Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Επιτυχόντες Τριφυλίας. Λαμπερά πρόσωπα και χαμόγελα!


Έλαμπαν τα πρόσωπα των επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από την Κυπαρισσία και τα Φιλιατρά με την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στα σχολεία τους.
Χαμόγελα, πειράγματα, αισιοδοξία ήταν ζωγραφισμένα στα πρόσωπά τους!
Φοιτητική ζωή! Τρέλα, μαγεία, όνειρο, ξεγνοιασιά και ικανοποίηση για την επιτυχία! Συναντηθήκαμε και μιλήσαμε με επιτυχόντες από τα Λύκεια Κυπαρισσίας και Φιλιατρών. Λίγα λόγια, και ..................

βλέμματα όλο νόημα για την ακαδημαϊκή ζωή που ακολουθεί!

Ζηλένα Αντωνοπούλου: «Είμαι χαρούμενη κι ευτυχισμένη».

Επαμεινώνδας Αναγνωστόπουλος: «Είμαι ευχαριστημένος για τη Σχολή που πέρασα, ήταν μία από τις πρώτες επιλογές μου και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό».

Μιχάλης Ρούσσης: «Αισθάνομαι υπέροχα, όλα πήγαν καλά, η χρονιά ήταν δύσκολη, αλλά τελικά οι κόποι και οι θυσίες μας δικαιώθηκαν».

Κατερίνα Νικολοπούλου: «Είμαι πολύ χαρούμενη».

Χρήστος – Παναγιώτης Μασούρας: «Αισθάνομαι ανακουφισμένος που, επιτέλους, τελείωσε αυτή η διαδικασία και χαρούμενος που πέρασα στη Σχολή που ήθελα».

Διονύσιος Ιωάννου: «Όποιος κοπιάζει, πετυχαίνει, και είμαι χαρούμενος που τα κατάφερα».

Σοφία Μπινιώρη: «Είμαι πολύ χαρούμενη, τα καταφέραμε, πετύχαμε και είναι όλα τέλεια».

Δήμητρα Mαντζώρου: «Είμαι ικανοποιημένη και χαρούμενη, γιατί μετά από ένα χρόνο σκληρού διαβάσματος κατάφερα να πετύχω αυτό που ήθελα».

Χρήστος Νικολακόπουλος: «Αισθάνομαι ευτυχής που πέρασα Φιλολογία Πατρών, ήταν από τις πρώτες επιλογές μου».

Γιώργος Αγγελόπουλος: «Είμαι πολύ χαρούμενος, πάντα μου άρεσε να περάσω στη συγκεκριμένη Σχολή και να το κάνω επάγγελμα».

Χριστίνα - Μιχαέλα Καλύβα: «Είμαι υπερήφανη για την προσπάθεια που έκανα. Θεωρώ ότι οι κόποι μου ανταμείφθηκαν και ελπίζω όλα να πάνε μια χαρά».

Μαριάννα Κώτσου: «Είμαι πολύ χαρούμενη που πέρασα σε αυτή τη Σχολή, γιατί ήταν η πρώτη μου επιλογή, και ελπίζω να έχουμε όλα τα παιδιά καλή σταδιοδρομία και ειδικότερα για τους συμμαθητές μου, που ήμαστε χρόνια μαζί και τους αγαπώ. Εύχομαι όλοι να περάσουμε ωραία φοιτητική ζωή και να έχουμε πάντα στη ζωή μας τέτοιες επιτυχίες»!

Για μια ακόμη χρονιά, οι νέες και οι νέοι της Τριφυλίας πέτυχαν την εισαγωγή στις Σχολές που επιθυμούσαν! Για μια ακόμη χρονιά, «ζωγράφισαν» στις Πανελλαδικές και είδαν τους κόπους και τις θυσίες τους να ανταμείβονται! Έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και, πλέον, μπροστά τους ανοίγεται μια καινούρια ζωή, με εκπλήξεις, συγκινήσεις, ευκαιρίες!


Του Ηλία Γιαννόπουλου - Εφημερίδα "ΘΑΡΡΟΣ"

*Τις σελίδες της εφημερίδας δανειστήκαμε από το Φιλιατρά news.