην
αυτοματοποίηση και βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης του ήμου προς
στους πολίτες και στις επιχειρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να
επικοινωνήσετε απ’ ευθείας με το ήμο Καλαμάτας στο τηλέφωνο 2721360776 ή
στο email webkal@dimos-kalamatas.gr.

Ο Αντιδήμαρχος Καλαμάτας Νίκος Μπασακίδης σημείωσε, μεταξύ άλλων:
"Στον Δήμο Καλαμάτας καταργούνται οι γραφειοκρατικές διαδικασίες και με ένα διαδραστικό τρόπο μειώνονται στο ελάχιστο όλες οι καθυστερήσεις και οι ταλαιπωρίες που υφίστανται σήμερα οι πολίτες. Δημιουργήθηκε ένα διαδικτυακό περιβάλλον που παρέχει σε πολίτες κι επιχειρήσεις ψηφιακές υπηρεσίες οι οποίες αφορούν: Την αμφίδρομη ηλεκτρονική πληροφόρηση. Την απευθείας καταχώρηση και διαχείριση αιτημάτων καθημερινότητας, με την χρήση ψηφιακών χαρτών και την υποστήριξη του GIS. Την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και αιτημάτων διοικητικής εξυπηρέτησης των πολιτών, όπως είναι τα πιστοποιητικά δημοτικής κατάστασης. Την ενημέρωση μέσω της υπηρεσίας φωνής της πύλης για την πορεία κάθε καταγγελίας, ή αίτησης για την έκδοση πιστοποιητικού ή άδειας. Την ηλεκτρονική πληρωμή δημοτικών φόρων, τελών ή παραβάσεων του ΚΟΚ. Την προβολή των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στην περιοχή του Δήμου. Την παροχή ψηφιακού περιεχομένου που δημιουργείται από παράλληλο έργο, και θα παρέχει ενημέρωση για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής. Την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στις διαδικασίες ελέγχου της δράσης των συλλογικών οργάνων. Είναι πλέον φανερό ότι η εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στη διοίκηση θα επιφέρει ανασχεδιασμό, όλων των διαδικασιών λειτουργίας του Δήμου αλλά και του τρόπου αλληλεπίδρασης και συνεργασίας με τον πολίτη. Εγκαινιάζεται με τη λειτουργία της Πύλης μία νέα εποχή για τον Δήμο, στην οποία θα παράγονται και θα παρέχονται ψηφιακές υπηρεσίες και περιεχόμενο, μέσα από μία αλληλεπιδραστική διαδικασία".