Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

Δηλώσεις MotoGP...



Ο Valentino Rossi δεν μπορούσε να πιστέψει πόσο εύκολα κέρδισε μέσα στην πατρίδα του

Πανευτυχής ο Valentino Rossi εμφανίστηκε στις δηλώσεις του μετά από τη νίκη στο Misano. Ο Ιταλός μίλησε για το άγχος που είχε στο ξεκίνημα του αγώνα και τόνισε χαρακτηριστικά, ότι μόνο ο σκύλος του δεν είχε έρθει να τον δει στο Misano. Επισήμανε ότι ο Stoner είχε πρόβλημα στη συγκεκριμένη στροφή που έπεσε, καθώς είχε πολύ σφικτή γραμμή, ενώ δεν δίστασε να αναφέρει ότι ο τίτλος πλέον είναι πολύ κοντά. Ο Jorge Lorenzo από την μεριά του, επανέκτησε τη χαμένη του αυτοπεποίθηση, ενώ ο Toni Elias επικεντρώθηκε στο τι θα κάνει την επόμενη χρονιά, διότι ακόμη δεν έχει βρει ομάδα για το 2009.


Valentino Rossi (Fiat Yamaha) – 1ος: Φυσικά είμαι πολύ ικανοποιημένος και χαρούμενος. Ήμουν νευρικός πριν τον αγώνα διότι εδώ στο Misano ήταν όλοι οι φίλοι μου, όλη η οικογένεια μου, μόνο ο σκύλος μου δεν ήταν εδώ. Ήταν δύσκολο να διατηρήσω την αυτοσυγκέντρωσή μου. Υπήρχε μεγάλη πίεση, πάντα θετική, αλλά αισθάνθηκα λίγο νευρικός διότι στις δοκιμές δυσκολευτήκαμε πολύ με το στήσιμο. Επίσης πέρυσι ήταν πολύ άσχημα και έσπασε ο κινητήρας. Ο Casey πίεσε αρκετά, αλλά δεν μπόρεσε να ξεφύγει. Σε μερικούς γύρους κέρδιζα, σε μερικούς έχανα. Ήταν μεγάλος ο αγώνας και δεν γνωρίζω αν είχα την ευκαιρία να τον φτάσω. Αλλά όπως και να έχει ήμουν πολύ χαρούμενος διότι το στήσιμο μας ήταν καλό και μετά τον είδα να γλιστράει. Νομίζω ότι για το πρωτάθλημα ήταν πολύ καλό για εμάς. Αισθάνομαι πολύ καλά, αισθάνομαι όπως στο Mugello.


Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha) – 2ος: Είμαι ικανοποιημένος που βρίσκομαι στο βάθρο πάλι, τέσσερις μήνες μετά από το Le Mans. Μετά την πτώση του Stoner, ήθελα να κερδίσω. Αλλά το να ακολουθήσω τον Valentino ήταν πολύ δύσκολο και είχα πάρει ήδη πολύ μεγάλο ρίσκο. Προτίμησα να τερματίσω δεύτερος και να ανακτήσω την εμπιστοσύνη που δεν είχα τους περασμένους τρεις μήνες. Είμαι καλά τώρα. Έχουμε ακόμη μερικά προβλήματα με τα ελαστικά, αλλά όταν τα λύσουμε ίσως να φτάσουμε στη νίκη.


Toni Elias (Alice Ducati) – 3ος: Είμαι χαρούμενος που ανέβηκα στο βάθρο για δεύτερη φορά, ιδιαίτερα εδώ στην Ιταλία, την πατρίδα της Ducati. Δεν γνωρίζω τι θα γίνει τώρα. Είμαι εντελώς ελεύθερος, αυτό είναι το σημαντικό. Ελπίζω να βρω μια καλή θέση, μια καλή μοτοσικλέτα για το 2009. Είναι προσωπικό το θέμα. Νομίζω ότι έχω το ταλέντο να ανεβαίνω στο βάθρο και να προσπαθώ να κερδίζω, αλλά μια ρεαλιστική ευκαιρία δεν έχει έρθει ακόμη. Στεναχωρήθηκα για τον Casey, είναι πάντα ο πιο δυνατός από όλους.