Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

H ζωή των νέων στην Κυπαρισσία


Δεν διαφοροποιούνται ιδιαίτερα οι ενασχολήσεις και οι προτιμήσεις των νέων στην Κυπαρισσία σε σχέση πάντα με αυτές των υπόλοιπων νέων της χώρας.


Στις κύριες δραστηριότητές τους περιλαμβάνεται η βοήθεια στην εργασία των γονιών τους και οι άπειρες βόλτες στα καφέ της πόλης και την παραλία. Ελάχιστοι είναι εκείνοι που ασχολούνται με το διάβασμα και διαθέτουν κάποια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα απασχόληση. Ο τρόπος ζωής των νέων στις μέρες μας διαφοροποιείται σε σχέση με παλαιότερα. Μια βόλτα στην Κυπαρισσία μας έπεισε ότι οι νέοι τώρα το καλοκαίρι αποζητούν την καλή παρέα και την ατέλειωτη διασκέδαση. Μέσα στα ενδιαφέροντά τους περιλαμβάνονται, εκτός από το κολύμπι και το ποδόσφαιρο και οι πολλοί… καφέδες.

Δηλώσεις νέων της περιοχής

«Το καλοκαίρι στην Κυπαρισσία έχει διάφορα νυχτερινά μαγαζιά, όπως κλαμπ και άλλα μπαράκια, στα οποία μπορείς να πας και να διασκεδάσεις με την παρέα σου. Το μεσημέρι συνήθως κολυμπάμε στην παραλία και το βράδυ βγαίνουμε για κάνα καφέ. Σχεδόν όλοι οι νέοι διασκεδάζουμε αρκετά στην πόλη μας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Επισκέπτεται την περιοχή μας κόσμος από όλη την Ελλάδα, με αποτέλεσμα να γνωρίζουμε κι άλλους συνομηλίκους μας από άλλες περιοχές και να περνάμε ευχάριστα μεταξύ μας. Το καλοκαίρι έχουμε και τις περισσότερες εκδηλώσεις. Ωστόσο, οι περισσότεροι από τους συμμαθητές μου αλλά κι εγώ βοηθάμε τους γονείς μας στις δουλειές τους», τόνισε ο Αριστείδης Αλεξόπουλος, 16χρόνων από την Κυπαρισσία.


Ο Γιώργος Μαδούρης, 16χρόνων, ανέφερε: «Πηγαίνω στη θάλασσα και συνήθως τα απογεύματα πίνω καφέ με τους φίλους μου. Διακοπές φέτος το καλοκαίρι δεν θα πάω, θα μείνω στην πόλη μας, εξάλλου είναι όμορφο μέρος η Κυπαρισσία».


Ο Δημήτρης Φατούρος, επισκέπτης στην περιοχή της Κυπαρισσίας από την Αθήνα, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Μου αρέσει πολύ η Κυπαρισσία, έχω συγγενείς εδώ και επισκέπτομαι συχνά το μέρος. Για να είμαι ειλικρινής επισκέπτομαι σχεδόν πάντα την Κυπαρισσία για τις καλοκαιρινές μου διακοπές. Εδώ πηγαίνω για καφέ και συνήθως το μεσημέρι στην παραλία για κολύμπι. Οι άνθρωποι είναι ήρεμοι και φιλόξενοι κι εγώ περνάω καλά».


Η Σοφία Μπινιώρη μας είπε: «Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το να μένω εδώ στην Κυπαρισσία. Εκτός αυτού όμως συνηθίζω να πηγαίνω καθημερινά για μπάνιο και για καφέ, συνήθως βραδινές ώρες, διότι το πρωί δουλεύω».


Τη Μάντα Αναστασοπούλου, κάτοικο Κυπαρισσίας που σπουδάζει στην Καστοριά, βρήκαμε να παίζει επιτραπέζιο scrabble με τον φίλο της Γιώργο Δημητρακάκη. Η Μάντα Αναστασοπούλου δήλωσε: «Είμαι φοιτήτρια στην Καστοριά. Εδώ στην Κυπαρισσία διαβάζω και πηγαίνω συνήθως στην παραλία. Αυτή την εβδομάδα μάλιστα σκέπτομαι να εργασθώ ως σερβιτόρα».
Ο Γιώργος Δημητρακάκης τόνισε: «Περνάω καλά εδώ στην Κυπαρισσία. Το πρωί βοηθάω τη μητέρα μου στο ανθοπωλείο που διαθέτει, ενώ το απόγευμα πηγαίνω συνήθως για καφέ και για μπάνιο. Παίζω μερικές φορές ποδόσφαιρο, έχει όμορφη ζωή η πόλη».


Στην άκρη ενός καφέ της Κυπαρισσίας διακρίνεται μια παρέα αποτελούμενη από τους Παναγιώτη Παρασκευόπουλο, Γιάννη Σταθόπουλο, Νίκο Γεωργομήτρο και Τάσο Μαντζώρο που παίζουν δηλωτή. Την ίδια στιγμή δυο νέοι, η Αναστασία και ο Γιώργος, πίνουν τον μεσημεριανό τους καφέ στην μπάρα.


Μια άλλη παρέα ανδρών αποτελούμενη από τον δικό μας, Ηλία Γιαννόπουλο και τους Γιώργο Βασιλόπουλο, Κώστα Δημητρακάκη, Δημήτρη Πιτσινή, Σωτήρη Μπενάρδο και Γιώργο Γεωργόπουλο, ξεκουράζεται στην καφετέρια.

Πηγή: Εφημερίδα «ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ» - Ρεπορτάζ Σοφία Ουλή, 10/07/2008


*** Η καφετέρια στην οποία έγινε το ρεπορτάζ είναι, το "Bizzz!" στην πλατεία...